یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

ماسكي را انتخاب كنيد كه با سيرتكامل پوست‌تان سازگار

ماسكي را انتخاب كنيد كه با سيرتكامل پوست‌تان سازگار باشد و در شرايطي‌كه حساسيت يا ايراد پوستيِ خاصي داريد، در گزينش ماسك دقت بيشتري به خرج بدهيد. يادتان باشد هر ماسكي كه انتخاب مي‌كنيد، فقط در حالتي كه اثربخش خواهد بود كه آن را براي مدتي به‌طور منظم به كار گيري‌ فرماييد.

 بهترين كرم ضد لك
آيا شايسته ترين ضد لك مطلوب پوست خويش را ميشناسيد؟ آيا تا به هم اكنون تامل نموده ايد كه چرا پوست چرب منجر ساخت لك بر روي پوست ميگردد؟

پوست‌ چرب زير حالت زيادي به وجود ميايد،كه مهم ترين اين كارداران قادر است وراثت باشد و دارنده يك معالجه موقتا نيز مي‌باشد، ولي متاسفانه به طور ارثي انتقال پيدا مي‌نمايد. كارداران ديگري مانند به كار گيري از مواد آرايشي نامناسب، موقعيت آب و هوايي، قرص‌هاي ضد بارداري، قرص‌هاي هورموني و روزگار بلوغ نيز مي‌تواند از عارضه ها ديگر توليد پوست‌ چرب باشد. درحال حاضر در‌اين موقعيت، پوست از چربي بالايي برخوردار بوده و يك لايه‌ي درخشان چربي نيز روي پوست بوجود ميايد كه‌اين لايه درخشان سبب بوجود داخل شدن لك هايي بر روي پوست مي‌شود. براي تدبير از شايسته ترين ضد لك ها براي پوست چرب هم پا ما باشيد.

صد رد صد بخوانيد:
عارضه ها و شيوه هاي معالجه لك پوست

مارس 17, 2019
كرم ضد چروك و ۶ نكته حائض اهميت در تاثير اضافه آن

آگوست 1, 2018

مقداري روغن نارگيل را در مايكروويو كمي گرم كنيد. روغن گرم شده را به صورت، گردن، دست‌ها و پاها بماليد و دوره ۱۰ دقيقه به‌آرامي روي پوست خود ماساژ بدهيد و بعد از آن با آب ولرم بشوييد. اين فعاليت را مي توانيد هر روز انجام بدهيد.
۱۰. نعناع


مِنتول يك كدام از تركيبات اصلي نعناع مي باشد كه خاصيت خنك‌كنندگي و تسكين‌دهندگي دارد و موجب نگهداري سلامت و درخشندگي پوست مي شود. همچنين نعناع داراي خواص درماني فوق‌العاده‌اي است كه به مقابله با عفونت‌هاي پوستي كمك مي‌نمايد.

يك قاشق چاي‌خوري پودر نعناع را با يك قاشق غذاخوري ماست عادي و يك قاشق غذاخوري گِل سرشور در داخل كاسه‌اي تركيب فرماييد. اين ادغام را به دوره يك ساعت استراحت بدهيد تا همه مواد به خورد يكديگر بروند. بعد از آن مخلوط را خوب هم بزنيد تا 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.