چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳

عسل و دارچين دو ماده‌ي مالامال خاصيت


عسل و دارچين دو ماده‌ي مالامال خاصيت و همينطور پر استفاده براي معالجه و پيشگيري از عارضه‌هاي پوستي مثل آكنه و جوش، التهابات و قرمزي پوست، چين و چروك، تيرگي پوست و... است. پس مي‌قدرت عسل و دارچين را يك زوج بدون نقص و بي‌نقصي و اكسير جواني تيتر كرد. مارا ملازمت فرماييد تا از خاصيت بي سابقه اين دو ماده طبيعي و روش طهيه يك ماسك فوق العاده با آن ها منفعت ببريد.

بهترين كرم ضد لك
خاصيت عسل و دارچين براي پوست
فوايد عسل براي پوست: عسل آنتي بيوتيك و ضدعفوني كننده ميباشد براي همين ميتواند باكتري‌هاي مسئول بروز جوش‌ها را ناكار نمايد. به كارگيري از عسل تحت عنوان ماسك بازدارنده از نشر باكتري‌ها در سطح پوست مي‌گردد.


اين ماده‌ي غذايي ترشح سموم را در دست گرفتن مي نمايد براي همين هم منافذ پوست را منزه كرده و مي‌بندد. آنتي اكسيدان‌هاي مو جود در عسل پوست را مرطوب و از بروز چين و چروك دوري مينمايد.


خاصيت دارچين و تاثير آن روي پوست: دارجين دربردارنده منگنز، منيزيم، پتاسيم، آهن، فسفر، سديم، سلنيوم و زينك (روي) نيز است. ولي دارچين از ويتامين‌ها نيز بي‌سود وجود ندارد. ويتامين A، B۱، B۲، B۳، B۵ و B۶ و همينطور اسيد اسكوربيك و ويتامين‌هاي E. و K. نيز جزو ويتامين‌هاي اين چاشني‌ي خوش بو مي باشند.


اين چاشني‌ي در ظاهر معمولي واحد سنجش قابل‌توجهي اسيد‌هاي آمينه مانند «والين»، «ترئونين»، «تريپتوفان»، «آرژنين» و «آلانين» دارااست. دارچين يك ضدعفوني‌كننده‌ي طبيعي ميباشد كه مي تواند با ويروس‌ها و باكتري‌ها رويا رويي نمايد


ماسك عسل و دارچين
ادغام دارچين با عسل براي رفع جوش‌ها و تنگ كردن منافذ پوستي فوق العاده بوده همينطور در شرايطي كه پوست ظرافت داريد به نحوي كه مويرگ هايتان پيداست (به عبارتي كوپروز‌ها يا اين كه رگه‌هاي پايين پوست) نيز مي توانيد به ادغام عسل و دارچين اعتماد نمائيد.


شيوه تنظيم ماسك عسل و دارچين
مواد لازم:
- ۳ قاشق غذاخوري عسل
- يك قاشق غذاخوري پودر دارچين

عسل را با پودر دارچين ادغام نماييد و هم بزنيد تا يك دست شود.‌مي توانيد يك‌سري قطره آب ليموي جديد نيز به مخلوط اين ماسك طولاني تر نماييد.
ماسك را روي پوست صورتتان بزنيد و بيست دقيقه شكيبايي فرمائيد و آنگاه صورتتان را بشوييد.
ياد‌آوري: بهتر ميباشد گذشته از به كارگيري از اين ماسك بر روي رخ، نخست آن را بر روي نقطه ديگري از پوست تان مانند پوست ساعد آزمون نماييد و در فيس كه بعداز سپري شد يك سري ساعت آن محل مبتلا علائم آلرژي مانند خارش يا اين كه سوزش يا اين كه قرمزي و … نشد، مي توانيد از آن بر روي چهره تان استعمال نماييد. علت اين فعاليت آن ميباشد كه برخي اشخاص به دارچين آلرژي دارا‌هستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.