شيوه تهيه و تنظيم يك‌سري ماسك ضد لك

مقالات رسمي لوازم آرايش

یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

شيوه تهيه و تنظيم يك‌سري ماسك ضد لك


شيوه تهيه و تنظيم يك‌سري ماسك ضد لك 
ماسكي ضدلك بسازيدشيرخشك:2 قاشق غذاخوريآبليمو:2 قاشق غذاخوريعسل:4 قاشق غذاخوريكليه اين مواد را با هم تركيب فرمائيد تا ماده موقعيت خميري پيدا نمايد، آن را به طور بماليد و اذن دهيد حدود 20 دقيقه روي پوست بماند، آنگاه فيس را بشوييد و روي چهره پاره اي ماست بي آلايش بماليد، حدود 10 دقيقه حوصله فرمائيد و آنگاه رخ را بشوييد. 

بهترين كرم ضد لك


ماسك ضد لك با عسل
ماسك سيب براي از دربين بردن لك هاسيب:يكيشير:يه خرده، ليموترش:2عددشكر:3 قاشق غذاخوري 


ماسك سيب و خواصيت ضد لك
يك سيب كوچك را با مقدار مقداري شير در ادغام كن بريزيد و آن گاه به آن آب دو تا ليموترش را بيش تر فرمائيد و درنهايت 3 قاشق شكر در آن بريزيد. خوب تركيب نماييد بعد از آن ادغام را پاره اي بجوشانيد، اذن دهيد تا خنك شود و حدود 45 دقيقه روي پوست بگذاريد، هفته اي سه توشه اين ماسك را به كار گيري فرمائيد، بهتر ميباشد شب ها روي چهره بگذاريد كه ديگر خارج نرويد.
ماسك خيار و جعفري بسازيديك خيار له نمائيد و 5 قاشق غذاخوري از آن را با 5 قاشق غذاخوري جعفري له گرديده ادغام فرمائيد و 5 قاشق روغن كنجد به آن بيفزاييد. اين ادغام را در بطري شير درداري بريزيد و در آن را سفت ببنديد و سپس اين شيشه را يك‌سري روز در محلي بدون‌نور محافظت فرماييد و تعدادي روز از آن را روي جوش ها بماليد تا 20 دقيقه بماند و بعد بشوييد. 


ماسكي تمامي كاره با فرمول ذيل
هم لايه بردار، هم مرطوب كننده و هم تونرگوجه خارجي:2عددليموترش:يكيآرد جو دوسرجوش شيرين:2 قاشق غذاخوريعسل:يك قاشق غذاخوري
آب 2 گوجه خارجي جديد را بگيريد و آن را صاف فرمائيد اما پالپ هاي آن را نگه داريد، آنگاه آب يك ليموي جديد را هم با آب گوجه خارجي ادغام فرماييد. يه خرده آردجو دوسر با آب ادغام فرماييد تا موقعيت خميري صورت پيدا نمايد تا ماده لايه بردار صحيح شود، حال رخ تان را با اين ماده خميري بشوييد و روي بخش هاي لك يا اين كه دانه هاي سرسياه طولاني تر تمركز نماييد، بعد از آن فيس را بدون نقص آب بكشيد و با يك حوله پاك كم آب فرمائيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.