2. ماسك عسل و جو دوسر (پرك)

مقالات رسمي لوازم آرايش

جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

2. ماسك عسل و جو دوسر (پرك)


2. ماسك عسل و جو دوسر (پرك)
بهترين كرم ضد لك
مخلوط عسل و جو دوسر در رفع كم آبي پوست بسيار موءثر ميباشد و افزون بر آن به پوست آب‌رساني مي نمايد و رطوبت مايحتاج آن ‌را تامين مينمايد. در واقع اين ماسك چهره خانگي تحت عنوان يك منزه كننده طبيعي و برنا‌ساز پوست فعاليت ميكند. مخلوط اين مواد در كنار هم ميتواند از پوست مراقبت نمايد.
نحوه تنظيم:2 قاشق غذاخوري عسل2 قاشق غذاخوري جود دوسر پركدر آغاز اين دو را باهم در يك كاسه كوچك مخلوط نماييد. بعد تركيب را كنار بگذاريد تا به مرور قابل انعطاف شود و آن‌گاه خوب آن‌ را بكوبيد و ادغام نماييد. اين ماسك را گذشته از خواب روي چهره و گردن خويش بماليد و اذن دهيد تمام شب روي فيس شما بماند. اين ماسك رخ خانگي تاثير خير در آب‌رساني و ترميم پوست‌تان در طول خواب شما داراست. ماسك فيس عسل و جو دوسر براي اشكال پوست مطلوب و قابل به كار گيري ميباشد.
3. ماسك عسل و گوجه خارجي

گوجه‌خارجي سرشار از ليكوپن ميباشد كه فرايند كهن سال شدن را نمايد مي‌نمايد. همينطور گوجه خارجي سبب پر‌نور شدن پوست فيس و گردن ميگردد. خاصيت عسل طبيعي هم در آنتي‌باكتريال بودن آن ميباشد كه منجر رفع جوش چهره و آكنه مي شود. در غايت اين ماسك سبب پر‌نور و تميز شدن پوست از جوش و آكنه مي گردد.
روش تنظيم:1 قاشق غذاخوري عسل1 قاشق غذاخوري آب گوجه خارجي نودر يك پياله كوچك آب گوجه خارجي و عسل را باهم ادغام فرماييد. فيس خويش را خوب منزه فرماييد؛ طوري كه هيچ آرايشي روي پوست شما باقي نمانده باشد. بعد از آن اين مخلوط را روي فيس و گردن خويش بماليد. با انگشتان خويش براي تعدادي دقيقه مخلوط را به طور دوراني ماساژ دهيد. صبح روز آن‌گاه ماسك را با به كار گيري از آب گرم از رخ خويش بشوييد.
بيش تر بخوانيد: 8 ماسك موءثر براي معالجه جوش، چروك و التهاب پوست
4. ماسك توت فرنگ و شير

اين ماسك فيس خانگي وقتي كه پوست شما به جهت قرار به دست آوردن در معرض اشعه‌هاي خطرناك نور و روشنايي خورشيد در گير جراحت شده‌است تاثير خير در نجات آن دارااست. توت‌خارجي دارنده ويتامين C و فوليك اسيد ميباشد كه سبب بهبود فرآيند ساخت سلول‌هاي تازه مي گردد. شير هم تحت عنوان يك تونر چهره عالي كار و پوست را براق مينمايد.
نحوه تهيه و تنظيم:2 عدد توت خارجي رسيده1 قاشق غذاخوري شير نپختهدر آغاز توت‌خارجي‌ها را خوب له و آن‌گاه شير ناپخته را به آن طولاني تر فرمائيد. آن ها را خوب با هم مخلط فرمائيد (ميتوانيد در فيس نياز از بلندر يا اين كه گوشت كوب برقي به كارگيري فرماييد كه تماما باهم ادغام شوند). پيشين از به كارگيري پوست خويش را به طور كامل منزه نمائيد و بعد ماسك چهره توت‌خارجي و شير را روي رخ خويش قرار دهيد و بخوابيد. صبح روز سپس ماسك را با آب ولرم از روي چهره خويش بشوييد. اين ماسك هم منجر درخشندگي و شفافيت پوست ميشود.
5. ماسك سيب‌زميني و آب ليمو

مخلوط سيب‌زميني و آب ليمو پوست شما‌را تغذيه ميكند. اين ماسك رخ خانگي علائم پيري زودرس را نابود، پوست را پر‌نور و جاي جوش رخ را محو ميكند. شما مي توانيد با به كارگيري از اين ماسك فيس پوستي بي‌نقص و برنا داشته باشيد.
روش تنظيم:سيب‌زميني ميانگينليمو ترش ميانگينبراي تنظيم آب سيب‌زميني ميتوانيد سيب‌زميني نپخته را به قطعات كوچك تقسيم و آن‌گاه در ميكسر تماما له فرمائيد. بعد از صافي آن را رد فرماييد تا آب سيب‌زميني غير وابسته شود. حتي مي توانيد سيب‌زميني را رنده فرماييد و بعد از آن با فشردن روي صافي، آب آن را بگيريد. يك ليمو ترش را نصف فرمائيد و آب نيمي از آن را با آب يك سيب‌زميني خوب تركيب نماييد. محلول را به نيكي روي رخ و گردن خويش ماساژ دهيد و اذن دهيد تا صبح روي پوست شما بماند. صبح با آب ولرم فيس خويش را بشوييد. اين ماسك منحصربه‌فرد «پوست‌ چرب» ميباشد و ترشح چربي پوست را در دست گرفتن مي كند. مي توانيد اين محلول را باطن يك شيشه پاك در يخچال فريزر نگه داريد تا شب‌ها پيشين از خواب روي پوست منزه اسپري فرمائيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.