آرشیو آبان ماه 1398

مقالات رسمي لوازم آرايش

یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

ماسك چهره براي معالجه منافذ گشوده پوست


ماسك چهره براي معالجه منافذ گشوده پوست
پوست و زيبايي آن از فاكتور هاي مهم جذابيت ميباشد و تمامي خانم ها و آقايان رغبت دارا هستند از پوستي صاف و روشن و فارغ از عيب و نقص برخوردار باشند . اينكه منافذ فيس بسته باشد و غدد چربي به اندازه مطلوب ترشح شوند در زيبايي آن بسيار موءثر بوده و ميتواند بخش بزرگي از جذابيت را در فرد تامين كنند .
بهترين كرم ضد لك

علت گشوده شدن منافذ پوست فيسعارضه ها متفاوت و متنوعي براي اين عارضه ممكن ميباشد وجود داشته باشد او‌لين ادله وراثت ميباشد برخي اشخاص به طور مامان زادي و ژنتيكي اين خلل را داشته و ولي اين اشخاص هم مي‌توانند به معالجه اين خلل اميدوار باشند .
بدون شك بخوانيد : با فوايد اعتقاد و باور نكردني ۲۰ ماسك عسل رخ آشنا شويم
بعضا اشخاص دارنده پوست چربي مي باشند و معيار اين چربي بيش تر از حد بوده و سبب ساز اين عارضه در آن‌ها شده‌است اين اشخاص بايستي در سكو نخستين روي معالجه چربي بيشتراز اندازه پوستشان متمركز بشوند تا به مرور شرايط منافذ پوست چهره شان هم بهبود پيدا نمايد .


كساني كه به عوارض شغلي يا اين كه به هر برهان ديگري بدون چاره مي‌باشند زياد ذيل نور و روشنايي بدون واسطه خورشيد باشند هم ممكن ميباشد در گير اين عارضه شوند زيرا اشعه هاي مادون قرمز‌رنگ و فرابنفش جانور در فروغ آفتاب سبب ساز گشاد شدن منافذ چهره و پوست مي‌گردد .
اشخاصي كه زياد جوش مي‌زنند هم ممكن ميباشد در گير اين اختلال بشوند جوش ها زيرا از سلول هاي زيرين رخ بوجود آمده و خارج مي‌زنند مي‌توانند منافذ پوست رخ هم به واحد سنجش متعددي گشاد كرده و ايرادات جانبي مرتبط با آن را هم بوجود اورند .


استدلال ديگري كه مي‌تواند سبب عارضه گشوده بودن منافذ پوست رخ شود به كارگيري بيشتراز حد از كرم هايي ميباشد كه درصد چربي آن ها بالا هست اين عمل سبب ساز ميگردد منافذ پوست بسته گرديده و سلول ها براي اينكه بتوانند تنفس نمايند و سموم جانور در خويش را دفع كنند قطر خويش را ارتقا داده و اين عارضه را بوجود آورند .


آيا تغيير تحول در بعد ها مناقذ سلول ها در زيبايي اثري دارااست ؟
پاسخ اين سوال بي ترديد مثبت ميباشد به صورت طبيعي منافذ سلولي بايستي در حدي باشند كه قطر و اندازه انها به هيچ عنوان با ديده قابل مشاهده نباشد و تنها به ميزاني باشند كه سلول هاي بتوانند تنفس كرده و سموم خويش را دفع كنند ولي در اشخاصي كه به عارضه گشادي اين سلول ها مبتلا مي‌باشند با ديده ميگردد اين شكاف ها را رويت كرد و ظواهر نامناسبي به طور مي‌دهند براي همين اشخاصي كه بدين نقص‌ مبتلا مي‌باشند رغبت دارا هستند به هر روشي اين عارضه را رفع كنند و ولي تا حدودي هم اين نقص‌ قابل حل ميباشد .
چه گونه رخنه‌ هاي فيس را از في مابين ببريم ؟منافذ پوست رخ اصلاحا به ترك هاي كوچك روي پوست رخ گفته مي‌شود كه در موقعيت معمولي به مقدار مشخص و معلوم و معيني براي تنفس سلول ها گشوده بوده و ولي هم مي بايست باشد ولي در موردها يگانه اين منافذ بيش تر از حد معمول و لازم گشوده گرديده و مشكلاتي را براي شخص ساخت مي نمايد . به‌دنبال با ما همپا باشيد تا هر آنچه براي از في مابين بردن شكاف هاي فيس لازم ميباشد بدانيد در اختيارتان بگذاريم .


(تصويري از ترك هاي پوست فيس )
شايسته ترين ماسك ها براي بستن منافذ گشوده چهرهبعضا مواد پرخاصيت و طبيعي مي باشند كه مي‌توانند تاثير مثبتي روي رخنه‌ هاي پوست داشته باشند و انها را عده كنند و ولي صورت بهتري هم به انها بدهند اين مواد و ماسك ها اكثر زمان ها با تهيه ph سلول ها مبادرت به اين كار ميكنند و بعضا ديگر هم به صورت بي واسطه روري خويش منافذ اين سلول ها تاثير خواهند گذاشت .
خاصيت سركه سيب براي بستن منافذ پوستسركه جزو آن موادي ميباشد كه PH سلول ها را تهيه كرده و انها را از وضعيت اسيدي شديد يا اين كه قليايي شديد بيرون مي كنند افزون بر آن سركه خواص ضد التهابي و ضد عفوني كننده هم داراست و باكتري ها و عفونت هاي سلولي را كاهش داده و بهبود مي‌بخشد براي اينكه سركه صورتتان را نسوزاند بهتر ميباشد ان را با مقدار مقداري اب ادغام نمائيد و آن‌گاه با يك پنبه به ارامي روي رخ بماليد در حالتي كه شم سوزش شديد كرديد مقدار اب را اضافه نمائيد تا سلول ها در گير التهاب نگردند سپس بگذاريد براي يك‌سري دقيقه اين ماسك بماند تا كم آب شود .


سپيد تخم مرغ با خواص محكم كنندگي پوستسفيده تخم مرغ سلول ها را محكم و عده مينمايد در شرايطي كه اعتنا كرده باشيد زماني يك يه خرده تخم مرغ روي دست يا اين كه جايي از بدنتان مي ريزيد بعداز مدتي كم آب گرديده و محلي را كه ريخته ميباشد محكم و توده مي نمايد سفيده تخم مرغ براي سلول ها و ترك ها آن هم همين خواص را داراست . سفيده تخم مرغ چربي هاي بيش تر را هم از دربين ميبرد .
براي اصلاح كردن اين ماسك سفيده يكي تخم مرغ را غيروابسته كرده و مقداري بهم بزنيد و آن گاه آن را روي فيس ماساژ دهيد و بگذاريد براي نيم ساعت بماند تا كم آب شود بعداز كم آب شدن مي‌توانيد با اب گرم بشوييد اين ماسك را مي‌توانيد به طرز ديگري هم صحيح نماييد يكي سفيده تخم مرغ را بهم زده و با مقدار يه خرده آبليمو تركيب كرده و مجددا بهم بزنيد و اين ادغام را تحت عنوان ماسك براي منافذ پوست رخ به كارگيري فرمائيد .
اين ماسك را مي‌توانيد هفته اي دو يا اين كه سه توشه استعمال فرمائيد زيرا علاوه بر تاثيري كه كفته شد لكه ها و تيرگي هاي سطح پوست را هم از دربين مي‌برد و ان را واضح خيس و زيباتر ميكند كلا تخم مرغ به جهت داشتن پروتيين تاثيري بسيار زياد و خير و خوبي براي زيبايي و تندرست دارااست .
به كار گيري از ماسك عسل و آب ليمو و آب گوجه خارجي براي مسدود شدن منافذ پوستيعسل بخش اعظمي از اشتباهات و التهابات و حزن هاي پوستي را التيام داده و تا حدود متعددي از ميان مي‌برد ، گوجه خارجي هم سرشار از آنتي اكسيدان بوده و علاوه بر اين كه تيره گي ها و لك ها و بي آبي را از ميان مي‌برد براي مسدود شدن ترك هاي پوستي هم بسيار موءثر و اثرگذار ميباشد آب ليمو هم PH  سلول ها را تهيه و تنظيم كرده و از وضعيت اسيدي شديد و يا اين كه قليايي شديد بيرون مينمايد .
براي تصحيح كردن اين ماسك كافي ميباشد يكي گوجه خارجي را له كرده و آن را صاف نمائيد و عصاره آن را غيروابسته فرمائيد آن گاه با پاره اي عسل و اب ليمو ادغام فرماييد و بهم بزنيد و بگذاريد براي يك‌سري دقيقه بماند تا تمامي مواد خوب با هم ادغام شوند آن‌گاه ميتوانيد آن را روي چهره ماساژ دهيد و بگذاريد نيم ساعت بماند پس از نيم ساعت ميتوانيد با آب ولرم بشوييد .
بدون شك بخوانيد : معرفي گونه هاي ماسك رخ خانگي
براي مسدود شدن منافذ پوستي بخور بدهيدبراي بخور دادن بهتر از از بخور گياهان دارويي مانند بابونه استعمال نماييد براي تصحيح كردن اين بخور مقدار اب را بجوشانيد آنگاه مقداري گياه بابونه را در آن ريخته و بگذاريد دم بكشيد در حاليكه اين مخلوط ارام در اكنون جوشيدن و بيرون كردن بخار ميباشد بخور را ابتدا نمائيد به حدي كه عرق كرده و شم فرمائيد كه سبك گرديده ايد اين فعاليت را در‌حالتي كه هفته اي دو يا اين كه سه رتبه تكرار نمائيد براي مسدود شدن منافذ پوست فيس بسيار اثرگذار ميباشد از گياهان ديگري براي بخور هم مي‌توانيد به كار گيري نماييد نعنا و بقيه گياهان معطر هم براي اين فعاليت مطلوب مي باشند .

خيار از ديرباز تحت عنوان مرطوب كننده و خنك كننده


5. خيارخيار از ديرباز تحت عنوان مرطوب كننده و خنك كننده شناخته گرديده كه سبب ادب پوست نواحي حريم ديده گرديده و ازآنجاكه دربردارنده مقادير متعددي آب، آنتي اكسيدان ها و ويتامين هاي متفاوت ميباشد براي معالجه تغييرات پوستي همچون تيرگي به دور ديده و محو كردن جاي جوش و آكنه استعمال ميشود.

بهترين كرم ضد لك
يك برش خيار را روي لكه هاي تيره پوست ماليده – به گونه اي كه آب خيار سطح پوست را مرطوب نمايد – و حدود 20 دقيقه آن‌گاه بشوييد.
همينطور مي‌توانيد 1 عدد خيار را به ياور نصف قاشق چايخوري ژل آلوئه ورا و 1 قاشق غذاخوري آب ليمو درون ادغام كن بريزيد و خمير نتايج را روي پوست فيس و دست ها اعمال نماييد. پس از 30 دقيقه آن را با آب خالي و فارغ از استعمال از صابون خانگي بشوييد.
براي سود بهتر پيشنهاد ميشود هر روز از اين شيوه به كارگيري نمائيد.
6. بلغور جو دوسربلغور جو دوسر براي لايه برداري و پاك سازي سلول هاي مرده پوست عالي فعاليت مينمايد. اين ماده غذايي دارنده خواص ضد التهابي بوده و قادر است تحريكات پوستي را آهسته نمايد.
كافيست 3 قاشق غذاخوري بلغور جو دوسر را با 1 قاشق غذاخوري عسل و 1 قاشق غذاخوري شير تركيب كرده و خمير نتيجه ها را روي پوست فيس و دست هاي خويش اعمال نمائيد، بعداز كم آب شدن پوست را با آب – فارغ از به كارگيري از صابون خانگي – بشوييد.
قابل ذكر ميباشد عسل پوست را مرطوب كرده و شير به كاهش لكه هاي پوستي امداد مي‌كند.
سفارش ميشود سه توشه در هفته از اين طرز به كارگيري نمائيد.
7. پوست پرتقالپوست پرتقال دربردارنده مقادير فراوان ويتامين C و كلسيم ميباشد، ويتامين ها و آنتي اكسيدان هاي جان دار در پوست پرتقال به برنا سازي پوست ياري كرده و از سلول هاي تازه پوستي در قبال راديكال هاي آزاد حفظ مي‌كند.
پوست پرتقال سموم و ناخالصي ها را از پوست دفع كرده و نواحي لكه دار پوستي را پر‌نور مي نمايد.
كافيست آب به دست آمده از پوست پرتقال را به طور بي واسطه به لكه هاي پيري اعمال كرده و بعداز 20 دقيقه با آب بشوييد.
8. قاصدكقاصدك يكي‌از ديگر از معالجه هاي خانگي لكه هاي تيره پيري است كه به از ميان رفتن سلول هاي مرده پوست و جوانسازي پوست ياري مينمايد.
كافيست ساقه قاصدك را بريده و شيره اي كه از ساقه خارج ميايد را روي لكه هاي پوست قرار دهيد. پس از يك‌سري دقيقه پوست خويش را بشوييد.
سفارش مي شود دو توشه در روز از اين طرز به كارگيري فرمائيد.
9. پاپاياپاپايا دربردارنده آلفا هيدروكسي اسيد و بعضا آنزيم هاي يگانه ميباشد كه به لايه برداري و كاهش لكه هاي پوست امداد كرده و پوست را درخشنده و پر‌نور ميكند، اگرچه برخي اشخاص ممكن ميباشد بدين ميوه حساسيت داشته باشند.
براي به كارگيري از اين طريق قطعه ظرافت از پاپايا را برش زده و نصيب گوشتي آن را روي لكه هاي تيره پوست قرار دهيد و بگذاريد 20 دقيقه بماند. سفارش ميشود يك توشه در روز از اين نحوه استعمال نماييد.

ماسك سيب زميني براي معالجه لك چهره


ماسك سيب زميني براي معالجه لك چهره
سيب زميني يك پر‌نور كننده طبيعي پوست ميباشد كه خير صرفا جاي جوش و لكه ها را برطرف مينمايد، بلكه رنگ پوست را يكپارچه كرده و منجر درخشش آن ميشود.
روند تنظيم ماسكسيب زميني رنده گرديده را در يكدست توري ريخته و آب آن را با فشار دادن پارچه بيرون فرماييد و در ظرفي بريزيد.شب و پيش از خوابيدن يك تكه پنبه را در آب سيب زميني بزنيد و آن را روي نقاط تيره پوست بماليد.بگذاريد ماسك تا صبح روي پوست تان بماند و صبح آن را بشوييد تا لك ها و جاي جوش ها كمرنگ شوند.نكته: يا اين كه ميتوانيد يك سيب زميني را برش هاي نازك بزنيد و روي لكه ها، جاي جوش هاي چهره تان بماليد. بگذاريد برش ها تعدادي دقيقه روي رخ بماند و سپس با آب پوست تان را بشوييد.

بهترين كرم ضد لك
بيش تر ملاحظه كنيدمعالجه بي آبي پوست در فصل پاييزPowered by Inline Related Postsماسك سيب زميني با آب ليموهم آب ليمو و هم سيب زميني پر‌نور كننده طبيعي پوست ميباشند و لك هاي تيره را محو مي نمايند. به اين ترتيب اين ماسك در معالجه لكه هاي تيره و جاي جوش ها بسيار اثرگذار ميباشد.
روند تهيه و تنظيم ماسك۱ سيب زميني ميانگين را رنده فرمائيد.آب آن را بيرون كرده و در ظرفي با ترازو هم اندازه آب ليموي نو ادغام نماييد.مواد را خوب با هم مخلوط نمائيد و روي بخش هاي تيره پوست تان بماليد.۳۰ – ۲۰ دقيقه طاقت فرماييد و آن گاه پوست تان را با آب بشوييد.پوست را كم آب نمائيد و روزي دو سكو از اين ماسك به كار گيري نمائيد تا خلل تان برطرف شود.نكته: عسل پوست را مرطوب كرده و از كم آب شدن آن بوسيله آب ليمو دوري مي نمايد. ۱ قاشق چايخوري آب ليمو و عسل را در ظرفي با آب سيب زميني (كه از ۱ سيب زميني رنده گرديده به دست آمده) ادغام فرمائيد. ماسك را روي لك هاي تيره بزنيد و بعداز ۲۰ دقيقه بشوييد. هفته اي يك جايگاه از اين ماسك به كار گيري نمائيد.
ميتوانيد از آب ليمو هم به كارگيري نكنيد و ادغام آب سيب زميني و عسل را روي لكه هاي تيره رخ تان بماليد و پس از ۱۵ دقيقه با آب عادي بشوييد.ماسك سيب زميني و انارآنزيم هاي قدرتمند مو جود در انار به رفع لك هاي تيره ياري كرده و همينطور با جوانسازي پوست سبب ساز ميگردند پوست يكپارچه بدرخشد.
فرآيند تهيه و تنظيم ماسكيك سيب زميني را پوست كنده و رنده نمائيد و در يك تركيب كن بريزيد.سپس نصف يك انار را دانه فرماييد و با ۱ قاشق غذاخوري آب به مواد بالا بيشتر فرماييد.تعدادي دقيقه مواد را بزنيد تا آبكي شوند و بعد از آن آب نصف يك ليمو را به آن بيشتر فرماييد.گشوده هم مواد را ادغام فرمائيد و آن گاه آن را باطن قالب هاي يخ بريزيد و هر بخش از قالب را به طور كامل لبريز فرماييد.قالب ها را يك سري ساعت در يخچال قرار دهيد و بعد از آن تكه هاي يخ را از درون آنها خارج بياوريد.يك تكه يخ را برداشته و آن را روي پوست تان و قسمتي كه لكه هاي تيره جاي‌دارد بماليد.يكسري دقيقه طاقت نمائيد و آنگاه فيس تان را با آب سرد بشوييد.

الياف طبيعي و ضد حساسيت بپوشيد


الياف طبيعي و ضد حساسيت بپوشيد
 
به‌خيال داشته باشيد، افرادي كه پوست‌هاي حساسي دارا‌هستند بهتر ميباشد از الياف مصنوعي و غيرطبيعي كه سبب ايجاد حساسيت‌هاي پوستي مي‌شود، به كار گيري نكنند. بسيار از مواقع برخي از حساسيت‌هاي پوستي به‌خيال و خاطر پوشيدن جامه‌هايي با الياف مصنوعي تشديد و تحريك مي‌شود. به اين اشخاص پيشنهاد مي‌كنيم كه حتي‌‌المقدور از جامه‌هاي نخي با الياف طبيعي استعمال كنند.
 بهترين كرم ضد لك


از نور و روشنايي آفتاب گريزان باشيد
 
روشنايي آفتاب بيشترين آسيب‌ها را به پوست وارد مي‌كند. قرار دريافت كردن بيش از حد در معرض نوروروشنايي آفتاب خير فقط سبب سرطان پوست مي‌شود بلكه بسياري از خشكي‌ها، حساسيت‌ها و چين‌وچروك‌هاي زودرس نيز به‌خيال نوروفروغ آفتاب ميباشد. 30 دقيقه پيشين از اين‌كه در معرض فروغ و روشنايي آفتاب قرار بگيريد، چهره‌تان را به كرم ضد‌آفتاب آغشته كنيد. استعمال از ضدآفتاب را در روزهاي ابري فراموش نكنيد. بهترين ميزان SPF جانور در كرم‌هاي ضد‌آفتاب SPF15 ميباشد. اكثر ضد‌آفتاب‌ها حاوي مرطوب‌كننده مي باشند كه رطوبت پوست را نيز تامين مي‌كنند. بهتر ميباشد بين ساعتها 12 تا 17 در معرض مستقيم روشنايي آفتاب قرار نگيريد.
 


تغذيه نقش مهمي داراست
 
رژيم غذايي مطلوب كه حاوي گونه هاي سبزيجات، ميوه‌ها، غلات، دانه هاي روغني و آجيل ميباشد تغذيه‌اي مطلوب به‌شمار مي‌آيد. فراموش نكنيد كه ميوه و سبزيجات رنگ زرد و نارنجي مانند هويج، زردرنگ‌آلو و طالبي سرشار از آنتي‌اكسيدان مي‌باشند كه براي تندرست پوست موثرند. در شرايطي‌كه فكر مي‌كنيد رژيم غذايي ايده‌آلي نداريد، بهتر ميباشد از گونه هاي مكمل‌ها و مولتي‌ويتامين‌ها براي جبران كمبود مواد غذايي‌تان به كار گيري كنيد. به كارگيري از روغن‌هاي مفيد مانند روغن زيتون را فراموش نكنيد. مصرف مواد غذايي كم‌چرب مانند لبنيات كم‌چرب را جايگزين لبنيات پرچرب كنيد و از مصرف نوشيدني‌هاي گازدار و حاوي كافئين پرهيزيد.

برش هاي گوجه خارجي براي نادر رنگ شدن جوش


برش هاي گوجه خارجي براي نادر رنگ شدن جوشتكه هاي گوجه خارجي ،سبب نادر رنگ شدن جاي جوش مي شود. ادله آن ناشي از ويتامين A و كاروتن ها در گوجه خارجي ميباشد، كه خير صرفا رنگ قرمز رنگ دارا‌هستند، بلكه تركيبي از آنتياكسيداني مي باشند كه مي‌توانند بافت هاي مصدوم را بهبود بخشيده و رويش سلول هاي سلامت را اشاعه دهند.

بهترين كرم ضد لك
تزكيه جاي جوش با سركه سيباين يك تونر خوب ميباشد، كه به تزكيه آسيب و جاي جوش ياري مي‌نمايد سركه، يك مايع توانا ميباشد كه جريان خون را شدت مي بخشد، و در فيض سرعت بهبود و مرمت سلول ها را ارتقاء ميدهد.
معالجه جاي جوش با چاي سبز داروهاي طبيعي مي‌تواند به معالجه التهاب هاي پوست بر اثر به كار گيري از مواد آرايشي ياري دهد.ميتوانيد از چاي سبز تحت عنوان يك آنتي اكسيدان براي پوستي قابل انعطاف و عاري از لك استعمال نمائيد. تمام كاري كه بايستي انجام دهيد جوشاندن يك قوري چاي سبز ميباشد و بگذاريد خنك گرديده و بعد با يك گلوله پنبه به روي حوزه‌ لك دار بر اثر جاي جوش بزنيد ، نيازي به آبكشي وجود ندارد و مي‌توانيد آن را در سراسر شب و به صورت آراسته روزمره از اين نحوه به كارگيري فرمائيد.
معالجه جاي جوش با ماسك تخم جعفريتخم جعفري را در آسياب بريزيد و آنگاه با يك جام آب بجوشانيد. سپس، اين تركيب را از صافي عبور داده و يك تكه پارچه منزه را با آن تر فرمائيد و مانند كمپرس روي پوست تان بگذاريد. هر روز براي دوران نيم ساعت از اين كمپرس به كار گيري فرماييد. كمپرس با جوشانده تخم جعفري براي از در ميان بردن اثر ها جوش ها مفيداست.
معالجه جاي جوش باعسل ميتوانيد از عسل تحت عنوان يك سلاح مرموز براي تزكيه پوست و همينطور تزكيه رد هاي جوش بر روي فيس به كارگيري نماييد. از يك پنبه براي زدن عسل خالص به جاي جوش ها به بازه زماني 10 الي 15 دقيقه به كار گيري كرده و آن گاه با آب ولرم بشوييد. دستكم يك توشه در روز اين عمل را انجام دهيد.

يه خرده عسل، ماست،نمك


يه خرده عسل، ماست،نمك و آبليمو را باهم تركيب كرده و در ظرف بريزيد. براي اينكه خواص منزه كنندگيِ بيشتري داشته باشد، يه خرده گلاب يا اين كه شير به آن طولاني تر فرماييد. اين تركيب را حداكثر به زمان 10 الي 12 روز، روزمره استعمال فرماييد.
 بهترين كرم ضد لك
4- چاي سبز


همگي ميدانيم كه چاي سبز چقدر خواص دارااست و جاي هيچ شكي وجود ندارد كه‌اين ايام طرفدارهايش بسيار زياد شده‌است. البته از شگفتي هاي ديگرِ اين چاي اين ميباشد كه جوش هاي رمز سياه را از ميان ميبرد. اين اسكراب همينطور چربيِ پوست را نيز مي‌گيرد.
مواد لازم:
- برگ چاي سبز
- آب
- يك دستمال سفره يا اين كه حوله ي قابل انعطاف
- يك پياله


برگ هاي كم آب چاي سبز را در پياله نهاده و آب را بريزيد. درحال حاضر اين دو را باهم تركيب فرمائيد تا خمير بدست بيايد. يك قاشق چايخوري از اين تركيب كافي ست. اين خمير را براي 2 تا 3 دقيقه روي جوش ها بماليد. بعد از آن با آب ولرم چهره را بشوئيد و با حوله ي لطيف كم آب فرمائيد.
اميدوارم اين 4 ماسك خانگي براي جوش سرسياه برايتان اثر گذار باشد.

معالجه جاي جوش با آلوئه ورا


معالجه جاي جوش با آلوئه ورا :

معالجه جاي جوش با آلوئه ورا و ماسكهاي خانگياز اين گياه معمولا براي امداد به معالجه جاي آسيب استعمال ميگردد ، پس تعجبي ندارد كه‌اين گياه براي معالجه جاي جوش هاي نامطلوب بسيار موءثر باشد.دست هايتان را به مقدار پاره اي عصاره آلوئه ورا ( قابل دسترس در اكثر وقت ها سوپرماركت ها، داروخانه ها، يا اين كه وب) آغشته فرماييد و در صورتيكه مي‌توانيد آن را هرروز به پوستتان بماليد. با انجام اينكار تا حد متعددي مي‌توانيد جاي جوش ها را از در ميان ببريد ، و نيز از شيوع دوباره جوش پيش گيري فرمائيد.

بهترين كرم ضد لك
معالجه جاي جوش با عصاره ليموترش در‌حالتي كه جاي جوش هايتان خيلي تيره ميباشد ، پس عصاره ليمو ترش را آزمون نماييد. آب ليمو ترش نو را به نصيب هايي كه مي‌خواهيد بماليد ، و طاقت فرماييد تا پوست كليه آب را جذب نمايد . زماني كه تماما پوست آب ليمو را جذب كرد ، پوستتان را با آب سرد بشوييد .آب ليمو ترش با پر‌نور كردن پوست ، جاي جوش هاي تيره را كمرنگ و ياري مي‌نمايد اين تيرگي ها كمتر به ديده بيايند.
معالجه جاي جوش با يك سري ماسك معمولي خانگيخميري از فلفل سياه و پودر جوز هندي مهيا فرماييد و روي جوش ها بماليد.
قريه گرم آب پياز سپيد را با 5 گرم عسل و يك گرم نمك سنگ تركيب نمائيد و روي جوش ها بماليد و بعد از تعدادي دقيقه بشوييد.
خميري از برگ نعناع فراهم نماييد و بگذاريد يك شب روي رخ بماند. اين عمير خير صرفا جوش را از في مابين ميبرد بلكه لكه ها را نيز كاهش ميدهد.
براي از ميان بردن جاي جوش هاي صورتتان، روزي 10 تا 15 دقيقه يك قطعه ليموترش جديد روي پوست تان بگذاريد و پس از 12 هفته از داشتن پوستي صاف و روشن لذت ببريد. اسيد جانور در آب ليموترش سبب ساز از دربين رفتن جاي جوش ها مي گردد البته در‌صورتي‌كه پوست كم آبي داريد، بهتر ميباشد اين طريق را به عمل نبريد.
عسل را روي جاي جوش قرار دهيد بگذاريد در حين شب باقي بماند و صبح آن را بشوييد.
دو قاشق غذاخوري عسل با 1/4پيمانه پودر جودوسر تركيب نماييد. اين تركيب ملايم را روي جاي جوش بگذاريد. براي 15 تا 20 دقيقه بگذاريد بماند و آنگاه با آب ولرم بشوييد.

ماسك هاي خانگي


ماسك هاي خانگي براي از في مابين بردن جوشممكن ميباشد از اينكه معالجه جوش هاي رخ خويش را در منزل و مهمتر از آن در آشپزخانه ، پيدا نمائيد ، متعجب گرديد. خوراكي هاي عادي مثل خيار،جو دو راز، انگور و مخمر (خمير ترش) ميتوانند با هم تركيب شوند و يك ماسك فيس كه برطرف كننده جوش هاي پوستي ميباشد، بسازند. تصحيح كردن يك ماسك چهره، ممكن ميباشد به دوري يا اين كه از ميان بردن جوش ها ياري دهد و پوست را براق، مرطوب و سلامت نگه دارااست. كوك بولدن كارشناس و قيم مجموعه تخصصي پوست در نيويورك، براي معالجه جوش ها، طريق هاي ذيل را توصيه مي‌نمايد.

بهترين كرم ضد لك

طولاني تر بدانيد : 5 علت شايع جوش در تن و چاره معالجه آنان

از در ميان بردن جوش چهره با ماسك رخ خيار
يك خيار كوچك را با يك واحداندازه گيري جو دو راز ، كوبيده و به طور خمير در بياوريد. كوك بولدن ميگويد: يك قاشق از اين خمير را ، با يك قاشق چايخوري ماست ، تركيب كرده و روي رخ خويش بماليد. بگذاريد 30 دقيقه روي پوست بماند. آن گاه فيس خويش را بشوييد.

از دربين بردن جوش فيس با ماسك عسلكوك بولدن سفارش كرده پيشين از به كار گيري از اين ماسك فيس خويش را با آب گرم بشوييد تا منفذ پوست گشوده شود، آنگاه عسل را روي پوست خويش بماليد و بعداز 30 دقيقه در آغاز با آب گرم و آن گاه براي مسدود شدن منافذ پوست با آب سرد بشوييد.

بيش تر بدانيد : معالجه جوش و آكنه با 12 توصيه خوراكي

ماسك مخمر ماست براي پوست هاي چربپوست هاي چرب، مستعد جوش ميباشند. اين داروي خانگي چربي مازاد پوست را كاهش ميدهد و به از ميان بردن جوش ها ، امداد مي‌كند. براي تنظيم اين ماسك ، يك قاشق چايخوري مخمر را با پاره اي ماست ، تركيب نماييد تا رقيق شود. بولدن ميگويد : تركيب را ، مستقيما روي بخش هاي چرب چهره ، بگذاريد و بعداز 15-20 دقيقه ، پوست خويش را ، در آغاز با اب گرم و آن گاه براي مسدود شدن منافذ پوست ، با اب سرد بشوييد.

شيوه تنظيم ماسك ماست


مواد ما يحتاج– ماست– ليمو– عسل– ژل آلوورا
شيوه تنظيم ماسك ماستطرز ۱:– پاره اي ماست معمولي برداريد و آن را روي چهره‌تان پخش فرمائيد.– اذن بدهيد به زمان ۲۰ دقيقه بماند و بعد آن را با آب شستشو دهيد.
طرز ۲:– شما مي توانيد پاره اي آب پرتقال را با يك قاشق چايخوري ماست معمولي و يك قاشق چايخوري ژل آلوئه‌ورا تركيب نمائيد.– ادغام را به مقطع ۲۰ دقيقه روي چهره‌تان بماليد و آنگاه آبكشي فرماييد.

بهترين كرم ضد لك
طريق ۳:– نصف فنجان ماست و ۳ قاشق غذاخوري پاپاياي له‌گرديده را با هم ادغام نمائيد. چندين قطره آب ليمو و عسل را به آن دو طولاني تر نماييد و خوب هم بزنيد.– آنگاه، مخلوط نتايج را روي پوست پخش نماييد و پس از ۱۰ دقيقه با آب سرد چهره‌تان را شستشو دهيد. اين عمل را يك توشه در هفته انجام بدهيد.
مقاله داراي ربط: ۴۳ روش طبيعي براي از في مابين بردن سلول هاي مرده چهره و تن
۶. ماسك ماست براي از في مابين بردن جاي جوشماست سرشار از اسيد لاكتيك ميباشد بدين ترتيب، براي لايه‌برداري پوست و كاهش جاي آكنه اثر گذار ميباشد. در صورتي پيرو ماسك‌هاي طبيعي براي از در بين بردن جاي آكنه مي‌باشيد، نبايد ماست را ناديده بگيريد.
مواد ما يحتاج– ماست– خيار
روش تهيه و تنظيم ماسك ماست و خيارطرز ۱:– پاره اي ماست را روي جاي آكنه‌هاي رخ پخش فرماييد.– اذن بدهيد به بازه زماني ۱۵ تا ۲۰ دقيقه بماند.– در غايت آن را با آب ولرم شستشو دهيد.
طرز ۲:شيوه ديگر اين ميباشد كه ميتوانيد يك خيار را له كرده و با ماست ادغام فرماييد. خيار دربردارنده خاصيت خنك‌كننده ميباشد و ميتواند پوست شما‌را تغذيه نمايد.
۷. ماسك ماست براي خودداري از التهاب آكنهادغام ماست، زردآلو و خاك رس يك كدام از ماسك‌هاي چهره عالي براي رفع جاي آكنه ميباشد كه مي خواهيم در‌اين نوشته ي علمي به شما معرفي كنيم. زردآلو به لطف خاصيت ضد التهابي كه دارااست مي تواند به معالجه آكنه، كاهش قرمزي و خودداري از باقي ماندن اثر ها ناشي از آكنه امداد ‌نمايد.

ماسك چهره شير


ماسك چهره شير
 
براي تهيه و تنظيم اين ماسك فيس خانگي ، صرفا نياز ميباشد كه يك چهارم فنجان از شير كم آب را با مقدار كافي آب ادغام فرماييد تا به يك وضعيت خميري  برسيد. آنگاه تركيب مهيا گرديده را روي پوست چهره خويش بماليد تا تمامي آن را بپوشاند. بعد از سپري شد تعدادي دقيقه و كم آب شدن بي نقص آن، ماسك را با به كارگيري از آب گرم، بشوئيد. اين ماسك خانگي منجر جواني و شادابتر شدن پوست رخ شما مي‌شود.

بهترين كرم ضد لك
 
محلول شير كم آب براي برنا سازي رخ بسيار اثرگذار ميباشد.
 


 
ماسك رخ خانگي بلغور جو
 
در‌حالتي كه شما به‌دنبال روشي ميباشيد كه زود راندمان باشد و به شما حس خير الغا نمايد و پوست شمارا شاداب خيس كند، توصيه ما به شما استعمال از ماسك چهره خانگي بلغور جو مي‌باشد. براي تنظيم اين ماسك، در آغاز يك سوم واحداندازه گيري از بلغور جو را بانصف واحداندازه گيري آب ولرم (خير آب جوش) ادغام كرده و براي بازه 2 الي 3 دقيقه حوصله نمائيد. آن‌گاه 2 قاشق غذاخوري ماست، 2 قاشق غذاخوري عسل، يك سفيده تخم مرغ را به ان طولاني تر كرده و هم بزنيد. يك لايه نازك از تركيب تهيه و تنظيم گرديده را براي 10 الي 15 دقيقه، روي پوست چهره خويش قرار دهيد. بعد از آن چهره خويش را با آب ولرم شستشو دهيد.
 
علاوه بر ماسك بلغور جو، تناول كردن اين ماده تحت عنوان ناشتايي نيز مي‌تواند بسيار موءثر باشد.
 


 
ماسك چهره سس مايونز
 
تاوقتي‌كه مي قدرت با به كار گيري از موادي كه در منزل به راحتي يافت مي گردد، ماسك رخ خانگي كارآمد و مفيدي را تنظيم نمود، چرا مي بايست براي كرم هاي گرانقيمت، هزينه كنيم؟ سس مايونز تهيه و تنظيم گرديده از تخم مرغ، يكي‌از اين موادي ميباشد كه مي شود به تيتر يك ماسك چهره خانگي آيتم استعمال قرار بخشيد. مقدار سس مايونز را به آرامي روي رخ خويش قرار داده و بعد از سپري شد حدود 20 دقيقه آن را با آب سرد شستشو دهيد. خواهيد روئت كرد كه بعد از مدتي به كار گيري از اين ماسك، پوست رخ شما قابل انعطاف خيس و روشن خيس خواهد شد.
 
سس مايونز نيز يك كدام از مواد كارآمد در سالم پوست فيس ميباشد