چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳

اسك فوق العاده براي جوانسازي و شادابي


تا به هم اكنون تفكر نموده ايد كه با اين دانه هاي دوست داستني سپيد رنگ، ميتوانيد يك ماسك فوق العاده براي جوانسازي و شادابي اضافه پوستتان صحيح فرمائيد؟ آري، همين برنجي كه در تمامي منزل ها مي باشد و گفته ميشود يك كدام از وسيع ترين رازهاي زيبايي پوست زنان ژاپني ميباشد.  در شرايطي‌كه در پي راهي بي آلايش و ارزان بها براي مرمت، لايه برداري، شاداب و جوانسازي پوستتان مي باشيد، توصيه ميكنيم مسلما اين ماسك برنج فوق العاده را تهيه و تنظيم نمائيد و به جاي رفتن به كلينيك هاي زيبايي براي انجام لايه برداري هاي شيميايي و...، خودتان در منزل فارغ از هيچ دلايل و هزينه اي، شايسته ترين ماسك رخ را بسازيد و به كارگيري فرمائيد.
مطمئن باشيد هيچ ماسكي بهتر از اين ماسك برنجي كه به‌دنبال فراگيري خواهيد روئت كرد، نمي تواند شما‌را به هدفتان نزديك نمايد.

بهترين كرم ضد لك
شادابي و جوانسازي پوست با لايه برداري خانگي
 
مواد مايحتاج براي ايجاد ماسك برنا كننده برنج و چاي سبز 


برنج
چاي سبز
ليمو
عسل
 
روند مهيا سازي ماسك برنج و چاي سبزمرحله اوليه : آرد كردن برنج2 قاشق غذاخوري برنج ناپخته را در ميكسر (آسياب كن) بريزيد و آن را به آرد برنج تبديل فرماييد. تنها توجه فرمائيد كه آرد شما نبايد به يك پودر به طور كامل قابل انعطاف تبديل شود، بلكه بايستي دانه هاي ريز برنج هم در آن چشم شود تا بتواند به نيكي پوست را لايه برداري نمايد. پس زياد آن را در ميكسر نگه نداريد كه به آرد بي نقص تبديل شود.
 


 
مرحله دوم : افزودن ليمويك قاشق غذاخوري آب ليموي جديد را به آرد برنج بيشتر نمائيد و يه خرده هم بزنيد تا كليه جاي آرد مرطوب شود.
 


 
مرحله سوم : افزودن عسلدرحال حاضر مي بايست يك قاشق غذاخوري عسل طبيعي را به موادتان بيش تر فرمائيد.
 


 
مرحله چهارم : افزودن چاي سبز2 قاشق چايخوري چاي سبز را دم بگذاريد و پس از اينكه پاره اي خنك شد، 1.5 قاشق غذاخوري از چاي را به مخلوطتان طولاني تر نمائيد. آن گاه با يك قاشق، ماسك را به خير و خوبي هم بزنيد تا تماما تركيب شوند.
 


 
طرز به كار گيري از ماسك برنجمي‌توانيد با يك قلمو يا اين كه انگشت هاي دستتان، ماسك را به صورتتان بماليد. درصورتي كه اين فعاليت را با انگشتانتان انجام دهيد، بهتر ميباشد. چون ميتوانيد به راحتي دانه هاي برنج را روي پوستتان با حركات دوراني ماساژ دهيد.
بهتر ميباشد پوستتان را از پيشين بشوييد و كم آب فرماييد و آنگاه ماسك را به صورتتان بزنيد. پس از اينكه به طور كامل ماسك را به تمام پوست زديد، 10 دقيقه شكيبايي نماييد تا كم آب شود و شرايط كشيدگي در پوست ساخت نمايد. آن‌گاه انگشتتان را تر فرماييد و به آرامي استارت به ماساژ صورتتان نمائيد تا ماسك از وضعيت بي آبي درآيد و سپس با آب، صورتتان را بشوييد و كم آب نماييد.
پس از كم آب كردن چهره، كرم مرطوب كننده مستمر تان را بزنيد. اين ماسك را هفته اي يكبار به طور روتين به كارگيري فرماييد تا نتايجي كه پيرو توضيح خوا‌هيم بخشيد را مشاهده كنيد و از آن لذت ببريد.
نگهداري از پوست و پيشنهاد‌ هايي كه براي ديدني بودن به آن نياز داريد
 
ماسك برنج چه فوايد دارااست؟برنج به جهت مواد مفيد اي كه داراست، سبب تغذيه رساني به پوست مي‌شود و از طرفي سبب ساز پر‌نور شدن رنگ پوست، تطهير و لايه برداري بي نقص از آن مي‌شود.
ليمو هم دارنده خواص پر‌نور كنندگي ميباشد و به خير و خوبي سلول هاي مرده، كدر و مات پوست را از دربين ميبرد، ضمن اينكه ويتامين C مو جود در آن سبب تحريك كلاژن سازي مي‌شود و شادابي و جواني پوست را محافظت ميكند.
عسل هم خواص آنتي باكتريال داراست و از جوش زدن پرهيز مينمايد و همينطور با مرطوب كردن پوست، سبب ساز روشني بهتر و از في مابين رفتن چين و چروك هاي آن مي گردد.
و البته چاي سبز كه سرشار از آنتي اكسيدان ميباشد و به كارگيري از آن براي از دربين بردن چين و چروك هاي تن اثرگذار ميباشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.