شيوه تنظيم ماسك ماست

مقالات رسمي لوازم آرايش

جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

شيوه تنظيم ماسك ماست


مواد ما يحتاج– ماست– ليمو– عسل– ژل آلوورا
شيوه تنظيم ماسك ماستطرز ۱:– پاره اي ماست معمولي برداريد و آن را روي چهره‌تان پخش فرمائيد.– اذن بدهيد به زمان ۲۰ دقيقه بماند و بعد آن را با آب شستشو دهيد.
طرز ۲:– شما مي توانيد پاره اي آب پرتقال را با يك قاشق چايخوري ماست معمولي و يك قاشق چايخوري ژل آلوئه‌ورا تركيب نمائيد.– ادغام را به مقطع ۲۰ دقيقه روي چهره‌تان بماليد و آنگاه آبكشي فرماييد.

بهترين كرم ضد لك
طريق ۳:– نصف فنجان ماست و ۳ قاشق غذاخوري پاپاياي له‌گرديده را با هم ادغام نمائيد. چندين قطره آب ليمو و عسل را به آن دو طولاني تر نماييد و خوب هم بزنيد.– آنگاه، مخلوط نتايج را روي پوست پخش نماييد و پس از ۱۰ دقيقه با آب سرد چهره‌تان را شستشو دهيد. اين عمل را يك توشه در هفته انجام بدهيد.
مقاله داراي ربط: ۴۳ روش طبيعي براي از في مابين بردن سلول هاي مرده چهره و تن
۶. ماسك ماست براي از في مابين بردن جاي جوشماست سرشار از اسيد لاكتيك ميباشد بدين ترتيب، براي لايه‌برداري پوست و كاهش جاي آكنه اثر گذار ميباشد. در صورتي پيرو ماسك‌هاي طبيعي براي از در بين بردن جاي آكنه مي‌باشيد، نبايد ماست را ناديده بگيريد.
مواد ما يحتاج– ماست– خيار
روش تهيه و تنظيم ماسك ماست و خيارطرز ۱:– پاره اي ماست را روي جاي آكنه‌هاي رخ پخش فرماييد.– اذن بدهيد به بازه زماني ۱۵ تا ۲۰ دقيقه بماند.– در غايت آن را با آب ولرم شستشو دهيد.
طرز ۲:شيوه ديگر اين ميباشد كه ميتوانيد يك خيار را له كرده و با ماست ادغام فرماييد. خيار دربردارنده خاصيت خنك‌كننده ميباشد و ميتواند پوست شما‌را تغذيه نمايد.
۷. ماسك ماست براي خودداري از التهاب آكنهادغام ماست، زردآلو و خاك رس يك كدام از ماسك‌هاي چهره عالي براي رفع جاي آكنه ميباشد كه مي خواهيم در‌اين نوشته ي علمي به شما معرفي كنيم. زردآلو به لطف خاصيت ضد التهابي كه دارااست مي تواند به معالجه آكنه، كاهش قرمزي و خودداري از باقي ماندن اثر ها ناشي از آكنه امداد ‌نمايد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.