ماسك عسل و دارچين براي گيسودارچين

مقالات رسمي لوازم آرايش

پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳

ماسك عسل و دارچين براي گيسودارچين


ماسك عسل و دارچين براي گيسودارچين ياري ميكند تاپوست سرعميقا پاك شوددرحاليكه عسل يك ماده مغذي طبيعي ميباشد .اين معالجه براي اشخاصي كه پوست راز چربي دارا هستند ايده آل ميباشد .شمايي كه مو كم آب وشوره راز داريد از اين ماسك 2 توشه در ماه استعمال نمائيد
در‌صورتي‌كه مي‌خواهيد موهاي خوشگل داشته باشيد، مخلوط ويتامين ها و مواد معدني دارچين به ياور اوليگوالمان هاي مو جود در عسل طبيعي حاصل اكثري خير و خوبي به شما خواهد اعطا كرد.
 بهترين كرم ضد لك
 
ماسك عسل و دارچين براي لببراي پر رنگ كردن لبها در منزل سراغ مواد طبيعي برويد، حجم دادن به لب ها را با دارچين و روغن هاي گياهي فارغ از خوف آزمون نمائيد.
دارچين چاشني‌اي ميباشد كه ميتواند براي يك‌سري ساعت حجم لب را ارتقا دهد. اين بضاعت و توان بعلت تحريك پذيري ميباشد كه در دهن ما حادثه ميفتد به اين ترتيب، در كنار مصرف دارچين، مي بايست از روغن نارگيل نيز بهره برد كه هم اثر تحريك پذيري دارچين را كم كند و هم سبب ساز مرطوب شدن لب ميشود.
 
ماسك عسل و دارچين چنددفعه در هفتهپاره اي دارچين و عسل را با هم تركيب فرماييد تا ماده‌اي چسبي صورت به دست آيد. صورتتان را بشوييد و آن گاه پاره اي از اين ادغام را گذشته ازخواب روي بخشها متبوع بماليد و بگذاريد تا صبح بماند و آنگاه صبح فيس‌تان را به طور كامل بشوييد. درصورتي كه معمولا در خواب زياد حركت مي‌‌خوريد، پيشنهاد ميكنم روي بالش خويش يك حوله بيندازيد تا آلوده نشود.
اين ماسك را بايستي براي دو هفته آيتم به كارگيري قرار بگيرد
از ماسك عسل (و اشكال آن) مي‌توانيد به طور تعدادي درجه در هفته و حتي هر روز استعمال فرماييد
بعضا از ماسك هاي عسل (ماسك هايي كه مبنا مواد آن‌ها از عسل هست) دارنده مواد توانا مي‌باشند و در صورتيكه بيش از يك الي دو توشه در هفته از آنان استعمال فرمائيد ميتوانند به پوستتان جراحت برسانند.
 
ماسك عسل و دارچين و آبليموليمو ترش به تنهايي مرطوب كننده و واضح كننده پوست ميباشد و براي تطهير پوست چهره و معالجه جوش‌هاي سرسياه موثر ميباشد
دارچين نيز خاصيت ضد ميكروبي داراست و اسيديته خفيف ليمو نيز پروسه كم آب شدن جوش‌ها را ارتقاء ميدهد و اثر و لكه‌هاي روي پوست را به دست‌كم ميرساند
عسل طبيعي يك ماده ضد باكتري ميباشد، عسل منيع بي نياز آنتي آكسيدان ميباشد
اين ماسك براي اشخاصي كه پوست بسيار چرب و پر‌از آكنه دارا هستند مؤثر ميباشد.
سه قاشق غذاخوري عسل و يك قاشق چاي خوري پودر دارچين را ادغام نمائيد و شب گذشته از خواب بر روي رخ بماليد و بعد از 15 دقيقه با آب گرم بشوييد.
 
ماسك دارچين و ماستماست معمولي دربردارنده اسيد لاكتيك ميباشد كه تحت عنوان يك لايه بردار طبيعي كار مي‌كند و همينطور ياري مي‌نمايد تا آسيب هاي آكنه ترميم گرديده و پوست تان قابل انعطاف شود.
دارچين و ماست و عسل را به خير و خوبي با هم ادغام فرمائيد و بر روي رخ خويش قرار دهيد.
اذن دهيد تا حدود ۱۰ تا ۱۵ دقيقه بر روي پوست قرار گرفته و كم آب شود، آن گاه آن را با استعمال از حركات دايره اي شستشو دهيد.
براي شست و شوي راحت از آب گرم استعمال فرماييد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.