احتمال بروز لك هاي پوستي

مقالات رسمي لوازم آرايش

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳

احتمال بروز لك هاي پوستي


زنان آبستن در زمان حاملگي خويش در گير تغييرات هورموني و ظاهري تن مي گردند، بعلاوه بقيه تغييراتي كه در تن آنان چهره مي‌دهد.به نقل از بهداشت نيوز: زنان حامله  در عصر حاملگي خويش  در گير تغييرات هورموني  و  ظاهري  تن ميگردند، بعلاوه بقيه تغييراتي كه در تن آنان  صورت ميدهد،  احتمال بروز لك هاي پوستي از پاراگراف خطوط كششي، آكنه و لكه هاي قهوه اي و تيره را  ارتقا خواهند بخشيد.بهترين كرم ضد لك
لكه هاي چهره در بارداري كه به اسم ماسك بارداري يا اين كه ملاسما نيز شناخته گرديده از اشتباهات پوستي شايع اين زمان ميباشد كه حدود۵۰ تا ۷۰ درصد زنان آبستن به آن مبتلا مي باشند و به جهت ارتقاء ملانين در تن صورت مي‌دهد ولي علت ظريف اين موضوع هنوز معلوم نشده ميباشد ولي اشخاص مي‌توانند به امداد طريق هاي خانگي اين دسته لك ها را از در بين ببرند.
آب ليمو يكي‌از پر‌نور كننده هاي طبيعي پوست ميباشد كه طبيعت اسيدي آن به لايه برداري لايه فرنگي پوست امداد خواهد كرد. اشخاص براي معالجه لك هاي فيس در روزگار حاملگي مي‌توانند هر روز يك سري قطره آب ليمو به لك رخ ماليده و به برهه زماني ۲ تا  ۳ دقيقه ماساژ دهند. كوركومين جان دار در زردچوبه دارنده خواص آنتي اكسيداني و پر‌نور كنندگي ميباشد كه ملانين پوست را كاهش داده و با ملاسما رويا رويي مي نمايد. براي از ميان بردن لك رخ در روزگار بارداري ۵ قاشق غذاخوري پودر زردچوبه را با ۱۰ قاشق غذاخوري شير تركيب كرده و روي حوزه‌ بماليد، بعداز كم آب شدن چهره را با آب ولرم بشوييد. استعمال منظم از اين طرز اثر نيكي در پر‌نور شدن پوست دارااست و پوست را ضد عفوني مي نمايد.
همينطور ميتوانيد زردچوبه را با شير نارگيل، گلاب و آب ليمو تركيب كرده و يك ماسك فيس بارداري صحيح فرمائيد. تركيبات گوگردي جان دار در آب پياز به رفع لكه هاي پوستي ياري مي‌نمايد و سبب ترميم رنگ طبيعي و تغذيه سلول هاي پوست خواهند شد. براي اين فعاليت مقدار هم اندازه آب پياز و سركه سيب را ادغام كرده و روي نواحي بماليد.
آلوئه ورا تحت عنوان يك كدام از موثرترين مواد طبيعي براي معالجه خطاها پوستي ميباشد. ژل نو اين گياه را استخراج كرده و روي لكه هاي پوست خويش بماليد، بگذاريد ۱۵ تا ۲۰ دقيقه بماند و آنگاه با آب گرم بشوييد تا سلول هاي مرده پوست زدوده شود. جو دوسر از لايه بردارهاي شگفت انگيز طبيعي ميباشد و به خصوص وقتي كه با شير و عسل ادغام شود سلول هاي مرده پوست را از در ميان برده و به معالجه لك هاي چهره زمان بارداري و پر‌نور شدن پوست ياري مينمايد.
پروتئين و ويتامين E از مواد پرخاصيت ضروري براي نگهداري سالم و تقويت پوست مي باشند كه به مقدار فراوان در بادام يافت مي‌شوند. براي از دربين لك هاي پوستي پيشنهاد ميشود كمي بادام را با شير و عسل تركيب كرده و روي پوست بماليد. هيدراتاسيون پوست براي از في مابين رفتن لك هاي پوست اهميت متعددي داراست و خيار از مواد غذايي دربردارنده آب فراوان ميباشد كه با آب رساني پوست رنگدانه ها و لكه هاي پوست را از دربين برده و علاوه بر معالجه ملاسما به بهبود بقيه ايرادات پوستي از پاراگراف آكنه ياري مينمايد. اسيد استيك جانور در سركه سيب به آن خواص سپيد كنندگي بخشيده و به كار گيري موضعي از آن به محو شدن لك فيس و درخشندگي پوست امداد مي‌نمايد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.