ماسك شير، آب ليمو

مقالات رسمي لوازم آرايش

چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳

ماسك شير، آب ليمو


ماسك شير، آب ليمو و عسلآب ليمو سرشار از ويتامين سي ميباشد و تاثيرات ديده‌گيري در پر‌نور كردن پوست داراست. ساخت ملانين را كاهش مي دهد و ملانين پيگمنتي ميباشد كه مسئوليت ساخت رنگ در پوست را بر عهده داراست.

 بهترين كرم ضد لك
مواد لازميك قاشق غذاخوري شير
يك قاشق غذاخوري آب ليمو
يك قاشق غذاخوري عسل
اين مواد را در پياله‌اي با هم تركيب فرماييد. ماسك را روي فيس پاك قرار دهيد و به دوران ۲۰ دقيقه شكيبايي نمائيد. آن‌گاه با آب ولرم رخ را بشوييد.
اين ماسك را يك شب درميان گذشته از خواب استعمال نماييد.
اين ماسك براي كليه اشكال پوست مطلوب ميباشد.
در صورتي‌كه به خيال خواص اسيدي آب ليمو در پوست خويش حس سوزش داريد، ماسك را بشوييد و روي نواحي مصدوم يك قطعه يخ بگذاريد.
ماسك آرد نخودچي و گلاب (يا اين كه ماست)آرد نخودچي خصوصيت‌هاي ضدميكروبي دارااست و از پوست در قبال عفونت‌ها حفاظت مينمايد. گلاب پوست را احيا و رطوبت آن را تامين مي‌نمايد و ظاهري شاداب به پوست مي دهد. ماست يكي‌از ديگر از موادي ميباشد كه تاثير قابل توجهي در پر‌نور كردن پوست دارااست. باكتري‌هاي پروبيوتيك در ماست، سبب ساز ميشوند كه پوست شما سلامت و شاداب بماند و براق و پر‌نور شود.
مواد لازمدو قاشق غذاخوري آرد نخودچي
دو تا سه قاشق چاي‌خوري گلاب يا اين كه ماست
مواد را مخلوط نمائيد تا خمير نرمي به دست بيايد. از كلاب براي پوست‌هاي نرمال و چرب و از ماست براي پوست‌هاي كم آب به كار گيري نماييد. اين ماسك را روي تمامي فيس پخش نمائيد و اذن دهيد براي دوران بيست تا سي دقيقه باقي بماند. آن گاه با آب ولرم ماسك را بشوييد.
اين ماسك خانگي را سه توشه در هفته گذشته از خواب به كارگيري فرمائيد.
اين ماسك براي گونه هاي پوست مطلوب ميباشد. در شرايطي‌كه پوست كم آب داريد به جاي گلاب از ماست استعمال نماييد زيرا گلاب ممكن ميباشد سبب ساز كم آب‌خيس شدن پوست‌تان شود.
ماسك پودر چوب دمپايي و پودر بادامچوب كفش تابستاني خاصيت فراواني براي پر‌نور كردن و براق كردن پوست داراست. ايجاد ملانين در پوست را كاهش مي دهد. پودر بادام و شير هم مواد پرخاصيت ضروري براي پوست را تامين مي نمايند و پوست را منزه مينمايند. در سود پوست سلامت‌خيس و پر‌نور‌خيس به لحاظ ميرسد.
مواد لازميك قاشق غذاخوري پودر چوب دمپايي
يك قاشق غذاخوري پودر بادام
شير
پودر چوب كفش تابستاني و بادام را با مقدار قابل قبولي از شير ادغام نماييد. به اندازه‌اي شير بريزيد كه يك خمير قابل انعطاف توليد شود. اين ماسك را روي پوست منزه بگذاريد و براي بازه زماني ۲۰ دقيقه طاقت نماييد. چهره را با آب ولرم بشوييد. در صورتي‌كه در پوست‌تان حس بي آبي مي كنيد، پوست را با مرطوب‌كننده‌ها آب رساني فرماييد.
اين ماسك را دو تا سه توشه در هفته به كار گيري نمائيد.
اين ماسك براي همگي اشكال پوست مطلوب ميباشد.
در صورتي تا قبل از اين از پودر چوب كفش تابستاني به كارگيري نكرده‌ايد، نخست كمي از آن را روي پوست آزمون فرمائيد. آن را روي پوست بازو آزمايش نمائيد و يك روز طاقت نمائيد. در حالتي كه عكس العمل آلرژيك يا اين كه التهابي مشاهده نكرديد، مي توانيد از اين ماسك خانگي روي پوست رخ هم به كارگيري فرمائيد.
ماسك كدوحلوايي

كدوخلوايي مبداء بي نياز آنتي‌اكسيدان و اسيدهاي لايه‌بردار ميباشد. كدوحلوايي از بتاكاروتن، ويتامين آ و ويتامين سي تشكيل‌شده ميباشد كه هر سه آيتم براي پر‌نور كردن و واضح كردن پوست بسيار موءثر مي‌باشند.
مواد لازمدو قاشق چاي‌خوري پوره كدوحلوايي
نصف قاشق چاي‌خوري عسل
نصف قاشق‌ چاي‌خوري شير
براي تنظيم پوره كدو، كدو را به يك‌سري نصيب تقسيم فرماييد. آن‌گاه آن را در آب بجوشانيد و با تركيب كن پوره فرمائيد. دو قاشق چاي‌خوري از اين پوره را با عسل و شير ادغام نماييد تا تركيبي يك پارچه به دست آيد. ماسك را روي پوست فيس بگذاريد و بيست دقيقه شكيبايي نمائيد. آن‌گاه ماسك را با آب گرم بشوييد.
دو تا سه توشه در هفته اين ماسك را قبلي از خواب استعمال فرمائيد. اين ماسك خانگي براي همگي گونه هاي پوست موءثر ميباشد. در شرايطي كه در گير حساسيت‌هاي مربوط به توليدات لبني مي‌باشيد، شير را با گلاب يا اين كه ژل آلوئه ورا جايگزين نمائيد.
ماسك مركبات

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.