یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

ماسك چهره براي معالجه منافذ گشوده پوست


ماسك چهره براي معالجه منافذ گشوده پوست
پوست و زيبايي آن از فاكتور هاي مهم جذابيت ميباشد و تمامي خانم ها و آقايان رغبت دارا هستند از پوستي صاف و روشن و فارغ از عيب و نقص برخوردار باشند . اينكه منافذ فيس بسته باشد و غدد چربي به اندازه مطلوب ترشح شوند در زيبايي آن بسيار موءثر بوده و ميتواند بخش بزرگي از جذابيت را در فرد تامين كنند .
بهترين كرم ضد لك

علت گشوده شدن منافذ پوست فيسعارضه ها متفاوت و متنوعي براي اين عارضه ممكن ميباشد وجود داشته باشد او‌لين ادله وراثت ميباشد برخي اشخاص به طور مامان زادي و ژنتيكي اين خلل را داشته و ولي اين اشخاص هم مي‌توانند به معالجه اين خلل اميدوار باشند .
بدون شك بخوانيد : با فوايد اعتقاد و باور نكردني ۲۰ ماسك عسل رخ آشنا شويم
بعضا اشخاص دارنده پوست چربي مي باشند و معيار اين چربي بيش تر از حد بوده و سبب ساز اين عارضه در آن‌ها شده‌است اين اشخاص بايستي در سكو نخستين روي معالجه چربي بيشتراز اندازه پوستشان متمركز بشوند تا به مرور شرايط منافذ پوست چهره شان هم بهبود پيدا نمايد .


كساني كه به عوارض شغلي يا اين كه به هر برهان ديگري بدون چاره مي‌باشند زياد ذيل نور و روشنايي بدون واسطه خورشيد باشند هم ممكن ميباشد در گير اين عارضه شوند زيرا اشعه هاي مادون قرمز‌رنگ و فرابنفش جانور در فروغ آفتاب سبب ساز گشاد شدن منافذ چهره و پوست مي‌گردد .
اشخاصي كه زياد جوش مي‌زنند هم ممكن ميباشد در گير اين اختلال بشوند جوش ها زيرا از سلول هاي زيرين رخ بوجود آمده و خارج مي‌زنند مي‌توانند منافذ پوست رخ هم به واحد سنجش متعددي گشاد كرده و ايرادات جانبي مرتبط با آن را هم بوجود اورند .


استدلال ديگري كه مي‌تواند سبب عارضه گشوده بودن منافذ پوست رخ شود به كارگيري بيشتراز حد از كرم هايي ميباشد كه درصد چربي آن ها بالا هست اين عمل سبب ساز ميگردد منافذ پوست بسته گرديده و سلول ها براي اينكه بتوانند تنفس نمايند و سموم جانور در خويش را دفع كنند قطر خويش را ارتقا داده و اين عارضه را بوجود آورند .


آيا تغيير تحول در بعد ها مناقذ سلول ها در زيبايي اثري دارااست ؟
پاسخ اين سوال بي ترديد مثبت ميباشد به صورت طبيعي منافذ سلولي بايستي در حدي باشند كه قطر و اندازه انها به هيچ عنوان با ديده قابل مشاهده نباشد و تنها به ميزاني باشند كه سلول هاي بتوانند تنفس كرده و سموم خويش را دفع كنند ولي در اشخاصي كه به عارضه گشادي اين سلول ها مبتلا مي‌باشند با ديده ميگردد اين شكاف ها را رويت كرد و ظواهر نامناسبي به طور مي‌دهند براي همين اشخاصي كه بدين نقص‌ مبتلا مي‌باشند رغبت دارا هستند به هر روشي اين عارضه را رفع كنند و ولي تا حدودي هم اين نقص‌ قابل حل ميباشد .
چه گونه رخنه‌ هاي فيس را از في مابين ببريم ؟منافذ پوست رخ اصلاحا به ترك هاي كوچك روي پوست رخ گفته مي‌شود كه در موقعيت معمولي به مقدار مشخص و معلوم و معيني براي تنفس سلول ها گشوده بوده و ولي هم مي بايست باشد ولي در موردها يگانه اين منافذ بيش تر از حد معمول و لازم گشوده گرديده و مشكلاتي را براي شخص ساخت مي نمايد . به‌دنبال با ما همپا باشيد تا هر آنچه براي از في مابين بردن شكاف هاي فيس لازم ميباشد بدانيد در اختيارتان بگذاريم .


(تصويري از ترك هاي پوست فيس )
شايسته ترين ماسك ها براي بستن منافذ گشوده چهرهبعضا مواد پرخاصيت و طبيعي مي باشند كه مي‌توانند تاثير مثبتي روي رخنه‌ هاي پوست داشته باشند و انها را عده كنند و ولي صورت بهتري هم به انها بدهند اين مواد و ماسك ها اكثر زمان ها با تهيه ph سلول ها مبادرت به اين كار ميكنند و بعضا ديگر هم به صورت بي واسطه روري خويش منافذ اين سلول ها تاثير خواهند گذاشت .
خاصيت سركه سيب براي بستن منافذ پوستسركه جزو آن موادي ميباشد كه PH سلول ها را تهيه كرده و انها را از وضعيت اسيدي شديد يا اين كه قليايي شديد بيرون مي كنند افزون بر آن سركه خواص ضد التهابي و ضد عفوني كننده هم داراست و باكتري ها و عفونت هاي سلولي را كاهش داده و بهبود مي‌بخشد براي اينكه سركه صورتتان را نسوزاند بهتر ميباشد ان را با مقدار مقداري اب ادغام نمائيد و آن‌گاه با يك پنبه به ارامي روي رخ بماليد در حالتي كه شم سوزش شديد كرديد مقدار اب را اضافه نمائيد تا سلول ها در گير التهاب نگردند سپس بگذاريد براي يك‌سري دقيقه اين ماسك بماند تا كم آب شود .


سپيد تخم مرغ با خواص محكم كنندگي پوستسفيده تخم مرغ سلول ها را محكم و عده مينمايد در شرايطي كه اعتنا كرده باشيد زماني يك يه خرده تخم مرغ روي دست يا اين كه جايي از بدنتان مي ريزيد بعداز مدتي كم آب گرديده و محلي را كه ريخته ميباشد محكم و توده مي نمايد سفيده تخم مرغ براي سلول ها و ترك ها آن هم همين خواص را داراست . سفيده تخم مرغ چربي هاي بيش تر را هم از دربين ميبرد .
براي اصلاح كردن اين ماسك سفيده يكي تخم مرغ را غيروابسته كرده و مقداري بهم بزنيد و آن گاه آن را روي فيس ماساژ دهيد و بگذاريد براي نيم ساعت بماند تا كم آب شود بعداز كم آب شدن مي‌توانيد با اب گرم بشوييد اين ماسك را مي‌توانيد به طرز ديگري هم صحيح نماييد يكي سفيده تخم مرغ را بهم زده و با مقدار يه خرده آبليمو تركيب كرده و مجددا بهم بزنيد و اين ادغام را تحت عنوان ماسك براي منافذ پوست رخ به كارگيري فرمائيد .
اين ماسك را مي‌توانيد هفته اي دو يا اين كه سه توشه استعمال فرمائيد زيرا علاوه بر تاثيري كه كفته شد لكه ها و تيرگي هاي سطح پوست را هم از دربين مي‌برد و ان را واضح خيس و زيباتر ميكند كلا تخم مرغ به جهت داشتن پروتيين تاثيري بسيار زياد و خير و خوبي براي زيبايي و تندرست دارااست .
به كار گيري از ماسك عسل و آب ليمو و آب گوجه خارجي براي مسدود شدن منافذ پوستيعسل بخش اعظمي از اشتباهات و التهابات و حزن هاي پوستي را التيام داده و تا حدود متعددي از ميان مي‌برد ، گوجه خارجي هم سرشار از آنتي اكسيدان بوده و علاوه بر اين كه تيره گي ها و لك ها و بي آبي را از ميان مي‌برد براي مسدود شدن ترك هاي پوستي هم بسيار موءثر و اثرگذار ميباشد آب ليمو هم PH  سلول ها را تهيه و تنظيم كرده و از وضعيت اسيدي شديد و يا اين كه قليايي شديد بيرون مينمايد .
براي تصحيح كردن اين ماسك كافي ميباشد يكي گوجه خارجي را له كرده و آن را صاف نمائيد و عصاره آن را غيروابسته فرمائيد آن گاه با پاره اي عسل و اب ليمو ادغام فرماييد و بهم بزنيد و بگذاريد براي يك‌سري دقيقه بماند تا تمامي مواد خوب با هم ادغام شوند آن‌گاه ميتوانيد آن را روي چهره ماساژ دهيد و بگذاريد نيم ساعت بماند پس از نيم ساعت ميتوانيد با آب ولرم بشوييد .
بدون شك بخوانيد : معرفي گونه هاي ماسك رخ خانگي
براي مسدود شدن منافذ پوستي بخور بدهيدبراي بخور دادن بهتر از از بخور گياهان دارويي مانند بابونه استعمال نماييد براي تصحيح كردن اين بخور مقدار اب را بجوشانيد آنگاه مقداري گياه بابونه را در آن ريخته و بگذاريد دم بكشيد در حاليكه اين مخلوط ارام در اكنون جوشيدن و بيرون كردن بخار ميباشد بخور را ابتدا نمائيد به حدي كه عرق كرده و شم فرمائيد كه سبك گرديده ايد اين فعاليت را در‌حالتي كه هفته اي دو يا اين كه سه رتبه تكرار نمائيد براي مسدود شدن منافذ پوست فيس بسيار اثرگذار ميباشد از گياهان ديگري براي بخور هم مي‌توانيد به كار گيري نماييد نعنا و بقيه گياهان معطر هم براي اين فعاليت مطلوب مي باشند .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.