ماسك سيب زميني براي معالجه لك چهره

مقالات رسمي لوازم آرايش

پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

ماسك سيب زميني براي معالجه لك چهره


ماسك سيب زميني براي معالجه لك چهره
سيب زميني يك پر‌نور كننده طبيعي پوست ميباشد كه خير صرفا جاي جوش و لكه ها را برطرف مينمايد، بلكه رنگ پوست را يكپارچه كرده و منجر درخشش آن ميشود.
روند تنظيم ماسكسيب زميني رنده گرديده را در يكدست توري ريخته و آب آن را با فشار دادن پارچه بيرون فرماييد و در ظرفي بريزيد.شب و پيش از خوابيدن يك تكه پنبه را در آب سيب زميني بزنيد و آن را روي نقاط تيره پوست بماليد.بگذاريد ماسك تا صبح روي پوست تان بماند و صبح آن را بشوييد تا لك ها و جاي جوش ها كمرنگ شوند.نكته: يا اين كه ميتوانيد يك سيب زميني را برش هاي نازك بزنيد و روي لكه ها، جاي جوش هاي چهره تان بماليد. بگذاريد برش ها تعدادي دقيقه روي رخ بماند و سپس با آب پوست تان را بشوييد.

بهترين كرم ضد لك
بيش تر ملاحظه كنيدمعالجه بي آبي پوست در فصل پاييزPowered by Inline Related Postsماسك سيب زميني با آب ليموهم آب ليمو و هم سيب زميني پر‌نور كننده طبيعي پوست ميباشند و لك هاي تيره را محو مي نمايند. به اين ترتيب اين ماسك در معالجه لكه هاي تيره و جاي جوش ها بسيار اثرگذار ميباشد.
روند تهيه و تنظيم ماسك۱ سيب زميني ميانگين را رنده فرمائيد.آب آن را بيرون كرده و در ظرفي با ترازو هم اندازه آب ليموي نو ادغام نماييد.مواد را خوب با هم مخلوط نمائيد و روي بخش هاي تيره پوست تان بماليد.۳۰ – ۲۰ دقيقه طاقت فرماييد و آن گاه پوست تان را با آب بشوييد.پوست را كم آب نمائيد و روزي دو سكو از اين ماسك به كار گيري نمائيد تا خلل تان برطرف شود.نكته: عسل پوست را مرطوب كرده و از كم آب شدن آن بوسيله آب ليمو دوري مي نمايد. ۱ قاشق چايخوري آب ليمو و عسل را در ظرفي با آب سيب زميني (كه از ۱ سيب زميني رنده گرديده به دست آمده) ادغام فرمائيد. ماسك را روي لك هاي تيره بزنيد و بعداز ۲۰ دقيقه بشوييد. هفته اي يك جايگاه از اين ماسك به كار گيري نمائيد.
ميتوانيد از آب ليمو هم به كارگيري نكنيد و ادغام آب سيب زميني و عسل را روي لكه هاي تيره رخ تان بماليد و پس از ۱۵ دقيقه با آب عادي بشوييد.ماسك سيب زميني و انارآنزيم هاي قدرتمند مو جود در انار به رفع لك هاي تيره ياري كرده و همينطور با جوانسازي پوست سبب ساز ميگردند پوست يكپارچه بدرخشد.
فرآيند تهيه و تنظيم ماسكيك سيب زميني را پوست كنده و رنده نمائيد و در يك تركيب كن بريزيد.سپس نصف يك انار را دانه فرماييد و با ۱ قاشق غذاخوري آب به مواد بالا بيشتر فرماييد.تعدادي دقيقه مواد را بزنيد تا آبكي شوند و بعد از آن آب نصف يك ليمو را به آن بيشتر فرماييد.گشوده هم مواد را ادغام فرمائيد و آن گاه آن را باطن قالب هاي يخ بريزيد و هر بخش از قالب را به طور كامل لبريز فرماييد.قالب ها را يك سري ساعت در يخچال قرار دهيد و بعد از آن تكه هاي يخ را از درون آنها خارج بياوريد.يك تكه يخ را برداشته و آن را روي پوست تان و قسمتي كه لكه هاي تيره جاي‌دارد بماليد.يكسري دقيقه طاقت نمائيد و آنگاه فيس تان را با آب سرد بشوييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.