چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳

سفيده تخم مرغ سبب مي شود تا پوست چروك نشود


سفيده تخم مرغ يكي‌از آن موادي ميباشد كه به ما در زيباترشدن پوست‌مان امداد مينمايد. سفيده تخم مرغ سبب مي شود تا پوست چروك نشود و يك‌دست و صاف بماند و به معالجه آكنه پوستي نيز ياري مي كند.بي ترديد براي كليه اشخاص شادابي و زيبايي پوستشان اهميت اكثري داراست و دوست دارا‌هستند زماني جلوي آينه ميروند از تماشاي خودشان لذت ببرند. سفيده تخم مرغ يكي‌از آن موادي ميباشد كه به ما در زيباترشدن پوست‌مان ياري مي كند. سفيده تخم مرغ منجر مي شود تا پوست چروك نشود و يك‌دست و صاف بماند و به معالجه آكنه پوستي نيز ياري مي كند. درين نوشته‌علمي شمارا با فوايد ماسك سفيده تخم مرغ و شيوه تنظيم چندين گونه ماسك سفيده تخم مرغ براي لطافت و زيبايي پوست آشنا خوا هيم كرد.
 بهترين كرم ضد لك
ماسك سفيده تخم مرغ و خاك رس براي برنا سازي پوست
سفيده تخم مرغ به محكم شدن و بهبود رنگ پوست ياري ميكند. سفيده تخم مرغ با كاهش اندازه منافذ پهناور پوست و كاهش سبوم (چربي طبيعي پوست)  براي پوست چرب عالي ميباشد. در واقع، منافذ پهناور پوست، دور و اطراف قابل قبولي براي رويش باكتري برهان جوش‌هاي گوشتي و كه مي باشد مي‌باشند. به اين ترتيب، كوچك شدن متافذ پوست به كاهش آكنه نيز امداد مي نمايد.
 
علاوه بر اين، سفيده تخم مرغ دربردارنده آنزيم ليسوزيم ميباشد كه با هضم ديواره هاي سلولي، باكتري‌هاي استدلال آكنه را ميكشد. براي داشتن پوستي خوشگل و براق، مي توانيد از ماسك تخم مرغ به كار گيري فرمائيد.
 
در شرايطي كه به‌دنبال طريق‌هاي خانگي براي برنا سازي پوست ميباشيد، از طريق‌هاي دربردارنده تخم مرغ نگذريد.
 
۱ عدد سفيده تخم مرغ
۲ قاشق چايخوري خاك رس قهوه‌اي
 
نخست، سفيده تخم مرغ و خاك رس قهوه‌اي را ادغام فرماييد تا خميري صورت شود.با ياري خودكار موي، اين خمير را با حركات افزايشي روي فيس خويش بگذاريد.اذن دهيد تماما كم آب شود.آن را با آب ولرم بشوييد و از مرطوب كننده به كار گيري نمائيد.
 

ماسك سفيده تخم مرغ براي جوش هاي رمز سياه
 
ماسك سفيده تخم مرغ ، ليمو و عسل
يكي سفيده تخم مرغ
يك قاشق چاي‌خوري آب ليمو ترش جديد
نصف قاشق چاي‌خوري عسل
 
در پياله‌اي پاك، سفيده تخم مرغ و آبليمو را هم بزنيد و مخلوط نماييد تا مخلوطي كف‌مانند به‌دست آيد. وجود آبليمو در ادغام سبب ساز ميگردد كه بوي سفيده تخم مرغ ازبين برود. نصف قاشق چاي‌خوري عسل را طولاني تر نمائيد و ادغام را به‌نيكي هم بزنيد.
رخ‌تان را با آب گرم بشوييد تا منافذ آن گشوده شوند. آن‌گاه با دست منزه يا اين كه پنبه، ماسك مهيا‌گرديده را روي پوست‌تان بماليد. يادتان باشد كه ماسك را به نواحي حساسي مانند به دور ديده‌ها و دهن نماليد.
 
تا‌وقتي‌كه ماسك روي فيس‌تان قرار بگيرد، جا بيفتد و كم آب بشود، با ادب حوصله و تأمل فرمائيد. به عنوان مثال ميتوانيد دراز بكشيد، با نفس‌هاي عميق به استقبال فكرهاي خنده رو و مثبت برويد.
ماسك را ۱۰ تا ۱۵ دقيقه روي فيس بگذاريد و وقتي كه تماما روي چهره‌تان كم آب شد، چهره خويش را با آب گرم بشوريد. تمام نصيب‌هاي رخ را با حركات دوراني دست روي رخ بشوييد و از صافي پوست و شم خير و خوبي كه در شما ساخت ميگردد، غايت لذت را ببريد.
 
ماسك سفيده تخم مرغ براي جوش هاي راز سياه 
سفيده تخم‌مرغ دربردارنده پروتئيني ميباشد به اسم آلبومين كه موجب توده شدن منافذ پوستي و به مرور معدود شدن و از در ميان رفتن جوش هاي سرسياه مي گردد. همينطور ماسك سفيده تخم‌مرغ مواد پرخاصيت فراواني به پوست شما ميرساند كه موجب شادابي و شفافيت سطح پوستتان خواهد شد.
 
بهتر ميباشد بدانيد پيشين از به كار گيري از هر گونه ماسك پوستي بهتر ميباشد پوستتان را تماما شسته و پاك فرمائيد. منزه بودن پوست و منافذ پوستي آن را در حالتي مستعد و پذيرا براي جذب مواد مفيد و اثر گذار ماسك مي نمايد.
 
-تخم‌مرغ را شكسته و سفيده آن را مستقل فرمائيد و در يك ظرف بريزيد.
-با همزن دستي تا جايي هم بزنيد كه ساختاري يكنواخت و يه خرده محكم به خويش بگيرد. 
-يك شت آرايشي پاك(براش) را به ماسك آغشته فرماييد و لايه ظرافت از آن را روي پوست بماليد. 
-لايه هاي نازك دستمال كاغذي را روي فيس قرار دهيد تا يك ماسك ليفت ساخته شده باشد.
-مجددا با شت آرايشي منزه(براش) يك لايه ديگر از ماسك (سپيد تخم‌مرغ) را روي لايه دستمال كاغذي بماليد. 
-اذن دهيد كم آب شود. بعداز ۵ دقيقه در فيس شم نياز به كشيده شدن بيش تر پوست ميتوانيد يك لايه ديگر هم طولاني تر نماييد.
-بعداز كم آب شدن بي نقص ماسك آن را به آرامي از پوست غيروابسته فرماييد.
-چهره را به آرامي آبكشي فرمائيد و فارغ از اعمال فشار پاره اي خيسي آن را با حوله اي قابل انعطاف نادر نماييد.
 
از اين ماسك سفيده تخم‌مرغ هفته اي دوبار مصرف نمائيد تا جوش هاي سرسياهتان نادر شود و پوستتان ظاهري محكم و يكپارچه پيدا نمايد.
 

ماسك سفيده تخم مرغ براي زيبايي پوست
 
ماسك شير، هويج و سفيده تخم مرغ
يه خرده سفيده تخم مرغ و يك هويج كوچك و پاره اي شير را باهم ادغام نماييد.
آن را روي چهره تميزتان بماليد و بگذاريد به بازه زماني 15 تا 20 دقيقه بماند و آن گاه بشوييد.
اين ماسك چهره يك معالجه خانگي عالي ضد پيري براي اشكال متفاوت پوست ميباشد.
  
ماسك سفيده تخم مرغ ، آردنخودچي و ليمو فيس براي پوست براق
تعدادي قاشق طعام خوري آردنخودچي را با سفيده تخم مرغ ادغام فرمائيد و آن‌گاه تعدادي قطره آب ليمو را به آن بيش تر فرماييد.
آن را روي رخ خويش بماليد و بگذاريد 20 دقيقه بماند و بعد از آن بشوريد.
 
ماسك ماست و سفيده تخم مرغ
براي تصحيح كردن اين ماسك قابل انعطاف كننده و رطوبت رسان به ۲ عدد تخم مرغ نياز داريد. سفيده ۲ عدد تخم مرغ را مستقل فرمائيد و درون ظرفي بريزيد و ۲ قاشق غذاخوري ماست به آن بيش تر فرماييد. آن‌ها را با هم ادغام كرده و به پوست بزنيد. بگذاريد يك‌سري دقيقه روي پوست بماند بعد با آب گرم بشوئيد.
 
ماسك سفيده تخم مرغ و زردچوبه
يكي سفيده تخم مرغ را با نصف قاشق زردچوبه ادغام كرده و اين ماسك را روي پوست چهره و گردن بماليد.وقتي كه‌اين ماسك روي پوست كم آب شد، رخ خويش را با آب و صابون خانگي بشوييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.