ماسك زردچوبه و شير

مقالات رسمي لوازم آرايش

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳

ماسك زردچوبه و شير


ماسك زردچوبه و شير براي پوستشير بي نياز از اسيد لاكتيك ميباشد كه تحت عنوان دليل آب ژاور طبيعي براي پر‌نور شدن پوست استعمال ميگردد.
روش تهيه و تنظيم و به كارگيري از اين ماسك:
۱ قاشق طعام خوري پودر زردچوبه را با ۱ قاشق طعام خوري شير ادغام نمائيد و بر روي فيس بماليد، بگذاريد ۱۵ تا ۲۰ دقيقه بماند و بعد از آن با آب خوب بشوييد.
• اين ماسك را ۳ تا ۴ توشه در هفته استعمال فرمائيد تا آكنه و جوش فيس سريع خيس معالجه شود.
بهترين كرم ضد لك

گونه هاي ماسك زردچوبه براي معالجه جاي جوش1) ماسك زردچوبه و ليمو ترشزردچوبه به جهت خاصيت ضد التهابي كار كشته كه داراست براي رفع لك جاي جوش و معالجه جاي جوش موءثر باشد.
آب ليمو ترش جديد دربردارنده اسيد سيتريك ميباشد كه تحت عنوان يك پر‌نور كننده و وايتكس طبيعي پوست فعاليت كرده و به معالجه لك هاي جاي جوش چهره امداد ميكند.
شيوه تنظيم و به كار گيري از اين ماسك:
۱ قاشق چاي خوري پودر زردچوبه را با ۱ قاشق طعام خوري آب ليمو ترش جديد مخلوط فرمائيد و بر روي رخ بماليد و به برهه زماني ۲ دقيقه ماساژ دهيد، بگذاريد ۱۵ دقيقه بماند و بعد از آن با آب سرد خوب بشوييد.
• شما مي‌توانيد از اين ماسك ۲ با در روز استعمال نماييد و پس از يك ماه جاي جوش كاملا معالجه مي‌گردد.
2) ماسك زردچوبه با عسلعسل طبيعي دارنده مقادير بالاي آنتي اكسيدان هاست كه پوست را هيدراته كرده و به معالجه سريع خيس جاي جوش امداد مي نمايد.
روش تهيه و تنظيم و استعمال از اين ماسك:
۱ قاشق چاي خوري پودر زردچوبه را با ۱ قاشق طعام خوري عسل طبيعي ادغام فرماييد و بر روي فيس بماليد و به بازه زماني ۲ تا ۳ دقيقه خوب ماساژ دهيد، بگذاريد ۱۵ تا ۲۰ دقيقه بماند و آن گاه با آب ولرم بشوييد.
• اين ماسك را ۴ توشه در هفته استعمال نماييد تا بعداز ۳ ماه جاي جوش و لك هاي جاي جوش تماما معالجه شوند.
3) ماسك زردچوبه و روغن نارگيلروغن نارگيل يك مرطوب كننده طبيعي پوست ميباشد و با ارتقاء ايجاد كلاژن به معالجه سريع خيس لك هاي جاي جوش امداد مينمايد.
روش تهيه و تنظيم و به كارگيري از اين ماسك:
۱ قاشق چاي خوري پودر زردچوبه را با ۱ قاشق طعام خوري روغن نارگيل ادغام فرمائيد و بر روي چهره بماليد، بگذاريد ۱۵ تا ۲۰ دقيقه بماند. اكنون به بازه ۵ دقيقه خوب ماساژ دهيد و آنگاه با آب گرم بشوييد.

خواص زردچوبه برای پوست

1-کاهش التهاب: ازجمله خواص زردچوبه برای پوست، می‌توان به کاهش التهاب‌های پوستی اشاره کرد. کورکومینوئیدها (ترکیبات فعال موجود در زردچوبه) در واقع همان اثر ضدالتهابی بالقوه برای پوست است. زردچوبه برای درمان التهاب ناشی از بیماری های پوستی مانند پسوریازیس مفید است و در بهبود مشکلات التهابی مانند خشکی پوست و اگزما مؤثر است.

2- خواص ضدباکتریایی: زردچوبه همچنین می‌تواند باکتری‌های موجود در پوست را از بین ببرد و از تجمع آنها روی پوست جلوگیری کند و مانع از ایجاد کیست‌های آکنه و عفونت‌های استاف میشود.

3- درمان آکنه: زردچوبه با خواص ضدالتهابی خود، می‌تواند در درمان جوش و آکنه های التهابی مؤثر باشد. همچنین زردچوبه می‌تواند جای جوش و آکنه را هم کاهش دهد. از زردچوبه می‌توان برای لایه برداری پوست استفاده کرد و بافت پوست را بهبود داد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.