آرشیو مهر ماه 1398

مقالات رسمي لوازم آرايش

دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

ماسك توت‌خارجي و شيرتوت


ماسك توت‌خارجي و شيرتوت خارجي دربردارنده ويتامين C ميباشد. اين ويتامين به روشني و درخشندگي پوست شما ياري مينمايد و پوستتان را قابل انعطاف خواهد كرد.
مواد ما يحتاج:۳ عدد توت خارجي وسيع1 قاشق غذاخوري پودر شيرنحوه تهيه و تنظيم:توت خارجي‌ها را له نماييد.پودر شير را بيشتر نماييد و خوب هم بزنيد.درصورتي كه كه پوست حساسي نداريد مي توانيد يكسري قطره ليمو به ادغام طولاني تر نماييد.ماسك را ۲۰ تا ۳۰ دقيقه روي پوست بگذاريد.آن را با آب سرد شستشو دهيد.روزي يك توشه از اين ماسك به كار گيري نماييد.
بهترين كرم ضد لك
ماسك شيرين بيانشيرين بيان با كاهش ساخت ملانين در پوست و توزيع برابر آن در پوست به كاهش تيرگي پوست شما امداد مي نمايد. هم‌چنين شيرين بيان ساخت راديكال‌هاي آزاد مضر را نيز كاهش مي دهد.
مواد ما يحتاج:2 قاشق غذاخوري پودر شيرين بيان1 قاشق چاي‌خوري پودر چوب دمپايي1 قاشق غذاخوري گلابيكسري قطره آب ليموروش تنظيم:تمام مواد را با هم ادغام نماييد.آن را روي تمام چهره خويش بزنيد.اذن دهيد تا ماسك روي صورتتان كم آب شود.مواد را با آب ولرم از روي چهره بشوريد.

ماسك هويج، ماست و آبليموهويج با خواص جوانسازي پوست و كاهش لكه‌هاي پوستي منجر بهبود ظواهر شما مي گردد.
مواد مايحتاج:1 قاشق غذاخوري هويج له گرديده1 قاشق غذاخوري ماست2 الي 3 قطره آب ليمو جديدشيوه تهيه و تنظيم:مواد را خوب تركيب فرماييد.ادغام را به صورت يكنواخت روي رخ خويش بماليد.اذن دهيد ماسك روي صورتتان كم آب شود.آن را با آب سرد شستشو دهيد.روزمره از اين ماسك به كارگيري نمائيد.

لك ملاسما


لك ملاسما ( لك بارداري يا اين كه به عبارتي لكه هاي كبدي )اين لك در بين بانوان بسيار شايع ميباشد كه به طور اكتسابي مي باشد ، و زيرا اين لك طولاني تر در خانم هاي حامله ديده ميشود به ‌آن نيز لك بارداري مي‌گويند.

بهترين كرم ضد لك

و بعداز بارداري اين لكه ها و تيرگي پوست پس از مدتي ممكن از ناپديد شود – ولي استعمال از صابون خانگي و كرم حسن شكاف مي تواند به سريعتر ناپديد شدن ‌آن امداد كند. و اكثري از خانم ها اعتنا كرده اند كه در حين سيكل ماهانه ‌آن ها اين لك ها لبريز رمگ خيس مي‌شوند و در جواب بايستي بگوييم كه درباره با ملاسما بايد دقت داشت ما دو دسته متعدد ، يكي در اپيدرم (كه بسيار اسانتر معالجه مي شود) وديكري در درم مي باشد ، كه جهت تمايز و تشخيص افتراقي ‌آن‌ها از همديگر به اين فيس ميباشد ،گونه اپيدرم كناره منظمتر و شارپ داراست وپررنگتر ميباشد ،وwood lamp مثبت ميباشد و داروهاي زيرا انتي مالاريا ،كلوفازمين ،داكسي سيكلين وocpمي تواند سبب ان شود و علل خصوص دارو هاي ضد بارداري و از اين روست كه گذشته از سيكل ماهانه اين لكه ها پررمگ خيس مي گردند.
جهت معالجه يك ضد لك طبيعي ميتونه بصورت ماسك دستساز اينگونه باشه? ادغام عصاره ي شيرين بيان و گلاب (يا اين كه اب) و به كار گيري بصورت ماسك – اما جديدا از عصاره شيرين بيان ،ترانيل هگزاميد اسيد نيز جهت معالجه مستعمل استمن و بخش اعظمي از اساتيد نيز از كرم اربوتين و كرم Exoviance به كارگيري مي نميند كه بسيار مفيدتر حتي از ليزر كيو سويچ مي باشد. البته به شما نيز كرم حسن شكاف و صابون خانگي حسن شكاف را توصيه مي نماييم. و پس ديدن اثرات ‌آن غير وابسته شگفت زده خواهيد شد.
لك ناشي از التهاب پوستاين جور لك بعداز التهاب هاي پوستي در اثر بيماري هايي مثل لكن پلان (بيماري التهابي پوست و دهن)، لوپوس اريتماتويا (بيماري التهابي بافت همبند پوست)، پس از سوختگي پوست در اثر آفتاب سوختگي يا اين كه سوختگي خفيف با كارداران ديگر، و علل جوش كبر جواني دست كاري گرديده يا اين كه سائيدن پوست براي برطرف كردن اسكار(جاي جراحت) و فرو رفتگي پوست در به عبارتي محل ساخت ميشود. و ولي پكيج كرم حسن شكاف و صابون خانگي حسن شكاف husn turk مي‌تواند براي از ميان بردن لكه هاي ناشي از التهاب پوست علل خصوص لكه هاي جاي جوش اثرگذار كار نمايد. ✅ لازم به ذكر ميباشد كه‌اين لك ها نيز در نژادهاي تيره و اشخاص سبزه شايع خيس ميباشد و اضافه در نواحي گشوده تن مثل رخ فيس مي‌دهد. همينطور ضربه به پوست، سفت كشيدن گوني و ليف زمخت در خزينه يا اين كه مالش پوست ران ها روي يكديگر هنگام رويكرد رفتن در اشخاص تپل، ميتواند سبب ساز ساخت لك در به عبارتي محل شود.

چرا پوست مات و تيره ميشود؟


از آن جايي كه پوست چهره يكي‌از نقاط تن ميباشد كه بيشترين تماس را با فضا حريم و جامعه دارااست، تاثير به سزايي در زيبايي و ارتقا خودباوري آدم نيز توليد مي‌نمايد. مي بايست غايت تلاش و سعي خويش را به عمل پيروزي تا علاوه بر نگهداري از پوست چهره، از تيره و مات شدن آن نيز دوري به كار آورد. در پي اين نوشته‌ي علمي از وبسايت رژلب قصد داريم به بازبيني علل تيره شدن پوست و راهكارهاي برطرف سازي آن بپردازيم و 10 ماسك طبيعي سفيدكننده پوست را خدمتتان معرفي كنيم.

بهترين كرم ضد لك

چرا پوست مات و تيره ميشود؟
هر چه معيار رنگدانه هاي گزينش كننده رنگ پوست ما كه با اسم ملانين شناخته مي‌شوند اضافه باشد، پوست ما نيز تيره خيس خواهد بود. كارداران موءثر بخش اعظمي مانند ژنتيك و فضا نيز بر تيره شدن پوست پر‌نور بسيار تاثيرگذار خواهند بود. موضوعي كه داراي اهميت ميباشد، اين مي‌باشد كه كيفيت و سالم رنگدانه هاي پوست ارتباط مستقيمي با واحد سنجش نگهداري و سبك معاش داراست. از گزاره دست اندركاران تاثيرگذار بر تيره شدن پوست مي شود به نكات زير اشاره نمود:
- تماس با فروغ آفتاب- سبك معاش كه دربرگيرنده نادر خوابي، لبريز خوابي، بي خوابي، معدود نوشي و بدخوري ميباشد.- اشكال بيماري ها همچون بيماري هاي مزمن، بيماري هاي سوخت و ساز سلولي، هورموني، التهابي، عفونت هاي موضعي پوست، سوء تغذيه و بدخيمي هاي پوست- برخي دست اندركاران شيميايي و مصرف داروها- زياده روي در مصرف سركه سيب. برخي اشخاص جهت كاهش وزن خويش به مصرف سركه سيب روي مي‌آورند كه مداومت در مصرف آن قادر است علاوه بر اثرها سوء بر معده، سبب بدرنگي پوست و بروز لكه نيز شود.- زياده روي در مصرف زيره. يكي‌از از ساير موادي كه تاثير به سزايي در كاهش وزن دارااست، زيره ميباشد كه مصرف زياد آن قادر است تاثير نامطلوبي بر رنگ پوست داشته باشد.- عدم سالم معده و كبد- ارتقاء معيار خوف، استرس، نااميدي و حسادت در شخص- تغيير‌و تحول هورمون ها به ويژه در طول بارداري- مصرف برخي بو و ادكلن ها روي پوست تن كه در مواجهه با فروغ و روشنايي خورشيد، سبب بروز لك ميشوند.

شفافيت و روشني پوست چه‌گونه به وجود ميايد؟
به مراد داشتن پوستي پر‌نور و واضح، در آغاز بايستي به تفكر سالم و زيبايي داخل خويش باشيد. يك كدام از شايسته ترين كارهايي كه مي اقتدار در سمت و سوي شفافيت پوست انجام اعطا كرد، طرز هاي طبيعي و خانگي ميباشد كه سواي زحمت و صرف مخارج زياد انجام مي گردد. از آن جايي كه عمده ترين برهان تيرگي پوست به سبك معاش و عادات غذايي فرد مربوط مي گردند، بهتر ميباشد نسبت به‌اين موردها آلرژي بيشتري به خرج بخشيد. مثلا عملكرد فرماييد از استرس و نور و روشنايي بدون واسطه آفتاب به دور بمانيد و در مقابل از ميوه و صيفي جات بيشتري به كار گيري كنيد. توت خارجي، ليمو، آناناس، گوجه خارجي و كلم بروكلي از آن پاراگراف مواد غذايي مي‌باشند كه در كنار خواص پر‌نور كردن پوست، ويتامين هاي لازم براي استحكام و شفافيت پوست فيس را نيز تامين ميكنند. نوشيدن شير جديد، آب كافي و نوشيدني هاي طبيعي نيز نبايد فراموش شوند.جهت محافظت از پوست در قبال آفتاب مي‌توانيد از سلاح هايي مانند كرم ضد آفتاب، كلاه كناره دار و عينك دودي به كارگيري فرمائيد. همينطور بهتر ميباشد به طور روزمره، پوست خويش را با به كارگيري از آب و تميز كننده هاي ملايم به نيكي شستشو دهيد يا اين كه هيچ سيرتكامل آلودگي روي آن باقي نماند.با تغيير تحول سبك معاش، خويش را از استرس ها و هراس ها برهانيد و كارايي فرماييد همواره ادب خويش را مراقبت فرماييد. براي اين مراد مي‌توانيد به طور منظم ورزش فرماييد تا سلول هاي پوستي از اين شيوه نفسي جديد نمايند. همينطور مي‌توانيد روزمره حدود نيم تا يك ساعت از دوران خويش را به مطالعه كتاب اختصاص داده تا از اين روش وقار خويش را ارتقا دهيد. معاشرت با اعضاي قبيله و دوستان عزيز، پياده روي و تفريح نيز ميتوانند از ساير آيتم هاي موءثر باشند.در حالتي‌كه با وجود استفاده كردن تمام طريق هاي طبيعي و همينطور معالجه هاي خانگي كه در‌پي به آن‌ها اشاره خوا هيم كرد، هنوز هم شم رضايت نداريد، ميتوانيد معالجه هاي طبي را نيز آزمون نماييد.
به كارگيري از اشكال كرم و سرم هاي پر‌نور كننده پوستامروزه محصول ها باكيفيتي در قالب كرم، روغن و سرم هاي مغذي روانه بازار گرديده اند كه به كارگيري به موقع و مطلوب از آن‌ها مي‌تواند از بروز لكه هاي ناشي از پيري، بارداري، تيرگي و ... پرهيز كرده و شادابي و تازگي را درپي داشته باشند. براي برطرف كردن تيرگي ناشي از تجمع رنگدانه ها مي‌توانيد با مشورت كردن پزشك معالج كارشناس پوست، يك كدام از شايسته ترين توليدها را براي مصرف برگزينيد.
ميكرودرمبراي پر‌نور كردن پوست خويش ميتوانيد به سراغ دسته ميكرودرم ابريژن نيز برويد. اين شيوه يكي‌از راهكارهاي نو البته اثرگذار ميباشد با از در ميان بردن سلول هاي مرده از سطح پوست، به اشخاص امداد مي نمايد تا از شر اشكال تيرگي هاي پوست، چين و چروك، لكه ها و ... رهايي يابند.
پيلينگيكي‌از ديگر از طريق هاي ترميم رنگ پوست، پيلينگ شيميايي ميباشد كه با جداگانه كردن لايه هاي بالايي پوست، در آغاز موجب آغاز فرايند نوسازي گرديده و بعد كلاژن سازي را در ادامه داراست. اين شيوه با سپري شد دوران، خطاها ناشي از لك هاي نور و روشنايي خورشيد، اشتباهات تغيير‌و تحول رنگ، چين و چروك، ظواهر بافت و ... را به خير و خوبي بهبود مي‌بخشد.
ليزريك كدام از طرز هاي خير چندان جديدي كه هوا داران اكثري نيز داراست، ليزر ميباشد كه تاثيرات چشمگيري روي سفيدي پوست داراست. طي روند ليزر درماني، از اشعه فروسرخ به كار گيري ميشود كه با برداشتن لايه ظرافت از پوست، موجب تحريك توليد كلاژن و يك دست شدن رنگ و وضعيت فيس خواهد شد.
ميكروپيگمنتيشنميتوان از ميكروپيگمنتيشن علاوه بر پيرايش هميشگي، در مواقعي مانند شفافيت و روشني پوست، بهبود ظواهر پلكها، افزودن يا اين كه جايگزين كردن ابروها و بهبود خط لب بعد از ضربه يا اين كه جراحي، تقويت مژه براي مژه هاي نادر پشت،  قرينه سازي ابروها، پنهان كردن قسمتهاي  بي موي در بيماران دارنده جاي جراحت بر روي فرق رمز ، مرمت هاله سينه، پيگمنت پلك براي كساني كه از لنز تماسي استعمال مي‌نمايند و يا اين كه اشخاص دچار به پيرچشمي و يا اين كه زناني كه به پيرايش ديده معمول حساسيت دارا هستند و ..  بهره مند شد.ميكروپيگمنتيشن به وسيله دستگاهي به اسم amiea med revive كه توليد شركت MT.Derm سرزمين آلمان ميباشدانجام مي گردد. با اين دستگاه ميتوان با حداكثر ايمني و بر پايه ي اصول بهداشتي، زيبايي اشخاص را با نگهداري شرايط طبيعي ارتقا اعطا كرد، به مراد رعايت استاندارهاي بهداشتي اتحاديه اروپا و در اختيار گرفتن عفونت،  كارتريج هاي يكبار مصرف براي دستگاه پباده سازي شده ميباشد. با دقت به دقيق بودن سوزنهاي اين دستگاه، درد نتيجه ها از اين عمل به شدت كاسته شده ميباشد و مي شود به جثارت، واژه و كلمه پيگمنت سواي درد را بكار موفقيت. شايان ذكر ميباشد رنگ هاي آيتم به كارگيري با اين دستگاه دارنده دامنه گسترده و به طور كاملً طبيعي ميباشد و از نگاه ساخت آلرژي و حساسيت آزمايش گرديده اند.