یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

فروغ آفتاب، ارتقاء سن و آلودگي‌‌هاي گوشه و كنار كليه تازگي


فروغ آفتاب، ارتقاء سن و آلودگي‌‌هاي گوشه و كنار كليه تازگي را از پوست شما مي‌‌گيرند
 بهترين كرم ضد لك
نوروفروغ آفتاب، ارتقاء سن و آلودگي‌‌هاي دور و بر همگي تازگي را از پوست شما مي‌‌گيرند و سبب بروز چين و چروك روي پوست مي شوند. هيچ ‌كسي وجود ندارد بتواند تاثير نگهداري و پيشگيري از بروز چين‌وچروك را در ماندگاري تازگي و جواني پوست انكار نمايد، پس تا دير نشده دست به فعاليت گرديد و از همين هم اكنون با ياري طبيعي‌ترين ماسك‌هاي آبرسان و ضد چروك، زيبايي و شادابي پوست‌تان را جاودانه فرماييد.مقاله پايين را بخوانيد و با به كارگيري از اين ورژن‌ها مجدد جواني را به فيس خويش بازگردانيد و از ديدن طراوت پوست خويش لذت ببريد.
شير و كلاژن‌سازيشير يك كدام از موادي ميباشد كه كه دارنده آلفاهيدروكسي اسيد ميباشد و مي تواند به پوست ياري دهد كه سلول‌هاي مرده را دفع كندو همينطور منجر مي شود كه آغاز به ساختن كلاژن نمايد و كلاژن چين وچروك‌ها را كاهش ميدهد. يكدست كتاني را در پياله شير تر فرمائيد و به طور‌تان بزنيد.
آلوورا و ضد چروكيكافي ميباشد يك برگ آلوورا نو را برش بزنيد و بعد از آن ژل باطن آن را خارج بياوريد، اين ژل قادر است تحت عنوان يك كرم ضدچروك مفيد باشد. براي كاهش خطوط ريز رخ شما مي بايست كمي خرده نان را با شير و كمي روغن بادام شيرين ادغام فرمائيد تا اين ادغام وضعيت چسبي صورت پيدا نمايد. آنگاه اين تركيب چسبي صورت را روي يك گاز قرار دهيد و اين گاز را حدود 15 دقيقه روي خطوط ريز به وجود آمده رخ‌تان قرار دهيد. يك ماسك اثرگذار ديگر براي نبرد با خطوط ريز، به كار گيري از ادغام جو و سفيده تخم‌مرغ ميباشد. اين تركيب هم بايستي وضعيت چسبي داشته باشد، ولي جوانه گندم نيز بسيار موثر ميباشد.
آبرساني با سيب‌زمينيكمي سيب زميني رنده گرديده را با كمي دم كرده بابونه تركيب نمائيد تا شرايط چسبي صورت پيدا نمايد، آن‌گاه اين تركيب را حدود 15 دقيقه روي رخ‌تان بگذاريد و آن گاه با آب گرم آبكشي فرمائيد.
چروك‌‌ها را نادر‌ رنگ نماييدهويج دارنده مقدار متعددي آنتي اكسيدان ميباشد كه مي تواند به پوست شما ياري دهد تا از خويش در مقابل پيري مراقبت نمايد. در يك تركيب كن يه خرده آب و يك هويج بيندازيد و خوب به هم بزنيد تا اين ادغام موقعيت لوسيوني پيدا نمايد، بعد اين لوسيون را با پنبه به طور‌تان بماليد.
آووكادو و طراوتنصف يك آواكادو را پوست بكنيد و بعد آن را بكوبيد تا وضعيت پوره پيدا نمايد. آن‌گاه يك قاشق غذاخوري آبليمو به آن طولاني تر فرماييد و هم بزنيد. درحال حاضر يك سفيده تخم‌مرغ را بدين تركيب بيشتر فرمائيد تا ادغام شما شرايط چسبي پيدا نمايد. آنگاه اين تركيب را حدود 20 دقيقه روي چهره‌تان بگذاريد، رخ‌تان را با آب گرم آبكشي نمائيد و بعد مجدد با آب سرد فيس‌تان را بشوييد.
گل كلم و شفافيتيك گل كلم را بجوشانيد تا به طور كامل قابل انعطاف شود، بعد آن را بكوبيد و آنگاه آن را به صورت بدون واسطه به طور‌تان بماليد. مطمئن باشيد كه خيلي تاثيرگذار ميباشد.
مرطوب كننده بسازيد‌تعدادي برگ كاهو را 10 دقيقه بجوشانيد ، آن گاه اذن دهيد سرد شود. آن را صاف نماييد و در يك پياله بريزيد. شما مي توانيد اين مايع را با پنبه به طور‌تان بماليد.
با تخم‌مرغ لوسيون بسازيد در يك شيرجوش 4 قاشق غذاخوري آب را به يار 2 قاشق چاي‌خوري عسل روي حرارت خيلي نادر گرم فرماييد و آن را هم بزنيد تا به طور كامل يك پارچه و رقيق شود. آن‌گاه آن را از روي حرارت برداريد و حدود 250 ميلي ليتر شير و 2 زرده تخم مرغ به آن بيشتر نماييد. اين تركيب را در يك كاسه دربسته در سردخانه مراقبت نمائيد. ميتوانيد اين ادغام را به طور‌تان بماليد و اذن دهيد حدود 20 تا 30 دقيقه باقي بماند و بعد از آن چهره‌تان را آب بكشيد. روزمره 2 توشه صبح و شب اين كار را تكرار نمائيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.