روغن نارگيل براي صورت

مقالات رسمي لوازم آرايش

جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

روغن نارگيل براي صورت

۸- روغن نارگيل

روغن نارگيل به مرمت سلول هاي پوستي ياري ميكند.  همينطور دارنده خواص ضدالتهابي و آنتي اكسيدان ميباشد كه به بهبود جراحت سوختگي و خودداري از تاول زدن پوست امداد مي نمايد.
روغن نارگيل را روي محل سوختگي بزنيد تا به پوست جذب شود و براي معالجه سريع خيس جاي سوختگي خويش آن را روزي ۳ توشه روي پوست خويش بزنيد و تا وصال به سود، هر روز اينكار را تكرار فرماييد.

 بهترين كرم ضد لك
اعتنا: بهتر ميباشد از روغن ها مانند روغن نارگيل و بادام براي كاهش درد سوختگي و فورا بعداز سوختگي به كار گيري نشود. زيرا روغن گرما را در خويش نگه ميدارد و موجب ارتقاء درد ناشي از سوختگي ميگردد. ولي بعداز تسكين درد ميتوان براي معالجه سريعتر جاي سوختگي از آنها به كار گرفت.
۹- سيب زميني

تا قبل از اينً در زمينه‌ي خاصيت سيب زميني اشاره شد. در اينجا هم سيب زميني ميتواند كمك رسان ما باشد. صرفا كافي ميباشد سيب زميني ناپخته را دو نيم فرمائيد و ۲ دقيقه روي پوست خويش بكشيد و اينكار را تا برطرف شدن بدون نقص جاي لك سوختگي هر روز تكرار نمائيد.
يك ترفند براي كاهش سريع درد سوختگي :براي كاهش درد سوختگي يك چاي گوني اي را براي ۱۰ الي ۲۰ ثانيه در آب جوش قرار دهيد و بعد از آن كه خنك شد براي ۱۰ الي ۱۵ دقيقه روي پوست در محل سوختگي بگذاريد.
چاي دربردارنده تاتن ميباشد كه گرما را از پوست مي‌گيرد براين اساس به كاهش درد و سوزش سوختگي امداد مي‌نمايد. چاي همينطور به از در بين بردن جاي سوختگي روي پوست هم امداد مينمايد.
صد رد صدً بخوانيد: ۹ به كارگيري موءثر از چاي گوني اي مستعملاين طرز هاي هنوز بوسيله راه حل دان آزمايش نشده در حالتي كه اين طرز هاي طبيعي براي معالجه خانگي جاي سوختگي روي پوست را آزمون كرديد، بعلاوه در‌حالتي كه راه و روش ديگري براي از در ميان بردن جاي سوختگي روي پوست در منزل مي‌دانيد؛ لطفا تجربه خودتون را بنويسيد؛ تا ساير بتوانند از تجربه گرانبها شما به كارگيري نمايند و بهتر سود بگيرند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.