معالجه جوش با بلغور دو سر

مقالات رسمي لوازم آرايش

پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

معالجه جوش با بلغور دو سر


معالجه جوش رمز سپيد با بلغور جو دوسربلغور جو دوسر به‌طور طبيعي زِبر ميباشد و براي همين مي توانيد از آن براي لايه‌برداري پوست به كار گيري فرمائيد و از ناپاك و سلول‌هاي مرده‌ي پوست، خلاص گرديد. درضمن بلغور جو دوسر، چربي مازاد پوست را جذب و حفره‌ها را گشوده ميكند و راه درستي براي خلاص شدن از شر جوش سرسفيد ميباشد.

بهترين كرم ضد لك
امر العمل معالجه جوش راز سپيد با جو دو رازدو قاشق غذاخوري ماست را با يك قاشق غذاخوري آبليمو، يك قاشق غذاخوري عسل و چهار قاشق غذاخوري بلغور جو دوسر پودرشده مخلوط نمائيد.مي توانيد يك قاشق سركه‌ سيب هم بدين ادغام بيشتر فرماييد.پوست‌تان را مرطوب نمائيد و بعد اين خمير را روي چهره خويش بماليد.اذن بدهيد ۲۰ دقيقه بماند و آن گاه آبكشي فرماييد.ميتوانيد صرفا با پودر بلغور جو دوسر و آب، خمير صحيح فرمائيد و آن را ۱۰ دقيقه روي رخ‌تان نگه‌داريد و آن گاه به‌تيتر اسكراب با آن لايه‌برداري فرماييد تا حفره‌ها كوچك‌خيس و جوش‌هاي سرسياه نادر شوند.هر مورد از اين راهكارها را يك يا اين كه دو توشه در هفته به‌طور آراسته انجام بدهيد.

اسكراب سير، آب ليمو و پوست پرتقالاين اسكراب مي‌تواند براي پوست فوق العاده فعاليت نمايد و منافذ پوست را گشوده نمايد.
فرمان العمل معالجه جوش رمز سپيد با اسكراب سير ، آبليمو و پوست پرتقالدو حبه سير، 3 قاشق غذاخوري آبليمو و يك دوم پوست پرتقال(ا گر مي‌توانيد آن را در مقابل آفتاب كم آب نماييد و بعد پودرشان نمائيد) آن ها را با هم مخلوط نماييد و يك ماسك خمير مانند به دست آوريد.اين اسكراب را روي جوش ها بماليد، و بعداز 10 دقيقه با آب گرم بشوييد.اين فعاليت را دو توشه در روز تكرار نماييد.
معالجه جوش رمز سپيد با اسكراب شكراسكراب خانگي شكر قادر است تأثير شگفت‌انگيزي روي پوست داشته باشد، زيرا پوست‌تان را لايه‌برداري ميكند. همينطور
چربي مازاد و سلول‌هاي مرده‌ي پوست را كه در حفره‌ها گير كرده‌اند، سواي زخم و ساخت بي آبي، از روي پوست مي‌زدايد.
امر العمل معالجه جوش رمز سپيد با اسكراب شكريك قاشق غذاخوري شكر و عسل را با هم ادغام نمائيد. مي توانيد يك سري قطره آبليمو هم بدين ادغام بيش تر فرمائيد.ادغام را به آرامي روي فيس‌تان بگذاريد و با حركات دوراني ماساژ بدهيد.اذن بدهيد تعدادي دقيقه بماند.با استعمال از يك ليف قابل انعطاف و تر، مخلوط را از روي پوست تميز فرمائيد و آنگاه فيس خويش را بشوييد.اين فعاليت را يك يا اين كه دو توشه در هفته به‌طور تروتميز انجام بدهيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.