یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

شايسته ترين روغن‌هاي طبيعي براي پوست


شايسته ترين روغن‌هاي طبيعي براي پوست مختلطپوست مختلط هم ايرادات پوست چرب را داراست و هم ايرادات پوست كم آب را، پس حفظ از اين گونه پوست دشوارتر و حساس‌خيس ميباشد. روغني كه بتواند موقعيت پوست را متعادل نمايد و از التهاب و آكنه پرهيز كرده و رطوبت موردنياز آن را سواي كومدون زايي و چرب كردن ظواهر پوست تامين نمايد شايسته ترين آيتم براي پوست مختلط ميباشد. در شرايطي‌كه پوست مختلط داريد از روغن جوجوبا به كارگيري نمائيد، اين روغن با گاز جذب ميشود و مخلوط آن بسيار مشابه به چربي طبيعي پوست ميباشد. روغن مارولا هم يك روغن با آنتي اكسيدان بالا و جذب فوري ميباشد كه سبب ساز روشن شدن و يك دست شدن ظواهر پوست شما مي‌گردد.
 بهترين كرم ضد لك


 
شايسته ترين روغن‌هاي طبيعي براي پوست مستعد آكنهآكنه از ايرادات شايع در پوست ميباشد كه به محصول آن هم ارتباطي ندارد و اكثري از اشخاصي كه پوست كم آب دارا هستند هم به آن در گير ميگردند. در شرايطي كه پوست مستعد آكنه داريد از روغن درخت چاي يا اين كه روغن سكوالاين به كار گيري نمائيد كه اثر ضدالتهاب و ضدباكتري دارا‌هستند. روغن جوجوبا هم با جذب سريع و رطوبت رساني كافي قادر است به بهبود جوش‌ها ياري دهد. در‌صورتي‌كه جوش‌هاي التهابي داريد سراغ روغن بابونه برويد كه يك روغن طبيعي عالي با اثر ضدالتهاب ميباشد.
 


 
شايسته ترين روغن‌هاي طبيعي براي پوست حساسپوست حساس به دست اندركاران متعدد عكس العمل نشان داده و تخت گاز علائم التهاب و قرمزي را از خويش نشان ميدهد. ترازو آلرژي پوست در اشخاص گوناگون گوناگون ميباشد ولي فقط رويه معالجه آن، كاهش التهاب و التيام پوست ميباشد. هر روغني كه اثر التيام دهندگي داشته باشد شايسته ترين آيتم براي پوست‌هاي حساس ميباشد. روغن‌هايي مثل روغن بادام شيرين و روغن شكوفه آلو اثر ضدالتهاب دارا هستند و حتي‌د‌ر روزهاي سرد و كم آب سال هم مي توانند از تحريك و التهاب پوست شما پرهيز نمايند. در كل هر روغني كه سرشار از آنتي اكسيدان باشد و خواص مرطوب كنندگي هم داشته باشد مي تواند به كاهش التهاب ياري دهد به شرطي كه پوست حساس شما نسبت به خويش آن روغن واكنشي نداشته باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.