دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

ماسك لك چهره براي معالجه لك هاي چهره

بهترين كرم ضد لك
ماسك لك چهره براي معالجه لك هاي چهره
نقاطي از تن كه در معرض تشعشع آفتاب قرار ميگيرند، بيش تر مبتلا لك مي شود و اين بدان علت ميباشد كه در اثر تابش نوروروشنايي آفتاب و اشعه ماوراي بنفش، ملانين (ماده رنگي پوست) كه از سلول‌هاي رنگدانه‌ساز پوست ترشح مي شود، به صورت ناهماهنگ در سطح پوست عده و منجر به وجود وارد شدن كك‌ومك ميگردد.
 
 
يادتان باشد كه كك‌ومك رجوع پذير ميباشد، بدين ترتيب بعداز مداوا نيز مي بايست از پوست صورتتان نگهداري نمائيد.
ماسك هاي گياهي براي لك و پيس و لك هاي رخ:
در آغاز پوست فيس را پاك ميكنيم و پس از ماسك‌هاي تحت به كار گيري مي نماييم.
رخ خويش را با برگه‌هاي نازك پوست گوجه‌خارجي تماما بپوشانيد و بگذاريد يك ساعت روي صورتتان بماند و آن گاه چهره را با آب گرم بشوييد. اين فعاليت را روزي دو توشه تكرار نمائيد.
 
گونه هاي ماسك لك چهره
ماسك گرمك:
ماسك زيبايى گرمك براى گشوده و شاداب شدن صورت اثرگذار ميباشد اين ماسك را روى چهره بكشيد و بگذاريد براى ۱۵ دقيقه بماند. اين ماسك براى از في مابين بردن لكه ها و جوش هاي راز سياه  نيز اثر گذار ميباشد.
 
ماسك عسل و سركه:
مقدارى عسل و سركه را تركيب كرده و روى لكه هاى چهره بماليد. كبودى هاى ذيل ديده را با اين ماسك برطرف فرماييد.
 
ماسك كنگر:
آب كنگر را گرفته به اندازه يك سوم آن موم سپيد و روغن بادام بيش تر كرده و خوب هم مى زنيد تا به طور ماسك درآيد. اين ماسك را روى لكه هاى پوست مى گذاريد و پس از ۱۵ دقيقه آن را با آب ولرم مى شوييد اين ماسك براى از ميان بردن لكه ها موثر ميباشد.
 
ماسك هويج و سيب:
هويج و سيب را رنده كرده و يك قاشق مرباخورى عسل به آن بيشتر كرده و روى چهره هايى كه لك دارااست بگذاريد و بعداز ۲۰ دقيقه با آب ولرم آن را بشوييد.


 
 


 
ماسك شير:
شير ، در از در ميان بردن لكه ها و دانه هاي سرسياه بسيار موثر است ، قبلي از به كارگيري از شير، بايستي پوست را با آب گرم بشوييد و براي اثرگذاري بهتر، مي قدرت شير را با عصاره بابونه يا اين كه بومادران ادغام نموده و بعد بهره برد.
 
ماسك آب تمشك يا اين كه آلبالو:
 آب تمشك يا اين كه آلبالو را بگيريد و آن را روي پوست فيس خويش بماليد و بگذاريد يك ساعت روي صورتتان بماند و آن گاه فيس را با آب گرم بشوييد. اين كار را روزي دو توشه تا هنگامي ادامه دهيد كه كك‌ومك و لك هاي چهره شما زدوده شود.
ماسك پياز گل نرگس:
 پياز گل نرگس را تماما له كرده و با مقداري سركه تركيب نمائيد. اين تركيب را مقطع 30 دقيقه روي صورتتان بگذاريد.
 
ماسك عسل:
 يه خرده عسل را روي بخار آب قرار دهيد تا وضعيت سرازير پيدا نمايد. آن‌گاه به آن پاره اي دارچين كوبيده گرديده كه در مقدار اندكي آب حل كرده‌ايد، بيشتر نمائيد (به جاي آب بهتر ميباشد از سركه به كارگيري فرماييد).
تا هنگامي كه عسل گرم ميباشد (طوري كه رخ را نسوزاند) اين ماسك را به طور خويش بماليد و حدود 40 دقيقه روي پوستتان قرار دهيد. بعد از آن رخ را با آب ولرم بشوييد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.