جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

آيا جور پوست در گزينش كرم ضدچروك تأثير داراست؟


آيا جور پوست در گزينش كرم ضدچروك تأثير داراست؟يكي‌از فاكتورهاي اصلي در گزينش كرم ضدچروك جور پوست شماست. در حالتي‌كه پوست بي آبي داريد به كرمي با بافت چرب‌خيس نياز داريد كه پوستتان را به خير مرطوب نمايد. برعكس در‌حالتي كه پوستتان چرب ميباشد كرمي با بافت ژله مانند برايتان مطلوب‌خيس ميباشد. بدين ترتيب لازم ميباشد كه براي گزينش يك كرم ضدچروك مطلوب به كارشناس پوست رجوع‌كنيد و بدانيد كه مشاوران زيبايي حاضر در داروخانه‌ها تخصصي در تجويز كرم مطلوب شما ندارند.

بهترين كرم ضد لك

براي اينكه شايسته ترين سود را از كرم ضدچروك تان ببريد بايستي در به كار گيري آن ظريف باشيد. همينطور مي بايست تغذيه قابل قبولي داشته باشيد و سبك معاش‌تان را تصحيح فرماييد. بنابراين كه استرس، بي‌خوابي و عادت‌هاي نامناسب مانند مصرف سيگار را كنار بگذاريد. مهم ترين نكته اين ميباشد كه نبايد انتظار اعجاز داشته باشيد. زيرا پوست براي تجديد بنا خويش نياز به فرصت دارد و نتيجه ها استعمال از كرم‌هاي ضدچروك يكسري ماه آنگاه خويش را نشان ميدهد.

ماسك‌هاي ضدچروك خانگي
ماسك سفيده تخم مرغ و عسلسفيده تخم مرغ براي كاهش علائم پيري همت دارااست. در واقع اين ماده غذايي يك قابض و لايه‌بردار طبيعي ميباشد كه با وا رفته شدگي پوست و منافذ گشوده رويارويي مي كند. ادغام آن با عسل براي رويارويي با چين و چروك بدور ديده، پيشاني و همينطور خط اخم و خط لبخند مطلوب ميباشد.مواد لازم:سفيده تخم مرغ 1 عددعسل 1 قاشق غذاخوريطرز تهيه و تنظيم و به كارگيري:فيس خويش را بشوييد. سفيده تخم مرغ را با عسل ادغام كرده و هم بزنيد تا به طور كاملً يك پارچه شود. ماسك را به تمام فيس و بخصوص بدور ديده‌ها و مناطقي كه بيش تر در معرض چروك ميباشد بزنيد. 20 دقيقه شكيبايي نماييد و در غايت با آب ولرم رخ خويش را بشوييد. مي توانيد از اين ماسك دو توشه در هفته به كارگيري نماييد.
ماسك شير و جوي‌بار دوسرمخلوط شير و جويبار دوسر ماسكي فوق‌العاده براي داشتن پوستي صاف، قابل انعطاف و مرطوب ميباشد. فرقي نمي‌نمايد جور پوستتان چرب، كم آب يا اين كه ميكس باشد. اين ماسك براي نظافت كردن عمقي پوست از آلودگي‌ها و همينطور از در بين بردن سلول‌هاي مرده پوست فوق‌العاده ميباشد. جويبار دوسر دربردارنده تركيباتي ميباشد كه با راديكال‌هاي آزاد رويا رويي مي كند. شير نيز به نوبه خويش با تحريك ترشح كلاژن، آوازه متعددي در رطوبت بخشي، لايه برداري و تميزي پوست داراست.مواد لازم:پودر جويبار دوسر 2 قاشق غذاخوريشير نصف جام (هم اندازه 100 ميلي‌ليتر)طرز تهيه و تنظيم و استعمال:شير را بجوشانيد و پودر جويبار دوسر را به آن بيش تر نماييد. هم بزنيد و تحت شعله را خاموش نمائيد و اذن دهيد خنك شود. چهره خويش را با آب سرد بشوييد. ماسك را روي گردن و چهره بماليد. با حركات دوراني آهسته پوست را ماساژ دهيد. اذن دهيد ماسك به زمان 20 دقيقه روي پوست بماند و بعد از آن با آب ولرم بشوييد. اين ماسك را هر هفته 3 رتبه به كار گيري نماييد.
ماسك موز و آووكادوموز تأثير فوق‌العاده‌اي در حفظ از پوست دارااست. زيرا دربردارنده ترازو قابل توجهي ويتامين‌هاي C و B6 ميباشد كه به مراقبت خواص ارتجاعي پوست امداد متعددي مي كنند. اين ويتامين‌ها مانند آنتي‌اكسيدان‌ها كار مي كنند و با راديكال‌هاي آزاد تقابل مي نمايند. علاوه بر اين پوست را مرطوب كرده و زخم‌هاي وارداتي از روش اشعه‌هاي خورشيد را ترميم مي كنند.آووكادو نيز سرشار از اسيدهاي چرب امگا 3 ميباشد. از آنجايي كه‌اين ميوه مغذي دربردارنده ويتامين‌هاي A، C و E ميباشد معمولاً در ساخت توليدات ضدچروك، ضدلك‌ها و ترميم كننده‌ها استعمال ميشود. اين ميوه به كاهش چين و چروك ياري كرده و پوست را روشن مي نمايد.مواد لازم:آووكادو 1 عدد (حدود 200 گرم)موز 1 عدد (حدود 100 گرم)شيوه تهيه و تنظيم و به كار گيري:هسته آووكادو را بيرون كرده و آن را به امداد يك چنگال له نماييد تا پوره شود. موز را نيز به همين ترتيب له و پوره كرده و با آووكادو ادغام نمائيد. هم بزنيد تا به طور كاملً يكپارچه و كرمي شود. رخ را با توجه شستشو دهيد و ماسك را روي رخ و گردن بماليد و نيم ساعت حوصله فرماييد. در غايت با آب ولرم شستشو دهيد. مي توانيد هر هفته 2 تا 3 سكو از اين ماسك استعمال نماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.