یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

خمير دندانخمير دندان‌هايي كه نعناع دارا هستند مي توانند سبب سوزش پوست‌تان


خمير دندانخمير دندان‌هايي كه نعناع دارا هستند مي توانند سبب سوزش پوست‌تان شوند. ولي خمير دندان خير‌صرفا لكه‌هاي تيره‌ي جاي جوش را پر‌نور مي كند بلكه با حقير كردن جوش‌ها، مراحل معالجه آن‌ها‌را نيز تسريع ميبخشد. با اين درحال حاضر ما پيشنهاد نمي‌كنيم كه از خمير دندان تحت عنوان يك معالجه خانگي براي جوش‌هايتان استعمال فرمائيد زيرا مي تواند به‌راحتي پوست را بسوزاند و آسيبي كه وارد ميكند اضافه از سود‌هاي آن ميباشد.

بهترين كرم ضد لك
۱۴. روغن زيتونروغن زيتون سرشار از مواد معدني، ويتامين‌ها و اسيدهاي چربي ميباشد كه سبب محافظت تندستي و نرمي پوست شما مي گردد. بيش تر مورد ها به كارگيري‌ي اين روغن به خواص لايه‌برداري آن برمي‌گردد. براي از في مابين بردن جاي جوش با استعمال از اين شيوه به روغن زيتون خالص، آب گرم، آهك، عسل و دانه‌هاي شكر نياز داريد.
نخست چهره‌تان را با يك منزه‌كننده‌ي ملايم بشوييد. با آب گرم پوست‌تان را مرطوب فرماييد. كليه‌ي مواد بالا را با هم ادغام فرمائيد تا خميري قابل انعطاف به‌دست آيد. خمير را به‌آرامي روي فيس‌تان ماساژ بدهيد. هر هفته اين فعاليت را تكرار فرماييد تا جاي جوش‌هايتان از در بين بروند. اين طرز درماني بي‌خطر ميباشد و در حين بارداري هم مي‌اقتدار از آن استفاده نمود. بيش تر اشخاص به علت تغييرات ناگهاني هورموني در زمانه بارداري در گير جوش ميگردند.
صد رد صد بخوانيد: خاصيت روغن زيتون براي پوست چه مي‌باشد؟طريق‌هايي براي از در بين بردن يك‌شبهٔ جاي جوشبا تركيبات گياهي و نحوه‌هاي طبيعي نمي‌قدرت يك‌شبه جاي جوش‌ها را از در ميان پيروزي. رويكرد‌هايي براي از دربين بردن سريع و هميشگي جاي جوش موجود هست. اين شيوه‌ها تنها در كلينيك و بوسيله كارشناس پوست قابل اجرا ميباشد و برخلاف شيوه‌هايي كه تا به امروز ذكر شد، نمي‌توانيد آن‌ها را خودتان در منزل انجام بدهيد.
۱. ليزربراي اين عمل از اشعه‌ي متمركز فروغ ليزر استعمال مي شود تا نقاط تيره‌ي به‌جا باقي‌مانده از جاي جوش يا اين كه آكنه را از دربين پيروز شود. اين كار در كلينيك انجام مي‌گردد و جاي جوش را فورا از دربين ميبرد. فعاليت ليزر براي معالجه جاي جوش، ۱۵ دقيقه تا يك ساعت ارتفاع ميكشد.با دقت به عمق لكه‌هاي تيره‌ي به‌جا باقي‌مانده بر پوست، طي يك تا سه گردهمايي معالجه، جاي جوش‌ها تماما برطرف ميشوند. در هر رخ، سود‌ي ليزر را فورا مي توانيد مشاهده كنيد و با مقايسه‌ي عكس‌هاي پيشين و بعداز ليزر مي توانيد بدين تغييرات پي ببريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.