پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳

برش هاي گوجه خارجي براي نادر رنگ شدن جوش


برش هاي گوجه خارجي براي نادر رنگ شدن جوشتكه هاي گوجه خارجي ،سبب نادر رنگ شدن جاي جوش مي شود. ادله آن ناشي از ويتامين A و كاروتن ها در گوجه خارجي ميباشد، كه خير صرفا رنگ قرمز رنگ دارا‌هستند، بلكه تركيبي از آنتياكسيداني مي باشند كه مي‌توانند بافت هاي مصدوم را بهبود بخشيده و رويش سلول هاي سلامت را اشاعه دهند.

بهترين كرم ضد لك
تزكيه جاي جوش با سركه سيباين يك تونر خوب ميباشد، كه به تزكيه آسيب و جاي جوش ياري مي‌نمايد سركه، يك مايع توانا ميباشد كه جريان خون را شدت مي بخشد، و در فيض سرعت بهبود و مرمت سلول ها را ارتقاء ميدهد.
معالجه جاي جوش با چاي سبز داروهاي طبيعي مي‌تواند به معالجه التهاب هاي پوست بر اثر به كار گيري از مواد آرايشي ياري دهد.ميتوانيد از چاي سبز تحت عنوان يك آنتي اكسيدان براي پوستي قابل انعطاف و عاري از لك استعمال نمائيد. تمام كاري كه بايستي انجام دهيد جوشاندن يك قوري چاي سبز ميباشد و بگذاريد خنك گرديده و بعد با يك گلوله پنبه به روي حوزه‌ لك دار بر اثر جاي جوش بزنيد ، نيازي به آبكشي وجود ندارد و مي‌توانيد آن را در سراسر شب و به صورت آراسته روزمره از اين نحوه به كارگيري فرمائيد.
معالجه جاي جوش با ماسك تخم جعفريتخم جعفري را در آسياب بريزيد و آنگاه با يك جام آب بجوشانيد. سپس، اين تركيب را از صافي عبور داده و يك تكه پارچه منزه را با آن تر فرمائيد و مانند كمپرس روي پوست تان بگذاريد. هر روز براي دوران نيم ساعت از اين كمپرس به كار گيري فرماييد. كمپرس با جوشانده تخم جعفري براي از در ميان بردن اثر ها جوش ها مفيداست.
معالجه جاي جوش باعسل ميتوانيد از عسل تحت عنوان يك سلاح مرموز براي تزكيه پوست و همينطور تزكيه رد هاي جوش بر روي فيس به كارگيري نماييد. از يك پنبه براي زدن عسل خالص به جاي جوش ها به بازه زماني 10 الي 15 دقيقه به كار گيري كرده و آن گاه با آب ولرم بشوييد. دستكم يك توشه در روز اين عمل را انجام دهيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.