یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

آووكادو دربردارنده چربي هاي تندرست امگا3


به گفته شين هاوس: " آووكادو دربردارنده چربي هاي تندرست امگا3 و آنتي آكسيدان هايي ميباشد كه آن را تبديل به يك تعيين عالي نموده است. مصرف آن از التهابات پوستي كه باعث به پيري ميشوند، خودداري ميكند. به كارگيري از آن تحت عنوان ماسك فيس به بازه 15 تا 20 دقيقه اثر قابل انعطاف كنندگي و مرطوب كنندگي فوري دارااست.
 بهترين كرم ضد لك
4. آلوئه ورا

به گفته پزشك معالج جاليمان Jaliman : " ژل آلوئه ورا (مايع ژلاتيني كه درون گياه ميباشد) مايعي پر‌نور ميباشد كه از گياه آلوئه ورا گرفته مي‌شود و دربردارنده چربي، ويتامين ها و اسيد آمينه ميباشد و خواص مرطوب كنندگي بالايي داراست. ژل آلوئه ورا را ميتوانيد به طور خالص تحت عنوان مرطوب كننده طبيعي به كارگيري نماييد.


5. بلغور جو دو راز Oatmeal

بلغور جو دوسر يك كدام از مرطوب كننده هاي فوق العاده ميباشد كه ميتوانيد براي تمام تن از آن به كارگيري فرماييد و با آن تحريك و التهابات پوستي را كاهش دهيد. به گفته پزشك شين هاوس : بلغور جو دوسر بعداز مخلوط با آب مانند فم foam منزه كننده كار كرده و پوست را منزه مي نمايد. جو دوسر دربردارنده چربي طبيعي ميباشد كه پوست را قابل انعطاف كرده و منجر باقي ماندن رطوبت در آن ميگردند. " يك فنجان از بلغور جو دوسر را به آب وان گرمابه تان بيش تر نماييد اما گذشته از خروج از خزينه آن‌ها‌را از آب وان غيروابسته فرماييد كه جلوي منش آب را مسدود نكند.


6. شكر

به گفته دكتر معالج شين هاوس : " لايه برداري از پوست كم آب و پوسته پوسته گرديده، يك‌سري توشه در حين فصل‌زمستان و حذف پوست هاي مرده لازم ميباشد تا پوست آغاز به تجديد بنا نمايد. براي لايه برداري، اسكراب scrub ساخته شده با دست شكر خويش را با اضافه كردن دو تا سه قاشق غذاخوري روغن و نصف فنجان شكر بسازيد و از آن براي لايه برداري و مرطوب و براق كردن پوستتان استعمال نماييد.


7. وازلين

وازلين يكي مرطوب كننده هاي كلاسيك ميباشد كه براي پوست هاي كم آب و حساس فوق العاده ميباشد و منافذ پوست را مسدود نمي نمايد. به گفته كارشناس پوست پزشك والري گلدبرت Valerie Goldburt : " وازلين خير فقط جلوي تبخير آب از سطح پوست را مي‌گيرد بلكه في مابين سلول ها را هم مالامال مي نمايد و سبب ميشود كه كل لايه بالايي پوست قابل انعطاف خيس شود. "


8. شير يا اين كه ماست

به گفته پزشك شين هاوس " شير دارنده خاصيت ضد التهابي طبيعي ميباشد كه مي‌تواند پوست تحريك گرديده را التيام دهد. اسيد لاكتيك ( يك آلفتا هيدروكسي اسيد طبيعي AHA ) يك لايه بردار ملايم ميباشد كه قادر است به برنا سازي مجدد پوست خسته و مجروح از آفتاب ياري دهد. خزينه شير يا اين كه ماسك ماست مي تواد سلول هاي مرده سطح پوست را جداگانه كرده و پوست را قابل انعطاف و صاف نمايد و استعمال منظم از آن سبب به براق شدن پوست ميگردد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.