دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

براي از در ميان بردن لك‌هاي چهره چه كنيم؟

بهترين كرم ضد لك
براي از در ميان بردن لك‌هاي چهره چه كنيم؟از در ميان بردن لك‌هاي رخ گرفتاري اكثري از خانم‌ها و حتي آقايان ميباشد؛ به اين دليل كه اين عارضه پوستي شيوع نسبتاً بالايي في مابين اشخاص داراست. به خصوص با ارتقا سن واحد سنجش بروز لك‌هاي فيس ارتقا بيشتري مي يابد. لك‌هاي رخ نقاط كوچك تيره رنگي ميباشند كه در پوست، بازوها و كتف چشم مي گردند. ككو مك ها عمدتاً به جهت قرار به دست آوردن در معرض آفتاب ساخت مي‌شود، به همين استدلال اضافه ميان كساني چشم ميشود كه دارنده پوست حساس مي‌باشند.
در‌حالتي كه شما هم از اشخاصي مي باشيد كه به تامل از ميان بردن لك‌هاي رخ خويش مي‌باشند، جاي صدق آمده‌ايد. در‌اين نوشته‌ي علمي قصد داريم نحوه‌هاي خانگي و مؤثر معالجه لكوپيس را به شما يادگرفتن دهيم.
سفارش مي كنيم نوشته‌ي‌علمي ” شايسته ترين پماد هاي از در بين موفق لكه هاي تيره پوست ” را نيز در تارنما طبابت و تندرست دكتر معالج سوشا بخوانيد. براي اخذ مشورت طبابت بدون پول سوال هاي خويش را در بخش مشورت كردن طبي پزشك سوشا تثبيت نماييد.
از في مابين بردن لك‌هاي رخ با سركه سيباسيد ماليك مو جود در سركه سيب سلول‌هاي تيره پوست را حذف ميكند تا سلول‌هاي پر‌نور‌خيس جايگزين آن شوند. به اين ترتيب مي توانيد از اين نحوه معالجه خانگي لك‌هاي رخ كه بسيار هم مؤثر ميباشد، منفعت ببريد.
درين نحوه ما به مواد تحت احتياج خواهيد داشت:
1 قاشق غذاخوري سركه سيب1 قاشق غذاخوري عسلعسل و سركه را تركيب نمائيد و روي لك‌ها بماليد. براي 20-15 دقيقه حوصله نمائيد. با آب خنك صورتتان را بشوييد. شما ميتوانيد از اين مخلوط در تمام بخش‌هاي صورتتان به كار گيري فرمائيد. براي به چنگ آوردن سود از سركه سيب در از دربين بردن لك‌هاي چهره ، كارايي نمائيد هر روز يك جايگاه از اين ادغام به كارگيري فرمائيد.
از در بين بردن لك‌هاي چهره با آلوئه وراگياه دارويي آلوئه ورا با كاهش رنگدانه هاي پوست به تدريج منجر كمرنگ شدن و بهبود از في مابين رفتن لك‌هاي رخ خواهد شد. در‌اين طريق خانگي معالجه لك‌هاي چهره شما به ژل آلوئه ورا نو نياز خواهيد داشت.
براي از در ميان بردن لك‌هاي رخ با آلوئه ورا به طور پايين فعاليت نماييد:
ژل آلوئه وراي نو را روي لك‌هاي رخ بماليد و براي 3-2 دقيقه ماساژ دهيد.آن را براي 10 دقيقه سوراخ فرماييد و آنگاه آن را بشوييد.ژل آلوئه ورا بسيار ايمن ميباشد به صورتي كه ميتوانيد يك شب بدون نقص اذن دهيد روي پوستتان بماند.براي به چنگ آوردن سود اين طرز را هر روز تكرار فرمائيد.سفارش مي كنيم نوشته ي علمي ” ۵ معالجه طبيعي براي رفع تيرگي پوست و اندام هاي تن ” را نيز در سايت طبابت و سالم پزشك سوشا بخوانيد. براي اخذ مشورت كردن طبي بدون پول سوالهاي خويش را در بخش مشورت طبابت دكتر معالج سوشا تثبيت فرماييد.
از در بين بردن لك‌هاي رخ با جوش شيرينجوش شيرين تحت عنوان يك لايه بردار پوست ميتواند سلول‌هاي مرده و تيره پوست را غير وابسته نمايد و اذن دهد سلول‌هاي نو و پر‌نور‌خيس جايگزين آن شوند. براي اين خواسته شما به يه خرده جوش شيرين و 2-1 قطره روغن كرچك نياز خواهيد داشت.
دو مخلوط را با هم تركيب فرماييد و روي پوست بخشها كك و مكي بماليد. اذن  دهيد براي نيم ساعت يا اين كه طولاني تر بماند و بعد از آن آن را بشوييد. اين فعاليت را 2-1 توشه در روز انجام دهيد.


از در ميان بردن لك‌هاي چهره با پوست موزتركيبي به اسم گلوكونولاكتون در پوست موز در پوست موز موجود است كه تأثير متعددي در پر‌نور شدن پوست داراست. همينطور دارنده اثرات ضد پيري مي باشد.


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.