گونه هاي ماسك رخگونه‌هاي

مقالات رسمي لوازم آرايش

یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

گونه هاي ماسك رخگونه‌هاي


گونه هاي ماسك رخگونه‌هاي متعدد ماسك فيس موجود است كه در مجموع به دو نوع تقسيم ميگردند. «ماسك كرمي» كه معمولا در در شيشه‌هاي كوچك عرضه مي گردند و پس از به كارگيري از آنها مي بايست پوست را با آب بشوييد. ديگري ماسك نقابي ميباشد. ماسك‌هاي مشهور و رايجي‌كه از پنبه، پارچه سيلك، يا اين كه كاغذهاي مختص كه آغشته به سرم مي باشند ساخته ميشوند. ماسك‌ نقابي به صورت چهره پباده سازي شده‌است و كل چهره شما‌را مي‌پوشانند. ماسك رخ آيتم عشق خويش را از دربين ماسك كرمي و ماسك نقابي تعيين نمائيد و استعمال از آن‌ را در برنامه هفتگي خويش قرار دهيد.
ماسك چهره كرمي

بهترين كرم ضد لك

اين نام به جهت بافت كرمي اين ماسك روي آن نهاده شده‌است. آيتم‌هاي متعددي براي تعيين ماسك كرمي در دنياي ماسك‌ چهره و تن موجود هست؛ از ماسك ذغال فعال تا ماسك ميوه‌اي آنتي اكسيدان و ماسك آبرسان گياهي. ماسك كرمي اين قابليت و امكان را به شما مي دهد تا آن را مشخصا در نقطه از چهره كه مايليد به كارگيري فرمائيد. شما مي توانيد ماسك اختصاصي پوست چرب را روي حيطه T صورت فيس‌تان (پيشاني و بيني) به كارگيري فرمائيد و ماسك آبرسان را بر روي سيرتكامل‌ها و زنخدان بزنيد. اين يكي خصوصيت هاي ماسك كرمي ميباشد كه شما ميتوانيد هم‌زمان از يك‌سري مدل ماسك متعدد براي نقاط گوناگون فيس‌ به كارگيري فرمائيد يا اين كه صرفا يك قسمتي از چهره را ماسك بگذاريد، مثل ماسك ضد جوش كه تنها بر روي قسمتي از رخ كه جوش دارااست قابل به كار گيري ميباشد. متخصصان ماسك كرمي را براي معالجه جوش صوت توصيه مينمايند به اين دليل كه مي‌قدرت از آن تنها بر روي نواحي دارنده جوش و به واحد سنجش متبوع بهره برد فارغ از اينكه نواحي ديگر پوست را سرگرم كرد.


ماسك خاك رس يكي‌از گونه هاي ماسك‌هاي كرمي ميباشد كه براي پوست چرب فوايد متعددي به يار و همدم داراست. ماسك خاك رس قادر است چربي بيش تر پوست را از در ميان برنده شود و منافذ پوست را كوچك نمايد. اين گونه ماسك پوست‌هاي نقص‌‌دار را به پوستي براق تبديل مي نمايند. برخي از ماسك‌ها خاك رس دارنده خواص تميز‌كنندگي هم مي‌باشند و آلودگي‌ها و چربي و تعريق را از سطح پوست از في مابين مي‌‌مارك.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.