دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

روش‌هاي خانگي براي درمان جاي آبله مرغان

جودو سر براي معالجه جاي آبله مرغان ، مواد ارگانيك مثل جو دو رمز خيلي كمك كننده هستند، چون خواص رطوبت رساني بسيار بالايي دارااست و اين خاصيت به سلول‌هاي پوستي براي بهبود سريع‌تر و خوبتر ياري مي‌نمايد . بهترين كرم ضد لك
يه خرده جو دو سر را با آب در ميكسر ادغام نماييد تا به يك خمير قابل انعطاف تبديل شود . سپس اين خمير را در سردخانه قرار دهيد تا مقداري خنك شود و آن‌گاه آن را براي معالجه جاي آبله مرغان روي اسكارها قرار دهيد . مقداري با سرانگشتان آن را ماساژ دهيد و آن‌گاه از 10 دقيقه صورت را بشوييد .


جودو سر براي درمان جاي آبله مرغان

جوششيرين جوش شيرين اكثر از اينكه براي پخت و پز مفيد باشد، براي پوست و زيبايي آن منفعت داراست . اين ماده با محافظت رطوبت و اندازه اسيديته پوست، به درمان جاي آبله مرغان امداد مي‌نمايد و از توليد خارش و التهاب در آن پرهيز مي نمايد .
به 2 قاشق غذاخوري جوش شيرين، مقداري آب طولاني تر كنيد تا به يك خمير نرم تبديل شود . آنگاه به بازه زماني 15 دقيقه اين خمير را روي جاي آبله قرار دهيد و بعد از آن با آب سرد بشوييد .


جوششيرين براي درمان جاي آبله مرغان

عسلعسل داراي خاصيت آبرسان و التيامي مي باشد كه براي بهبود پرسرعت جراحت و جاي آن زياد مطلوب است . اين ماده طبيعي و شگفت انگيز، يك نمونه خوب براي در درمان جاي آبله مرغان محسوب ميشود كه مي‌تواند اسكار ناشي از آن را در سريع‌ترين زمان ممكن از ميان برنده شود .
ميتوانيد براي نتيجه گيري خوب تر و سريع‌تر، كمي عسل را با پودر جو دو راز ادغام فرماييد و خمير حاصل از آن را به دوران 30 دقيقه روي جراحت بگذاريد و آن‌گاه بشوييد .


فوايدعسل براي پوست

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.