ماسك فيس كرمي

مقالات رسمي لوازم آرايش

دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

ماسك فيس كرمي


ماسك
فيس كرمي بهترين
كرم ضد لك اين اسم به جهت بافت كرمي اين ماسك روي آن گذاشته شده است . مورد‌هاي متعددي براي تعيين ماسك كرمي در دنياي ماسك‌ فيس و تن مو جود هست؛ از ماسك ذغال فعال تا ماسك ميوه‌اي آنتي اكسيدان و ماسك آبرسان گياهي . ماسك كرمي اين قابليت را به شما مي دهد تا آن را مشخصا در نقطه از چهره كه مايليد به كار گيري نماييد . شما ميتوانيد ماسك منحصربه‌فرد به فرد بهترين كرم ضد لك
  پوست چرب را روي ناحيه T رخ رخ‌تان (پيشاني و بيني) به كار گيري فرماييد و ماسك آبرسان را بر روي سيرتكامل‌ها و زنخدان بزنيد . اين يك كدام از خصوصيت هاي ماسك كرمي ميباشد كه شما مي توانيد همزمان از چندين جور ماسك مختلف براي نقاط مختلف فيس‌ به كار گيري فرمائيد يا اين كه صرفا يك قسمتي از فيس را ماسك بگذاريد، مانند ماسك ضد جوش كه صرفا بر روي قسمتي از چهره كه جوش دارد قابل استعمال ميباشد . متخصصين ماسك كرمي را براي معالجه جوش صوت توصيه ميكنند به اين دليل كه مي‌قدرت از آن فقط بر روي نواحي داراي جوش و به واحد سنجش مورد نظر به كار گرفت فارغ از اينكه نواحي ديگر پوست را مشغول كرد .


ماسك خاك رس يكي اشكال ماسك‌هاي كرمي ميباشد كه براي پوست چرب فوايد متعددي به يار دارااست . ماسك خاك رس ميتواند چربي بيشتر پوست را از ميان پيروزشود و منافذ پوست را كوچك نمايد . اين نوع ماسك پوست‌هاي ايراد‌دار را به پوستي براق تبديل مينمايند . بعضي از ماسك‌ها خاك رس دارنده خاصيت منزه‌كنندگي هم ميباشند و آلودگي‌ها و چربي و تعريق را از تراز پوست از ميان مي‌‌مارك .
ماسك
نقابي
اين ماسك دسته ديگر از ماسك‌هاي فيس ميباشد كه از يك لايه ورقه مثل به چهره رخ تشكيل مي گردند . ماسك نقابي معمولا تمام نصيب‌هاي فيس به غير از ديده‌ها و بيني را مي‌پوشانند و ميتوانند در دستكم دوران رطوبت ما يحتاج پوست را به آن برسانند . زمان مايحتاج اكثر ماسك‌هاي نقابي دربين 10 تا 15 دقيقه ميباشد و تنها كافيست آن‌ها را از بسته بندي بيرون فرماييد و روي چهره‌تان قرار بدهيد و آسان فرماييد . بعداز يكسري دقيقه ماسك را از رخ خويش برداريد و از ديدن پوست درخشان خويش در آينه لذت ببريد! ماسك فيس نقابي يك بار مصرف ميباشد و اضطراري وجود ندارد سپس از به كارگيري مواد باقيمانده روي رخ‌تان را با آب بشوييد؛ فقط كافيست پوست رخ را به آرامي ماساژ دهيد تا باقيمانده مواد جذب پوست‌تان شود . از گونه هاي ماسك مهيا نقابي مي‌‌اقتدار به ماسك دور ديده و ماسك منطقه T چهره چهره نيز اشاره نمود كه خصوصيت‌هاي ماسك‌هاي نقابي تمام فيس را دارند .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.