آلوئه ورا و معالجه پوست كدر

مقالات رسمي لوازم آرايش

شنبه ۲۲ اردیبهشت ۰۳

آلوئه ورا و معالجه پوست كدر


جوشانده گل زوفا را آزمون كن يك قاشق غذاخوري گل زوفا را با دو استكان آب بجوشانيد. از اين ادغام يك جام جوشانده گل زوفا نتايج ميگردد كه آن را براي شفافيت پوست سفارش ميكنيم.
  بهترين كرم ضد لك
آلوئه ورا و معالجه پوست كدربه كارگيري از برگ هاي آلوئه ورا كه در عطاري ها وجود دارد، مي‌تواند براي شفافيت پوست بسيار كاربردي و شل باشد. كافي ميباشد پوست برگ هاي آلوئه ورا را غير وابسته كرده و ژل باطن آن را روي پوست خويش ماسك نمائيد. اين ادغام قابل دسترس و سهل ميتواند تاثير شگفت انگيزي روي پوست تان داشته باشد.
 
ماسك هاي ميوه ايميوه هايي مثل خيار، هلو، زردآلو، توت خارجي و... را مي‌توانيد به طور رينگ اي برش زده و روي پوست خويش ماسك فرمائيد. قطعا به خيال داشته باشيد براي حريم ديده اصلا از صورت له گرديده اين ميوه ها به كار گيري نكنيد.
 
عرق كاسني و شاتره، موثرترين عرقيات براي شفافيت پوستاز در بين تمام عرقيات براي زيبايي و شفافيت پوست، موثرترين گزينه عرق كاسني و شاتره ميباشد. عرقيات كاسني و شاتره بايستي براي بازه زماني طولاني و تا دوران برطرف شدن تيرگي و كدري پوست مصرف شود. براي اين خواسته مي شود به مقدار هم اندازه از اين عرقيات را روزي دو تا سه جام مصرف كرد.
 
عرق گل مدام فصل بهار، اسطوره زيبايي پوستعرق گل مدام فصل بهار قادر است در زيبايي و شفافيت پوست نقش بسزايي داشته باشد البته مي بايست اندكي شكيبا باشيد و به مقطع 40 روز تا سه ماه (تا زمانه برطرف شدن تيرگي و لك هاي پوستي) آن را مصرف فرماييد. روزي سه توشه و هر توشه نصف جام از اين عرق را بنوشيد تا تاثيرات آن به طور كامل دست تان بيايد.
 
پوستي كدر با صفراي خونعمدتا در تيرگي و لك هاي پوستي مدل تغذيه نقش بسزايي دارااست و مسلما مي بايست به دسته غذايي كه مصرف ميكنيد اعتنا داشته باشيد تا دربردارنده ميوه و صيفي جات باشد. در صورتي صفرا بيشتراز حد در خون بماند و با آن تقابل نشود به سودا تبديل مي‌گردد و رنگ سياه سودا در پوست ظواهر مي گردد. در‌اين‌صورت‌ در آغاز لك هاي قهوه اي با مسئله رنگ زرد بروز مييابد و در صورتيكه ماندن سودا در تن طولاني شود لك هاي تيره، خاكستري و حتي سياه در پوست ظواهر مي‌گردد .
 
شير بادام يا اين كه فندق بنوشيكي‌از مواقعي كه مصرف طولاني برهه زماني آن باعث تصفيه پوست و زيبايي آن مي‌شود، شير بادام يا اين كه فندق ميباشد. براي مصرف آن بايستي بادام يا اين كه فندق نپخته را در آب جوش قرار دهيد و پوست آن را بگيريد. آنگاه آن را با آب و يك قاشق عسل ميكس نمائيد. اين ادغام به طور شير نتايج مي‌شود كه مي قدرت براي ناشتايي آن را مصرف كرد. شير بادام و فندق در كل براي رفع خطاها پوستي به فعاليت مي رود و تاثير خير بر شفافيت پوست داراست.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.