یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

لك هاي رخ بر اثر جوش ها و جراحت هاي پوست


لك هاي رخ بر اثر جوش ها و جراحت هاي پوست توليد ميگردند و به تدريج پيش مي‌آيد كه خويش به خويش خوب شوند   احتمالا شما هم از لك هاي ديرين و جاي جوش هايتان كه گهگاه بر روي پوستتان جا خوش مي نمايند غمگين مي‌باشيد و مي خواهيد هر چه زودتر از شر آن‌ها خلاص گرديد.  براي از در بين بردن آن ها بايستي از طريق هاي خاصي بهره مند شد يكي‌از شايسته ترين رويه ها به كار گيري از ماسك براي لك فيس ميباشد. در‌اين مقاله نحوه تهيه و تنظيم سه ماسك عالي براي لك ها سفارش شده‌است.

بهترين كرم ضد لك
شيوه تنظيم سه ماسك  براي از في مابين بردن  لك فيسبه كار گيري از ماسك هاي طبيعي براي پوست مزيت هاي بيشماري نسبت به ماسك هاي شيميايي دارااست. ماسك هاي طبيعي معمولا از ميوه ها و لبنيات و عسل تشكيل مي شوند كه هيچ ضرري براي پوست ندارند و علاوه بر حذف لك هاي رخ به شادابي و ترميم بافت هاي مجروح امداد متعددي مي نمايند. بهتر ميباشد گذشته از به كارگيري از ماسك چهره، صورتتان را با بخار آب گرم پاره اي بخور دهيد تا منافذ پوست گشوده شود و ويتامين هاي ماسك بهتر جذب پوست شوند. معولا هر ماسك مي بايست دربين ۱۵ تا ۳۰ دقيقه بر روي پوست بماند و در پايان با آب ولرم شستشو داده شود.
۱- ماسك عسل و سركهبراي تهيه و تنظيم اين ماسك نخست مي بايست عسل را به زمان تعدادي دقيقه روي بخار آب گرم نگه داريد تا شرايط جاري پيدا نمايد. آنگاه به آن مقداري سركه طولاني تر فرمائيد و هنوز عسل محكم نشده آن را بر روي لك هاي پوست قرار دهيد و بعداز بيست دقيقه بشوييد اين ماسك براي لك فيس و سياهي بدور ديده اثرگذار ميباشد ولي توجه فرمائيد كه ماسك را خيلي به ديده نزديك نكنيد و از ورود آن به ديده خوداري فرمائيد.
۲- ماسك خيار و جعفري و روغن كنجدمهيا  كردن اين ماسك سه الي چهار روز روزگار مي برد. يك خيار را له نماييد و آن را با پنج قاشق روغن كنجد و پنج قاشق جعفري له گرديده ادغام فرماييد هم اكنون اين ادغام را در بطري كوچكي بريزيد و در محلي خنك و بدون نور بگذاريد. پس از سه الي چهار روز ماسك براي لك چهره فراهم ميگردد . دقت داشته باشيد كه از اين ماسك صرفا براي روي لك هايتان استفاه نماييد.
 ۳- ماسك عسل و دارچينيك قاشق خوراك خوري عسل را  با يك قاشق چاي خوري دارچين تركيب نمائيد و هر روز صبح پيشين از صرف ناشتايي به زمان ۱۵ دقيقه اين ماسك براي لك فيس را روي پوست خويش بگذاريد بعداز يك هفته تاثير شگفت انگيز اين ماسك را ببينيد. اين ماسك سبب حذف جوش ها نيز مي‌شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.