یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۰۳

ماسك سيب زميني براي معالجه بي آبي پوست


13.ماسك سيب زميني براي معالجه بي آبي پوست
يكي معمولي ترين و نادر دردسرترين ماسك هاي طبيعي براي معالجه كم آبي پوست ميباشد ؛ استعمال از اين ماسك در حين پاييز و فصل‌زمستان علاوه بر معالجه كم آبي پوست به پيشگيري از ابتلا به‌اين عارضه نيز امداد مينمايد. براي تهيه و تنظيم اين ماسك مي بايست:
يك سيب زميني ميانگين را آب پز فرمائيد و بعد از سرد شدن آن را رنده كرده و با يه خرده شير خمير فرماييد. اين خمير را به برهه زماني 20 دقيقه روي رخ خويش ماسك فرماييد و آنگاه با آب نصفه ولرم آن را بشوييد. اين خمير علاوه بر معالجه كم آبي پوست به لطيف شدن پوست هاي عادي نيز امداد ميكند.

بهترين كرم ضد لك
سفارش هاي كلي براي معالجه كم آبي پوستبراي از در ميان بردن بي آبي پوست انگشتان دست، كرم گل مدام فصل بهار و ويتامين E را به كارگيري نماييد. موقع خواب اين تركيب را به پوست دست خويش بماليد و تمام شب دستكش هاي نايلوني بپوشيد تا كرم به جايي ماليده نشود.
براي رفع بي آبي پوست از دستگاه بخور يا اين كه سماور يا اين كه يك پياله آب روي شوفاژ براي مرطوب كردن هواي اتاق به خصوص در فصل‌زمستان به كار گيري فرمائيد ، اقدامي كه منجر ميشود پوست آب كمتري از دست بدهد.از صابون خانگي هاي تند و كرم هاي منزه كننده مواد آرايشي به كار گيري نكنيد، چون اين كرم ها دارنده روغن هاي هيدروژنه ميباشند. اين روغن ها منجر ميشوند راديكال هاي آزاد به پوست جراحت زده و سبب ساز بي آبي و چين و چروك آن شوند. براي تزكيه پوست خويش، از روغن زيتون و روغن بادام استعمال فرماييد. به آرامي روغن را به پوست خويش بماليد، آن‌گاه با آب گرم آن را بشوييد و با يكدست قابل انعطاف، پوست خويش را كم آب نماييد. هنگام گرمابه كردن از آب خيلي داغ به كار گيري نكنيد. تا جايي كه قابليت داراست جلوي آفتاب نايستيد. نور و روشنايي خورشيد منجر فساد بيش تر پوست مي‌شود. تابش بي واسطه فروغ خورشيد به پوست كم آب سبب ساز كم آبي، چين و چروك، جوش و حتي تاول مي‌گردد.  ارتباط بي آبي پوست با محصول جامه
مي بايست اعتنا داشته باشيد كه جامه هاي چسبان بي آبي پوست را اضافه مي‌نمايد پس بهتر ميباشد از خرقه هاي نخي و مقداري گشاد كه به تن نچسبد مصرف شود. ، در فصل سوزوسرما پوست بيشترين تاثير را تحت عنوان يك بافت زنده در تماس با دور و اطراف در گير كنش و عكس العمل هايي مي گردد. اين تأثيرپذيري در زمستان به جهت معيار آبي‌رنگ كه دفع مي‌شود يا اين كه در لايه هاي پوست ميماند ارتقاء مي‌يابد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.