ماسك هاي خانگي

مقالات رسمي لوازم آرايش

جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

ماسك هاي خانگي


ماسك هاي خانگي براي از في مابين بردن جوشممكن ميباشد از اينكه معالجه جوش هاي رخ خويش را در منزل و مهمتر از آن در آشپزخانه ، پيدا نمائيد ، متعجب گرديد. خوراكي هاي عادي مثل خيار،جو دو راز، انگور و مخمر (خمير ترش) ميتوانند با هم تركيب شوند و يك ماسك فيس كه برطرف كننده جوش هاي پوستي ميباشد، بسازند. تصحيح كردن يك ماسك چهره، ممكن ميباشد به دوري يا اين كه از ميان بردن جوش ها ياري دهد و پوست را براق، مرطوب و سلامت نگه دارااست. كوك بولدن كارشناس و قيم مجموعه تخصصي پوست در نيويورك، براي معالجه جوش ها، طريق هاي ذيل را توصيه مي‌نمايد.

بهترين كرم ضد لك

طولاني تر بدانيد : 5 علت شايع جوش در تن و چاره معالجه آنان

از در ميان بردن جوش چهره با ماسك رخ خيار
يك خيار كوچك را با يك واحداندازه گيري جو دو راز ، كوبيده و به طور خمير در بياوريد. كوك بولدن ميگويد: يك قاشق از اين خمير را ، با يك قاشق چايخوري ماست ، تركيب كرده و روي رخ خويش بماليد. بگذاريد 30 دقيقه روي پوست بماند. آن گاه فيس خويش را بشوييد.

از دربين بردن جوش فيس با ماسك عسلكوك بولدن سفارش كرده پيشين از به كار گيري از اين ماسك فيس خويش را با آب گرم بشوييد تا منفذ پوست گشوده شود، آنگاه عسل را روي پوست خويش بماليد و بعداز 30 دقيقه در آغاز با آب گرم و آن گاه براي مسدود شدن منافذ پوست با آب سرد بشوييد.

بيش تر بدانيد : معالجه جوش و آكنه با 12 توصيه خوراكي

ماسك مخمر ماست براي پوست هاي چربپوست هاي چرب، مستعد جوش ميباشند. اين داروي خانگي چربي مازاد پوست را كاهش ميدهد و به از ميان بردن جوش ها ، امداد مي‌كند. براي تنظيم اين ماسك ، يك قاشق چايخوري مخمر را با پاره اي ماست ، تركيب نماييد تا رقيق شود. بولدن ميگويد : تركيب را ، مستقيما روي بخش هاي چرب چهره ، بگذاريد و بعداز 15-20 دقيقه ، پوست خويش را ، در آغاز با اب گرم و آن گاه براي مسدود شدن منافذ پوست ، با اب سرد بشوييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.