ماسك چهره شير

مقالات رسمي لوازم آرايش

یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

ماسك چهره شير


ماسك چهره شير
 
براي تهيه و تنظيم اين ماسك فيس خانگي ، صرفا نياز ميباشد كه يك چهارم فنجان از شير كم آب را با مقدار كافي آب ادغام فرماييد تا به يك وضعيت خميري  برسيد. آنگاه تركيب مهيا گرديده را روي پوست چهره خويش بماليد تا تمامي آن را بپوشاند. بعد از سپري شد تعدادي دقيقه و كم آب شدن بي نقص آن، ماسك را با به كارگيري از آب گرم، بشوئيد. اين ماسك خانگي منجر جواني و شادابتر شدن پوست رخ شما مي‌شود.

بهترين كرم ضد لك
 
محلول شير كم آب براي برنا سازي رخ بسيار اثرگذار ميباشد.
 


 
ماسك رخ خانگي بلغور جو
 
در‌حالتي كه شما به‌دنبال روشي ميباشيد كه زود راندمان باشد و به شما حس خير الغا نمايد و پوست شمارا شاداب خيس كند، توصيه ما به شما استعمال از ماسك چهره خانگي بلغور جو مي‌باشد. براي تنظيم اين ماسك، در آغاز يك سوم واحداندازه گيري از بلغور جو را بانصف واحداندازه گيري آب ولرم (خير آب جوش) ادغام كرده و براي بازه 2 الي 3 دقيقه حوصله نمائيد. آن‌گاه 2 قاشق غذاخوري ماست، 2 قاشق غذاخوري عسل، يك سفيده تخم مرغ را به ان طولاني تر كرده و هم بزنيد. يك لايه نازك از تركيب تهيه و تنظيم گرديده را براي 10 الي 15 دقيقه، روي پوست چهره خويش قرار دهيد. بعد از آن چهره خويش را با آب ولرم شستشو دهيد.
 
علاوه بر ماسك بلغور جو، تناول كردن اين ماده تحت عنوان ناشتايي نيز مي‌تواند بسيار موءثر باشد.
 


 
ماسك چهره سس مايونز
 
تاوقتي‌كه مي قدرت با به كار گيري از موادي كه در منزل به راحتي يافت مي گردد، ماسك رخ خانگي كارآمد و مفيدي را تنظيم نمود، چرا مي بايست براي كرم هاي گرانقيمت، هزينه كنيم؟ سس مايونز تهيه و تنظيم گرديده از تخم مرغ، يكي‌از اين موادي ميباشد كه مي شود به تيتر يك ماسك چهره خانگي آيتم استعمال قرار بخشيد. مقدار سس مايونز را به آرامي روي رخ خويش قرار داده و بعد از سپري شد حدود 20 دقيقه آن را با آب سرد شستشو دهيد. خواهيد روئت كرد كه بعد از مدتي به كار گيري از اين ماسك، پوست رخ شما قابل انعطاف خيس و روشن خيس خواهد شد.
 
سس مايونز نيز يك كدام از مواد كارآمد در سالم پوست فيس ميباشد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.