طرز چهارم:گوجه خارجي و آووكادو:

مقالات رسمي لوازم آرايش

یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

طرز چهارم:گوجه خارجي و آووكادو:


طرز چهارم:گوجه خارجي و آووكادو:
داخل يك قابلمه آب را بجوش بياوريد،آن گاه آب را از روي حرارت برداريد، حوله را روي رمز خويش بيندازيد و به مقطع 15 دقيقه بخور نماييد، آن گاه آووكادو و گوجه خارجي را باطن تركيب كن بريزيد و آن را روي پوست خويش اعمال فرمائيد و پس از 30 دقيقه با آب بشوييد.
اين طرز را چند توشه در روز تكرار فرماييد.

بهترين كرم ضد لك
 طريق پنجم:گوجه خارجي و ماست:
نصف گوجه خارجي را با دو قاشق طعام خوري ماست ادغام نماييد و آن‌گاه با به كارگيري از انگشتان خويش به آرامي و به طور دوراني روي پوستتان ماساژ دهيد.بعداز 30 دقيقه با آب گرم شستشو روئت كرد و بعد از آن ، با پاك كننده و پد كم آب نماييد، اين معالجه را هر روز تكرار نماييد.
 طرز ششم:گوجه خارجي، كافور و عسل:
گوجه خارجي و كافور را داخل ادغام كن بريزيد و يك ماسك قطور به دست آوريد و عسل را نيز با آن ادغام فرمائيد و روي پوست خويش اعمال نماييد و بعداز 15 دقيقه با آب ولرم شستشو دهيد.ميتوانيد از آب سرد استعمال فرمائيد كه منجر مسدود شدن منافذ ميشود، اين معالجه را هر روز تكرار نماييد.
 طريق هفتم :گوجه خارجي و سير:
4 حبه سير را پوست بكنيد و با دو قاشق غذاخوري آب گوجه خارجي ادغام نماييد و بعد آن را روي پوست منزه خويش اعمال نماييد و بعداز 5 دقيقه با آب شستشو دهيد.پس از تكرار آن به طور روزمره روغن مازاد پوست گرفته ميشود و سبب مرطوب شدن آن مي‌شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.