جمعه ۲۱ اردیبهشت ۰۳

مراقبت پوست از اشعه ماوراي بنفش فروغ و روشنايي


تن براي مراقبت پوست از اشعه ماوراي بنفش فروغ و روشنايي خورشيد، رنگدانه ملانين را ساخت مي‌نمايد. يكي‌از دلايل نوروروشنايي خورشيد ساخت رنگدانه (ملانين) مازاد در پوست ميباشد كه با سپري شد زمانه اين رنگدانه‌ها زياد گرديده و لكه‌هاي كبدي را توليد مي‌نمايد. اين لكه ها در پشت دست، ساعد، رخ، پا و كتف‌ها ظواهر ميگردند و تعدادشان به مرور زياد ميشود.

 بهترين كرم ضد لك
تا به امروز اشكال لوسيون‌ها و كرم‌ها براي از دربين بردن اين لكه‌هاي قهوه‌اي رنگ به بازار عرضه گرديده‌اند البته عليرغم هزينه‌بر بودن، دلايل شيميايي برخي خطرناكي را نيز درپي دارا هستند. از سوي ديگر تركيبي كارآمد، ايمن و طبيعي موجود است كه ميتواند خلل را حل نمايد.
ادغام پيشنهادي يك كارشناس پوست كه داعيه مي‌نمايد بر روي صدها نفر از بيمارانش پاسخ داده را به دنبال به شما معرفي خوا هيم كرد. براي اين ادغام به دو موردنياز داريد: سركه سيب و آب پياز. فقط كاري كه مي بايست انجام دهيد اين ميباشد كه پيازها را در ادغام‌كن ريخته تا آبشان را بگيريد. بعد از آن سركه سيب را نيز به آن بيشتر نماييد. در پايان نيز ادغام به دست آمده را به ياري يك دستمال پاك مستقيما بر روي لكه‌هاي قهوه‌اي قرار دهيد.
آب پياز نو به علت دارا بودن آنتي اكسيدان ضمن برطرف كردن گونه هاي اشتباهات پوستي، از جراحت ديدن پوست نيز جلو مي كند. سركه سيب نيز دربردارنده مقادير فراوان اسيد هيدروكسي ميباشد كه سلول‌هاي مرده پوست را نابود و سالم پوست را تضمين مي‌نمايد.
اين عمل را به برهه زماني يك ماه تكرار نماييد تا شايسته ترين حاصل را كسب نماييد. اثر ها اين ادغام طبيعي شمارا شگفت زده خواهد كرد و لكه‌هاي كبدي (پيري) بعد از هفت روز كم كم ناپديد ميشوند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.