جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

ماسك ليمو ترش موثر براي معالجه لك چهرهفراگيري چندين جور ماسك خانگي چهره


ماسك ليمو ترش موثر براي معالجه لك چهرهفراگيري چندين جور ماسك خانگي چهره 
 بهترين كرم ضد لك

فراگيري ماسك خانگي ضد لك
يك كدام از همه گيرترين اشتباهات مرتبط با پوست، لكه هاي پوستي ميباشد كه معمولا به جهت مواقعي همچون ژنتيك، اختلالات هورموني، اشعه هاي مضر خورشيد و ... به وجود مي‌آيند. در حالتي‌كه تمام طريق هاي طبابت را براي معالجه لك هاي چهره خويش پيش گرفته ايد البته به سود دلخواه دست نيافته ايد، توصيه مي‌كنيم مطالعه نوشته ي علمي اشكال ماسك فيس خانگي ضد لك را از دست ندهيد.

علل به وجود داخل شدن لك رخ
پيشين از اين كه به باز‌نگري راهكارهاي از ميان بردن لك فيس بپردازيم، خوب ميباشد كه با عامل ها به وجود آورنده اين عارضه نيز آشنا شويم. رنگ پذيري پوست ما به لطف وجود هموگلوبين، كاروتنوئيد و ملانوسيت ها انجام مي گردد كه در‌اين ميان، ملانين نقش برجسته تري را ايفا مي‌نمايد. پوست ما ممكن ميباشد به عارضه ها اكتسابي يا اين كه ژنتيكي تغيير تحول رنگ دهد. قرار به چنگ آوردن در معرض نوروروشنايي خورشيد، مصرف برخي داروها، تغذيه اشتباه و ... در تغيير تحول رنگ پوست و ارتقاء سلول هاي رنگ ساز پوست تاثير به سزايي دارا‌هستند. از اين رو، روي فيس يا اين كه بخش هاي ديگري از تن لك ساخت مي‌گردد.شايد برايتان ديدني باشد بدانيد كه معمول ترين علت ساخت لك روي فيس، نور و روشنايي آفتاب ميباشد. اما يكي‌از رايج ترين علل ساخت لك روي تن خانم ها، بارداري است. دانشمندان عوارض ديگري نيز براي ساخت لك تيتر كرده اند كه از پاراگراف آنان مي شود به ارتقا سن، اختلالات ژنتيكي، تغذيه اشتباه، اختلالات هورموني، بيماري هاي پوستي، كمبود ويتامين، عفونت هاي موضعي، بروز بيماريي هايي نظير آسم، نارسايي كبد و همگي اشاره نمود.

ماسك فيس خانگي ضد لك
تا به امروز با خويش تامل نموده ايد كه چه طور مي قدرت لكه هاي قهوه اي رنگ رخ را توسط مواد طبيعي جانور در منزل از ميان پيروزي؟ ما راهكارهايي را براي شما جمع آوري كرده ايم.
ماسك ليمو ترشآبليمو دربردارنده اسيد ميباشد كه موجب تجزيه رنگدانه ملانين گرديده و رنگ قهوه اي لكه ها را به مرور دوره كاهش مي‌دهد. علاوه بر اين، سرشار از ويتامين C ميباشد كه در سپيد شدن پوست و رفع لكه هاي قهوه اي مورد بسيار قابل قبولي به حساب آورده مي شود. طريق مصرف ليمو ترش به‌اين فيس ميباشد كه نخست آن را برش زده و مستقيما روي چهره قرار دهيد. اذن دهيد قطعه هاي ليمو به زمان 30 دقيقه به به عبارتي موقعيت روي رخ بماند و آنگاه با آب سرد آبكشي نماييد. دقت داشته باشيد هنگامي كه ليمو روي پوست شما جاي‌دارد، هيچ سيرتكامل تماس مستقيمي با خورشيد نداشته باشيد.
 


ماسك خانگي ليمو براي از ميان بردن لك چهره
مخلوط ليمو و شكر نيز قادر است آيتم مفيدي براي از در ميان بردن لكه هاي فيس باشد. نخست آب ليمو طبيعي را گرفته و در يك پياله بريزيد. آن گاه دو الي چهار قاشق شكر به آن بيش تر نماييد و آن را هم بزنيد تا خمير يكدستي نتيجه ها شود. ادغام به دست آمده را بوسيله يك خودكار گيسو يا اين كه پنبه پاك روي لكه هاي قهوه اي پوست بزنيد و اذن دهيد حدود نيم ساعت روي رخ بماند. آنگاه آن را با آب سرد شستشو دهيد. از آنجايي كه با مصرف اين ماسك احتمال كم آب شدن پوست شما موجود است، مطلقا بعداز هر توشه به كارگيري از مرطوب كننده به كارگيري فرمائيد.طريق درماني ديگر با به كارگيري از آبليمو به اين فيس ميباشد كه آب يكي ليمو را در ظرف بزرگي بريزيد. بعد از آن دو قاشق غذاخوري شكر و عسل به آن بيش تر فرمائيد. تركيب به دست آمده را با استعمال از يك قلمو يا اين كه پنبه پاك روي تمام نقاط قهوه اي رخ قرار دهيد. بعد از سپري شد نيم ساعت، پوست خويش را با آب سرد بشوييد. عسل مي تواند پوست شمارا در قبال كم آبي محفوظ نمايد.
ماسك شيرچاره معالجه لكه هاي قهوه اي پوست شما در فريزر منزل تان جاي دارد. شير دربردارنده ويتامين هايي ميباشد كه خير فقط براي پوست بلكه براي كل تن شما اثرگذار واقع خواهيد شد. طرز مصرف اين ماده اثرگذار به‌اين چهره ميباشد كه چهار قاشق غذاخوري شير را با دو قاشق غذاخوري عسل ادغام فرمائيد. از يك تكه پنبه براي زدن شير به طور به كارگيري نماييد و آن را بي واسطه به لكه ها بزنيد. مقطع مكث اين ماسك 10 دقيقه ميباشد و شما در‌اين زمان ميتوانيد ماسك را روي پوست به صورت دوراني ماساژ دهيد. بعد از سپري شد 10 دقيقه، پوست چهره را با آب سرد بشوييد. اين معالجه را مي‌توانيد كليه روزه انجام دهيد.
 


ماسك ضد لك شير 
ماسك ماستاسيد لاكتيك مو جود در ماست ميتواند در لايه برداري پوست مرده بسيار كارساز بوده و مانند پيلينگ شيميايي كار نمايد. اين معالجه را ميتوانيد سه توشه در هفته انجام دهيد و براي اين عمل شيوه پايين را در پيش بگيريد.دو قاشق غذاخوري ماست بي آلايش را با يك قاشق غذاخوري بلغور جو دو رمز پخته گرديده و همينطور يك قاشق غذاخوري آبليمو مخلوط فرمائيد. خمير به دست آمده را روي كل سطح ها پوست ماليده و اذن دهيد حدود 20 دقيقه بماند. بعد با آب سرد شستشو دهيد. يك طرز ديگر براي استعمال از ماست در معالجه لك رخ موجود است و آن ادغام ماست، نعناع و گلاب و همينطور قرار دادن آن براي مقطع 40 دقيقه روي پوست ميباشد.
 


ماسك ماست مطلوب براي از ميان بردن لك 
ماسك جعفرياحتمالا شما هم مانند بخش اعظمي از اشخاص، تا به امروز از جعفري صرفا براي ادويه طعام استعمال مي كرديد و نمي دانستيد اين گياه كوچك تاثير خارق العاده اي در معالجه لك قهوه اي پوست دارااست. جعفري دربردارنده ويتامين هاي تيم A و C و همينطور كلاژن ميباشد كه با راديكال هاي آزاد پوست نزاع كرده، صورتي صاف و عاري از هر سيرتكامل لك را به ارمغان خواهد آورد. نحوه مصرف اين ماسك به اين چهره ميباشد كه نخست بخش هاي بالاي جعفري را خرد كرده و در تركيب كن بريزيد. يك قاشق چايخوري آب ليمو و دو قاشق چاي خوري عسل به آن بيشتر نماييد. خمير به دست آمده را روي چهره خويش قرار دهيد و بعداز سپري شد 20 دقيقه با آب سرد بشوييد. مي‌توانيد اين طرز را هر روز آزمون نماييد.
 


ماسك ضد لك جعفري 
ماسك سيب زمينيشايد تا به امروز به گوش تان خورده باشد كه سيب زميني دارنده خواص سپيد كنندگي ميباشد و خط مش حلي مطلوب براي از دربين بردن تيرگي به دور ديده ها به حساب آورده مي شود. ديدني ميباشد بدانيد كه‌اين مسئله در از ميان بردن لك هاي قهوه اي رخ نيز صحت مي‌كند. سيب زميني دربردارنده نشاسته ميباشد كه در كاهش رنگدانه هاي پوستي نقش به سزايي را ايفا مي نمايد. ميتوانيد برش هاي سيب زميني را روي فيس قرار داده و بعداز سپري شد يكسري دقيقه، چهره خويش را با آب شستشو دهيد. اما طرز ديگري براي سود بردن از سيب زميني موجود هست:نخست سيب زميني را پوست گرفته و رنده نمائيد. يك قاشق چايخوري عسل به آن طولاني تر نمائيد و ادغام به دست آمده را روي فيس قرار دهيد. اذن دهيد اين ماسك به بازه 15 دقيقه روي رخ بماند تا كم آب شود. آن‌گاه مي‌توانيد چهره خويش را با آب ولرم شستشو دهيد.
 


ماسك خانگي سيب زميني 
ماسك آب آناناسآناناس سرشار از ويتامين هاي A و C ميباشد كه در كلاژن سازي پوست بسيار موءثر واقع ميشود. دقت داشته باشيد كه منظورمان آب آناناس طبيعي ميباشد و مصرف آب ميوه كارگاه اي سفارش نميشود. يك چهارم آناناس را پوست گرفته و در تركيب كن بريزيد تا آب آن گرفته شود. بعد از آن با به كارگيري از يك تكه پنبه منزه، آن را روي سطح هاي گوناگون رخ زده و اذن دهيد كم آب شود. چهره خويش را با آب بشوييد. يك نحوه ديگر براي به كارگيري از خاصيت آب آناناس موجود است و آن مخلوط آناناس با ماست ميباشد. اين مواد را به معيار هم اندازه با هم ادغام نماييد و خمير به دست آمده را روي پوست خويش قرار دهيد. اذن دهيد 25 دقيقه روي پوست رخ تان بماند و بعد از آن شستشو دهيد.
 


ماسك خانگي آناناس 
ماسك عسل
عسل تحت عنوان يك لايه بردار طبيعي ميتواند به شما ياري دهد كه پوستي پر‌نور خيس داشته باشيد. براي كسب سود بهتر عملكرد نمائيد از عسل طبيعي براي ماسك چهره به كار گيري فرمائيد. يك قاشق غذاخوري عسل را با دو قاشق غذاخوري آب گوجه خارجي ادغام نماييد تا خمير يكدستي به وجود بيايد. ادغام به دست آمده را روي پوست فيس خويش قرار دهيد و طاقت فرماييد تا كم آب شود. آن‌گاه با آب گرم بشوييد. از آن جايي كه‌اين ماسك بسيار ملايم ميباشد، مي‌توانيد دو توشه در روز نيز آن را انجام دهيد.
 


ماسك خانگي عسل 
ماسك آلوئه ورايك كدام از ديگر از گياهان اثر گذار در معالجه لك فيس، آلوئه ورا ميباشد. يك برگ آلوئه ورا برداشته و پاره اي از ژل داخل آن را تخليه نمائيد. آن را روي رخ خويش جاي‌دارد و به آرامي ماساژ دهيد. اذن دهيد ژل آلوئه ورا به بازه زماني 20 دقيقه روي رخ شما بماند و آن گاه آبكشي فرماييد. تا دوره بهبودي بي نقص ميتوانيد اين ماسك را چنددفعه در روز نيز استعمال نمايد. مقطع ماندگاري برگ آلوئه وار در فريزر، يك هفته ميباشد.
 


ماسك خانگي آلوئه ورا 
ماسك آب پيازدر شرايطي كه با بوي پياز مشكلي نداريد و قصد نداريد تا يك دو روز آينده به ضيافت برويد، توصيه ميدهيم ماسك آب پياز را آزمون فرماييد. براي اين فعاليت نخست يكي پياز را در تركيب كن ريخته و پنبه منزه را آغشته به آب آن نماييد. آن گاه پنبه را روي پوست رخ بكشيد و بعداز اين كه كم آب شد، آن را بشوييد. ميتوانيد يك قاشق غذاخوري آب پياز را با دو قاشق غذاخوري عسل ادغام نمائيد و آن را روي لكه هاي تيره رنگ رخ قرار دهيد. بعد از سپري شد 20 دقيقه فيس خويش را بشوييد. ميتوانيد اين فعاليت را هر روز انجام دهيد.
 


ماسك خانگي پياز براي از در ميان بردن لك فيس 
ماسك سركه سيبسركه سيب به تنهايي يك عنصر مطلوب براي گونه هاي معالجه هاي پوستي ميباشد. التبه شما ميتوانيد براي كسب سود بهتر، آن را با عسل ادغام نمائيد. نسبت معادل از سركه و عسل را با هم ادغام فرمائيد و محلول را روي فيس بماليد و اذن دهيد حدود 15 دقيقه بماند. بعد آن را با آب بشوييد. يك طريق ديگر براي به كار گيري از خاصيت سركه سيب به‌اين فيس ميباشد كه معيار متساوي از اين ماده را با آب پرتقال مخلوط كرده و اذن دهيد روي چهره تان كم آب شود. آن‌گاه با آب شستشو دهيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.