عسل و دارچين براي حفظ هاي پوستي

مقالات رسمي لوازم آرايش

پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

عسل و دارچين براي حفظ هاي پوستي


شايد شنيده باشيد كه عسل و دارچين براي حفظ هاي پوستي بسيار مفيدند و مي‌توانند براي نبرد با جوش يك ماسك فوق العاده باشند. نسل هاي بخش اعظمي از عسل و دارچين براي معالجه هاي طبيعي، حجامت و پيكار با جوش به كارگيري كرده اند. در نوجواني به جهت تغييرات هورموني، پوست در گير نقص‌ ميگردد و از قديم الايام ماسك عسل و دارچين را براي معالجه سفارش مي كردند.

بهترين كرم ضد لك

چنانچه زياد جوش مي زنيد و معالجه هاي گوناگون و گران‌قيمت روي پوست تان اثري نداشته، بهتر ميباشد به گذشتگان اعتماد فرمائيد و ماسك عسل و دارچين را آزمون كنيد. بعضا از پوست ها به معالجه هاي شيميايي و آنتي بيوتيك ها برخورد نشان نمي دهند. در‌حالتي كه در پي درماني طبيعي براي جوش مي باشيد، ماسك عسل و دارچين شايسته ترين گزينش براي شماست.
ماسك چهرهتوضيحاتي در زمينه‌ي ماسك عسل و دارچيناين ماسك مانند يك قابل انعطاف كننده و مرطوب كننده براي پوست كار مينمايد و براي رفع لك و جوش و همينطور از ميان بردن چربي مازاد پوست موءثر ميباشد. پيشين از آن ميتوانيد از ماسك عسل و دارچين تحت عنوان ماسك شبانه استعمال فرمائيد چون موجب احياي پوست كدر مي‌گردد. مواد تشكيل دهنده بي آلايش اين ماسك اثبات كرده اند كه مخلوط بسيار قدرتمندي چهت نيل به يك پوست قشنگ مي باشند.
عسل

عسل يك مرطوب كننده طبيعي ميباشد كه خواص ضد قارچ و ضد باكتري دارااست. بدين ترتيب براي معالجه جوش و پيشگيري از آن بسيار اثرگذار ميباشد. اين رطوبت به درون پوست نفوذ مي نمايد و خواص آنتي اكسيداني آن از پوست در مقابل جراحت هاي ناشي از آفتاب و راديكال هاي آزاد نگهداري مي نمايد. در واقع سواي آن كه پوست را تحريك نمايد با عفونت هاي پوستي پيكار مي‌كند.
دارچين

دارچين سبب كاهش التهاب و قرمزي پوست مي گردد، آنتي بيوتيك ميباشد و باكتري و جوش را از در ميان مي‌برد همينطور به رفع لك هاي پوستي نيز امداد مي نمايد. گردش خون را ارتقا ميدهد و با رساندن اكسيژن و مواد مفيد به پوست، آن را سلامت و پر‌نور مي‌نمايد. علاوه بر همگي اين ها، رايحه و بوي فوق العاده آن موجب ارتقا كار مغز مي‌شود.
مخلوط عسل و دارچين درماني عالي براي رفع جوش و جاي جوش ميباشد. در حالتي كه ميخواهيد آن را آزمون نماييد، نوشته‌ي‌علمي را تا آخر بخوانيد تا بدانيد چه مواد ديگري مي‌توانيد به‌اين ماسك بيشتر فرمائيد تا اثر بخشي بيشتري داشته باشد. ولي بايستي اين مواد متناسب و سازگار با پوست تان باشند.
ماسك درماني عسل و دارچين

ماسك هاي طبيعي معمولا بسيار به صرفه مي‌باشند چون به راحتي در دسترس مي‌باشند و بها چنداني ندارند. در حالتي كه مي‌خواهيد به امداد ماسك عسل و دارچين به پوستي پاك و با تازگي دست يابيد به مواد پايين نياز داريد:
2 قاشق چاي خوري عسل طبيعي1 قاشق چاي خوري دارچين1 پياله كوچك1 مداد گيسو (ازروي ميل)پيش از زدن ماسك قطعا به نيكي پوست تان را بشوييد و همت فرمائيد هيچ كرمي روي چهره نداشته باشيد. عسل و دارچين را با هم ادغام نماييد و آن را به امداد مداد گيسو يا اين كه انگشت به طور بزنيد. از زدن ماسك به حريم ديده پرهيز كنيد. حدود 20 دقيقه معطل بمانيد و بعد فيس تان را با آب پاك فرماييد. در پايان نيز مقداري آب سرد به پوست بزنيد تا منافذ پوست تان بسته شود. براي اينكه بهتر سود بگيريد، هفته اي دو رتبه اين عمل را انجام دهيد. همينطور مي‌توانيد آن را صرفا روي جوش بزنيد و يك شب اذن دهيد روي پوست بماند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.