بخور بابونه براي پوست

مقالات رسمي لوازم آرايش

چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳

بخور بابونه براي پوست


بخور بابونه:
براي آنكه بابونه و جادوي پوست را بوسيله بخور تجربه نمائيد مي­توانيد اين گياه را به تنهايي و يا اين كه در ادغام با گياهان ديگري مانند گل ختمي به كارگيري نمائيد؛ بدين رخ كه گياه بابونه را به تنهايي و يا اين كه ادغام گرديده باطن ظرفي دربردارنده آب در درحال حاضر جوش ريخته و اذن دهيد دم بكشد. آن‌گاه پياله دربردارنده دم كرده را از روي شعله برداشته و يك دست قطور روي سرتان بياندازيد و تمام بخار ناشي از محلول را به پوستتان منتقل نمائيد. بهتر ميباشد پس از بخور دهي رخ را با آب سرد بشوييد و يا اين كه از ماسك خيار استعمال فرماييد تا منافذ پوست بسته شوند و شرايط پوست فيكس شود. ضمنا مي‌توانيد در زمان بخور دهي پوستتان را خيلي ملايم ماساژ دهيد.
ضماد­گذاري با بابونه:

بهترين كرم ضد لك
در صورتي پوست شما به شدت كم آب و حساس ميباشد توصيه مي­ كنيم از طريق ضمادگذاري به كارگيري نمائيد. در‌اين نحوه بايستي پودر بابونه را به آب در درحال حاضر جوش بيش تر فرمائيد و بعداز ۵ دقيقه محلول را صاف نمائيد. آن گاه يك حوله منزه را به خمير حاصله آغشته نمائيد و حوله را به برهه زماني ۵ تا ۱۰ دقيقه روي چهره قرار دهيد. براي آنكه از عارضه ها احتمالي گياه بابونه بر ديده پرهيز نمائيد مي­توانيد ضما را روي پوست قرار دهيد و حيطه ديده را خالي بگذاريد آن‌گاه حوله را به زمان ۵ تا ۱۰ دقيقه روي فيس قرار دهيد؛ آن‌گاه صورتتان را با آب سرد بشوييد و اعجاز بابونه و جادوي پوست را عينا ملاحظه كنيد.


همينطور شما مي­توانيد دم كرده گل بابونه را با مواد مختلفي مخلوط فرماييد و اسكراب­هاي طبيعي بسازيد. جهت مشاهده تاثيرات شگفت انگيز گل بابونه و جادوي پوست مي­توانيد دم كرده اين گياه را با شكر، نمك، عسل، جو دوسر و هر ماده اثرگذار و طبيعي ديگري به طور جفت و يا اين كه چندتايي ادغام كرده و به طور ماسك استعمال فرماييد.
دمنوش:
برخي از متخصصين معتقند كه تاثير استعمال از داروها و گياهان دارويي به طور خوراكي اضافه از به كارگيري فرنگي ميباشد، چنانچه شما هم با شيوه­هاي خوراكي سود بيشتري مي­گيريد مي­توانيد اين گياه را به طور دمنوش صرف نماييد.
 
ولي از‌آنجا‌كه بابونه از ديرباز اثر بخشي بالايي در قضيه پوست از خودش نشان داده ميباشد متخصصين پوست و زيبايي هم برهه زماني­هاست پاي اين گياه را به محصول ها آرايشي بهداشتي گشوده كرده اند. شايد بگوييد به عبارتي گياه خالص بي ترديد اثر بخشي بيشتري دارااست و استعمال از توليدها فراوري گرديده نمي­تواند اثر اعجاز آساي بابونه و جادوي پوست را برايتان رقم بزند. البته حقيقت چيز ديگري ميباشد. به كار گيري مداوم از گياهان دارويي به صورت خالص به صورت انقطاع دلايل جانبي متعددي هم خواهد داشت؛ مخصوصا كه خيلي ها انديشه مي­نمايند به كار گيري بي شيوه و با دوز خيلي بالا از گياهان هيچ ضرري ندارد. ولي در واقعيت همگي گياهان دارويي به اندازه داروهاي فراوري گرديده مي­توانند دلايل داشته باشند و چه بسا به جهت خلوص بالا دلايل شديدتري هم بروز مي­دهند. البته به كارگيري از يك جنس كيفيت عالي اين تضمين را به شما مي­ دهد كه اولا كيفيت و اثر گذاري مناسب را اخذ خواهيد كرد؛ دوم اينكه متخصصين كاردان دوز تركيبات را به نحوي گزينش كرده اند كه عارضه ها و تاثيرات نامطلوبي بر پوست شما ساخت نشود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.