ماسك سيب زميني

مقالات رسمي لوازم آرايش

دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

ماسك سيب زميني

شايسته ترينكرم ضد لك ماسكسيب زميني براي معالجه لك چهره سيب زميني يك پر‌نور كننده ارگانيك پوست ميباشد كه نيكي صرفا جاي جوش و لكه ها را برطرف ميكند، بلكه رنگ پوست را يك پارچه كرده و منجر درخشش آن مي گردد . بهترين كرم ضد لك
روندتهيه و تنظيم ماسك: سيب زميني رنده گرديده را در يكدست توري ريخته و آب آن را با فشار دادن پارچه بيرون كنيد و در ظرفي بريزيد .شبكه هاي مردمي و پيش از خوابيدن يك تكه پنبه را در آب سيب زميني بزنيد و آن را روي نقاط تيره پوست بماليد .بگذاريد ماسك تا صبح روي پوست تان بماند و صبح آن را بشوييد تا لك ها و جاي جوش ها كمرنگ شوند .نكته: يا اين كه اين كه مي‌توانيد يك سيب زميني را برش هاي نازك بزنيد و روي لكه ها، جاي جوش هاي رخ تان بماليد . بگذاريد برش ها يك سري دقيقه روي چهره بماند و بعد از آن با آب پوست تان را بشوييد .
ماسكسيب زميني با آب ليمو نيز آب ليمو و هم سيب زميني پر‌نور كننده طبيعي پوست مي‌باشند و لك هاي تيره را محو مينمايند . به اين ترتيب اين ماسك در درمان لكه هاي تيره و جاي جوش ها فراوان اثرگذار ميباشد .
فرآيندتهيه و تهيه و تنظيم ماسك: ۱ سيب زميني ميانگين را رنده فرماييد .آب آن را بيرون كرده و در ظرفي با واحد سنجش هم اندازه آب ليموي جديد تركيب كنيد .مواد را خوب با هم مخلوط فرماييد و روي بخش هاي تيره پوست تان بماليد .۳۰ – ۲۰ دقيقه طاقت فرمائيد و بعد از آن از آن پوست تان را با آب بشوييد .پوست را ناچيز آب نماييد و روزي دو درجه از اين ماسك به كارگيري فرماييد تا نقص‌ تان برطرف شود .نكته: عسل پوست را مرطوب كرده و از ناچيز آب شدن آن به وسيله آب ليمو دوري مي‌كند . ۱ قاشق چايخوري آب ليمو و عسل را در ظرفي با آب سيب زميني (كه از ۱ سيب زميني رنده گرديده به دست آمده) مخلوط فرماييد . ماسك را روي لك هاي تيره بزنيد و پس از ۲۰ دقيقه بشوييد . هفته اي يك جايگاه از اين ماسك به كارگيري فرماييد .مي توانيد از آب ليمو هم به كارگيري نكنيد و تركيب آب سيب زميني و عسل را روي لكه هاي تيره فيس تان بماليد و بعداز ۱۵ دقيقه با آب معمولي بشوييد .

ماسكسيب زميني و انار آنزيم هاي توانا جانور در انار به رفع لك هاي تيره ياري كرده و همچنين با جوانسازي پوست سبب ساز ميگردند پوست يك پارچه بدرخشد .
فرآيندتنظيم ماسك: يك سيب زميني را پوست كنده و رنده كنيد و در يك ادغام كن بريزيد .آن گاه نصف يك انار را دانه نماييد و با ۱ قاشق غذاخوري آب به مواد بالا عمده نمائيد .يك سري دقيقه مواد را بزنيد تا آبكي شوند و سپس آب نصف يك ليمو را به آن بيش خيس فرماييد .گشوده هم مواد را ادغام كنيد و بعد از آن آن را باطن قالب هاي يخ بريزيد و هر بخش از قالب را به طور كامل لبريز فرماييد .قالب ها را يك سري ساعت در سردخانه قرار دهيد و بعد از آن تكه هاي يخ را از داخل آنها خارج بياوريد .يك تكه يخ را برداشته و آن را روي پوست تان و چكيده كه لكه هاي تيره جاي داراست بماليد .يك سري دقيقه شكيبايي نماييد و بعد رخ تان را با آب سرد بشوييد .
نكاتو هشدارها هميشه قبل از رفتن تحت آفتاب ضد آفتاب (يا اين كه مرطوب كننده) بزنيد تا پوست تان را از تشعشعات مضر فرابنفش نگهداري فرماييد . همچنين كلاه به رمز بگذاريد، شال گردن بپوشيد و عينك آفتابي بزنيد تا از زخم آفتاب در امان باشيد .مقدار زيادي آب و مدل هاي ديگر مايعات سالم بنوشيد تا پوست تان را آبرساني كرده و از توليد بيش از حد ملانين و ساخت لك هاي تيره روي پوست تان پيشگيري فرمائيد .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.