ماسك سفيده تخم مرغ و ليمو

مقالات رسمي لوازم آرايش

یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

ماسك سفيده تخم مرغ و ليمو


ماسك سفيده تخم مرغ و ليمو
ماست يكي‌از آن مواد طبيعي ميباشد كه به صورت تخصصي براي قابل انعطاف كردن پوست، پاك سازي و لايه‌برداري آن استعمال مي‌گردد. از آنجايي كه ماست در ساختار خويش لاكتيك‌اسيد داراست، ميتواند پوست چهره را به صورت سطحي و ملايم لايه‌برداري نمايد. اين سطح از لايه‌برداري آنقدر ملايم و در عين درحال حاضر اثرگذار ميباشد كه شما ميتوانيد هفته‌اي يكبار هم، آن را با خيال و خاطر ريلكس انجام دهيد.

بهترين كرم ضد لك
به اين ترتيب يك قاشق ماست معدود‌چرب را با يكي سفيده غير وابسته گرديده از زرده ادغام كرده و هم بزنيد تا تركيب يكنواختي توليد شود. با امداد پشت قاشق يا اين كه يك براش قابل انعطاف ماسك را روي فيس بماليد. اذن دهيد اين ماسك به زمان ۲۰ يا اين كه ۳۰ دقيقه روي پوست باقي بماند و آن‌گاه با آب ولرم يا اين كه سرد آبكشي نماييد.
ماسك سفيده تخم مرغ و ماست
زرده تخم‌ مرغ مشتمل بر بخشي از پروتئين‌هاي تخم‌مرغ به علاوه كلسترول و چربي اثر گذار ميباشد. اين چربي و كلسترول ميتواند براي معالجه بخش اعظمي از اشتباهات ناشي از كم آبي پوست و گيسو به عمل رود. بدين ترتيب از زرده تخم‌مرغ براي معالجه بي آبي پوست، پوسته پوسته شدن پوست، معالجه جاي آسيب و ترميم جاي جوش‌ها به كار گيري فرماييد.
براي تنظيم اين ماسك، يكي زرده را با يك قاشق عسل و روغن زيتون ادغام فرماييد. تماماً هم بزنيد تا خمير يكنواختي توليد شود. اين معجون را روي پوست رخ بماليد و اذن دهيد به زمان ۲۰ دقيقه روي پوست بماند. آنگاه با آب ولرم يا اين كه سرد آبكشي فرماييد.
.ماسك زرده تخم مرغ
ماسك سفيده تخم مرغ، يك ماسك بسيار موءثر، كاربردي و در عين حالا ارزان ميباشد. ولي چنانچه كه به تخم مرغ آلرژي داريد از ماسك‌هاي تخم مرغ و به خصوص ماسك زرده به كارگيري نكنيد. در شرايطي‌كه تجربه به كار گيري از اين ماسك ها را داشته‌ايد، پيشنهادات و سوال ها خويش را در بخش ايده ها با ما در بين بگذاريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.