معالجه جاي جوش با آلوئه ورا

مقالات رسمي لوازم آرايش

جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

معالجه جاي جوش با آلوئه ورا


معالجه جاي جوش با آلوئه ورا :

معالجه جاي جوش با آلوئه ورا و ماسكهاي خانگياز اين گياه معمولا براي امداد به معالجه جاي آسيب استعمال ميگردد ، پس تعجبي ندارد كه‌اين گياه براي معالجه جاي جوش هاي نامطلوب بسيار موءثر باشد.دست هايتان را به مقدار پاره اي عصاره آلوئه ورا ( قابل دسترس در اكثر وقت ها سوپرماركت ها، داروخانه ها، يا اين كه وب) آغشته فرماييد و در صورتيكه مي‌توانيد آن را هرروز به پوستتان بماليد. با انجام اينكار تا حد متعددي مي‌توانيد جاي جوش ها را از در ميان ببريد ، و نيز از شيوع دوباره جوش پيش گيري فرمائيد.

بهترين كرم ضد لك
معالجه جاي جوش با عصاره ليموترش در‌حالتي كه جاي جوش هايتان خيلي تيره ميباشد ، پس عصاره ليمو ترش را آزمون نماييد. آب ليمو ترش نو را به نصيب هايي كه مي‌خواهيد بماليد ، و طاقت فرماييد تا پوست كليه آب را جذب نمايد . زماني كه تماما پوست آب ليمو را جذب كرد ، پوستتان را با آب سرد بشوييد .آب ليمو ترش با پر‌نور كردن پوست ، جاي جوش هاي تيره را كمرنگ و ياري مي‌نمايد اين تيرگي ها كمتر به ديده بيايند.
معالجه جاي جوش با يك سري ماسك معمولي خانگيخميري از فلفل سياه و پودر جوز هندي مهيا فرماييد و روي جوش ها بماليد.
قريه گرم آب پياز سپيد را با 5 گرم عسل و يك گرم نمك سنگ تركيب نمائيد و روي جوش ها بماليد و بعد از تعدادي دقيقه بشوييد.
خميري از برگ نعناع فراهم نماييد و بگذاريد يك شب روي رخ بماند. اين عمير خير صرفا جوش را از في مابين ميبرد بلكه لكه ها را نيز كاهش ميدهد.
براي از ميان بردن جاي جوش هاي صورتتان، روزي 10 تا 15 دقيقه يك قطعه ليموترش جديد روي پوست تان بگذاريد و پس از 12 هفته از داشتن پوستي صاف و روشن لذت ببريد. اسيد جانور در آب ليموترش سبب ساز از دربين رفتن جاي جوش ها مي گردد البته در‌صورتي‌كه پوست كم آبي داريد، بهتر ميباشد اين طريق را به عمل نبريد.
عسل را روي جاي جوش قرار دهيد بگذاريد در حين شب باقي بماند و صبح آن را بشوييد.
دو قاشق غذاخوري عسل با 1/4پيمانه پودر جودوسر تركيب نماييد. اين تركيب ملايم را روي جاي جوش بگذاريد. براي 15 تا 20 دقيقه بگذاريد بماند و آنگاه با آب ولرم بشوييد.

فواید آلوئه ورا برای پوست

استفاده منظم از آلوئه ورا بر روی صورت یا پوست فواید بسیار زیادی دارد. محققان تشخیص داده اند که می توانید از ژل آلوئه ورا برای ترمیم زخم، مرطوب کردن پوست خشک، درمان پسوریازیس یا درماتیت و درمان سوختگی استفاده کنید.حساسیت پوستی در بارداری

در این قسمت نتایج جدیدترین تحقیقات علمی در مورد مزایای استفاده روزانه از آلوئه ورا برای پوست آورده شده است.

1-آلوئه ورا می تواند به بهبود سریعتر زخم ها کمک کند

ژل آلوئه ورا به تسریع ترمیم زخم ها کمک می کند و شما می توانید آن را روی پوست خود بمالید.بهترین دکترهای پوست تهران

آلوئه ورا حاوی ترکیبات ضد التهاب و ضد باکتری است که به بهبودی زخم ها کمک می کند. محققان دریافته اند که ترکیبات موجود در آلوئه ورا همگی به ترمیم زخم ها کمک می کنند. یک مطالعه نشان داد که زخم های درمان شده با ژل آلوئه ورا تقریبا 3 روز سریعتر از زخم های دیگر بهبود میابند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.