ماسك براي جوش هاي چركي چهره

مقالات رسمي لوازم آرايش

پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

ماسك براي جوش هاي چركي چهره


ماسك براي جوش هاي چركي چهرهچنانچه از آن جور اشخاص مي باشيد كه اكنه هاي چركي داريد نشان مي‌دهد كه پوستتان خيلي چرب ميباشد و بايستي از ماسك هايي براي جوش استعمال فرمائيد كه‌اين چربي را كم كند. آبليمو نو يك كدام از انهاست. براي استعمال از اين ماسك صرفا كافي ميباشد كمي عصاره ليمو جديد گرفته و با يك تكه پنبه روي جوش ها و محل هاي آكنه بماليد و بگذاريد كه كم آب شود اين فعاليت را هر روز تكرار فرمائيد بعداز مدتي از شدت و تعداد آن ها كاسته مي‌گردد.
بهترين كرم ضد لك

( به كارگيري از آبليمو تحت عنوان ماسك براي جوش )
ماسك زردچوبه و آرد نخود براي رخ صحيح نمائيداين ماسك هم مطلوب پوست هاي چرب و ولي اكنه دار ميباشد. براي تصحيح كردن اين ماسك براي جوش جوش رخ ، مقدراي زردچوبه و آب ليمو جديد و آرد نخود و شير را با هم تركيب كرده به شكلي كه مشابه يك خمير قابل انعطاف شود .
آنگاه اين خمير را روري رخ و محل هاي بروز اكنه بماليد و بگذاريد براي ۲۰ دقيقه بماند و آن گاه با اب ولرم شستشو دهيد . اما يك نكته در به كارگيري از اين ماسك موجود است كه لازم ميباشد دقت فرمائيد زردچوبه به جهت تركيبات رنگي كار كشته كه دارااست ممكن ميباشد براي پوست هاي خيلي پر‌نور ايراد ساخت كرده و لكه هاي رنگي روي پوست انها بوجود اورد ب، راي همين در‌حالتي كه پوست خيلي پر‌نور داريد از اين ماسك استعمال نكنيد .


(دقت : به كارگيري از زردچوبه تحت عنوان ماسك براي جوش رخ اشخاص دارنده پوست هاي خيلي پر‌نور سفارش نميشود )
ماسك سفيده تخم مرغ براي جوش رخسفيده تخم مرغ سرشار از پروتيين ميباشد وعلاوه بر اينكه منجر تازگي و رطوبت و درخشندگي پوست ميگردد ضايعات آن را هم از دربين ميبرد . براي اصلاح كردن اين ماسك براي جوش هاي چهره ، كمي سفيده تخم مرغ را به  طور بي نقص بهم زده به شكلي كه كف نمايد.
آنگاه ماسك بدست امده را روي پوست چهره و محل هاي جوش بماليد و بگذاريد سفيده كم آب شود سپس با اب ولرم بشوييد اين عمل سبب ساز مي شود چربي هاي طولاني تر انجام يافته گرديده و ضايعات كاهش پيدا نمايند افزون بر آن پوست پر‌نور خيس و صاف و براق خيس هم به حيث رسد.


ماسك جودوسر و خيار براي جوش چهرهجودوسر و خيار اين خواص را دارا هستند كه چربي بيشتر پوست را از في مابين برده و از ترازو آكنه ها مي كاهند . براي تنظيم اين ماسك براي چوش ، يه خرده جودوسر را كه به صورت پودر در آمده با خيار رنده گرديده و پاره اي عسل ادغام نمائيد تا به صورت يك خمير قابل انعطاف در بيايد و آنگاه آن را روي اكنه ها بماليد و بگذاريد براي ۲۰ تا ۳۰ دقيقه بماند .
اين ماسك براي جوش سبب ساز ميگردد باكتري ها و آلودگي هاي روي پوست از في مابين رفته و لايه برداري شود. افزون بر آن عسل خواص ضد باكتري داشته و رطوبت لازم براي چهره را تامين ميكند . جو دوسر هم ميتوانند نقش تميز كنندگي كار كشته داشته و چربي هاي طولاني تر را خارج بكشد و كليه اين خاصيت با هم منجر كاهش جوش در سطح پوست رخ مي‌شود .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.