اين ماسك چهره تخم مرغ اختصاصي

مقالات رسمي لوازم آرايش

پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳

اين ماسك چهره تخم مرغ اختصاصي


اين ماسك چهره تخم مرغ اختصاصي افراديست كه از جوش و آكنه سختي مي‌برند.
مواد لازم:
1 عدد سفيده تخم مرغ1 قاشق چاي خوري آبليمو½ قاشق چاي خوري عسلدر يك پياله، تخم مرغ، آبليمو و عسل را ادغام نمائيد. از غيروابسته شدن بدون نقص سفيده و زرده مطمئن گرديد و مواد را تماما با هم ادغام نماييد. پس از مخلوط مواد، تركيب را روي فيس تان قرار دهيد. اذن دهيد ماسك 10 دقيقه روي فيس تان باقي بماند و بعداز 10 دقيقه چهره تان را بشوييد.
فرمان دوم:

بهترين كرم ضد لك

اين ماسك براي افرادي كه موهاي مصدوم دارا هستند مطلوب ميباشد.
مواد لازم:
1 عدد تخم مرغ بدون نقص1 قاشق غذاخوري سركه1 قاشق غذاخوري روغن زيتوندر پياله اي تمامي مواد را با هم تركيب نمائيد. در شرايطي‌كه روغن زيتون نداريد مي‌توانيد از روغن نارگيل هم تحت عنوان جايگزين به كار گيري نماييد. نيازي وجود ندارد زرده و سفيده را از هم غير وابسته فرمائيد تنها مواد را به نيكي هم بزنيد تا يكپارچه شوند. اذن دهيد تركيب يك تا دو ساعت روي سرتان بماند و آن‌گاه آن را بشوييد.


با پيروي از راهبرد هاي بيان شده شما ميتوانيد نتيجه ها خير به دست آوريد. با اين هم اكنون ممكن ميباشد عارضه ها جانبي هم براي هر كسي حادثه بيفتد به خصوص در شرايطي كه شما به مواد تشكيل دهنده بالا حساسيت داشته باشيد.
محافظت از پوست و موي نسبتا سهل و آسان ميباشد و شما چهت نيل به نتيجه ها خوب نيازي نداريد مطلقا هزينه متعددي پرداخت نمائيد. ممكن ميباشد بخش اعظمي از شما تعجب فرمائيد زماني ملاحظه كنيد يك ماسك تخم مرغ مي‌تواند خدماتي طولاني تر از يك تالار زيبايي به شما بدهد. علاوه بر اين، از لحاظ بهداشتي هم مطمئن خيس ميباشد. نكته اصلي سود ديدن از ماسك تخم مرغ اين ميباشد كه صد رد صد از مواد ارگانيك و تندرست به كار گيري نمائيد. اين مواد به راحتي در دسترس مي‌باشند و به طور كامل هم طبيعي و سالمند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.