شايسته ترين ماسك طبيعي

مقالات رسمي لوازم آرايش

یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

شايسته ترين ماسك طبيعي


شايسته ترين ماسك طبيعي پوست چهرهماسك جوانسازي آب برنج براي داشتن پوستي قشنگ :مواد لازم:
برنجآبشيرعسلگلابكپسول ويتامين Eمهيا سازي و كاربرد
در ماهي تابه، يك استكان آب سرد برداريد و 2تا3 قاشق غذاخوري برنج نپخته به آن بيش تر نماييد. آن را روي شعله نادر تا هنگامي كه قابل انعطاف شود بپزيد. بعد آب مازاد را فشار دهيد و آن را در پياله اي جدا بريزيد.
ظرف اي را برداريد و برنج پخته گرديده را در آن قرار دهيد و در صورتي‌كه در بخش تندرست پوست نمناك گفته ايم برنج را بكوبيد تا خمير مطلوب بدست آيد. بعد از آن يك قاشق غذاخوري از شير گرم و عسل را برداريد و آنها را با برنج ادغام فرمائيد. بعد، از يك سوزن براي توليد رخنه‌ در كپسول ويتامين اي استعمال كرده و روغن را فشار دهيد. در غايت يك قاشق چايخوري گلاب را طولاني تر كرده و تمام مواد تشكيل دهنده آن را به خير ادغام نمائيد تا ماسك فيس فراهم شود
چهره خويش را تماما منزه نماييد و ماسك فيس را با امداد برس روي چهره بزنيد. آن را 20 دقيقه بگذاريد و با آب برنج كه كنار گذارده گرديده بشوييد. در غايت با آب معمولي آبكشي نماييد.
اين فعاليت را دست كم هفته اي يك توشه براي بهتر شدن فيض تكرار فرماييد.
فوايد ماسك برنا سازي برنج:اين ماسك برنج به معالجه چين و چروك و خطوط ياري مي‌كند. كشش و استحكام پوست را مراقبت مينمايد تا جديد و برنا خيس به حيث برسيد. به كارگيري منظم از اين ماسك فيس سبب ساز مي‌شود پوست صاف، آبدار، براق شود. اين ماسك ضد چروك به به عبارتي اندازه مفيد ميباشد كه آكنه، جوش ها، لكه ها را معالجه نمايد و مي‌تواند پوست به طور كامل شفافي ساخت نمايد.
برنج : برنج دربردارنده لينولئيك اسيد و اسكوالن ميباشد كه منجر ارتقاء ايجاد كلاژن مي گردد. اسكوالن به مراقبت انعطاف پذيري پوست ياري مي‌نمايد. هم چنين به حفاظت از پوست در برابرآسيب خورشيد امداد مي‌كند. برنج مبداء بي نياز از ويتامين ب ميباشد كه پرورش سلول را ارتقاء مي‌دهد و منجر كاهش سن ميشود . چنين تامين خون را بهبود ميبخشد و پوست صاف و براق را به شما ميدهد.

بهترين كرم ضد لك
خاصيت ماسك برنج براي رخماسك هاي چهره ساخته شده با دست براي پوست تندرست:شير: شير براي تطهير و نظافت كردن پوست بسيار اثرگذار ميباشد و آن را پاك، روشن و براق مي سازد. دربردارنده ويتامين ها، مواد معدني و پروتئين ها ميباشد كه وضعيت كلي پوست را بهبود مي‌بخشد. شير يك مرطوب كننده عالي براي پوست نيز ميباشد. هم چنين به پر‌نور كردن لكه ها، چين و چروك و خطوط ياري مي‌كند و پوست قابل انعطاف، برنا و براق را نگهداري مي نمايد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.