10 ماسك وايتكس پوست با آرد برنج و شير

مقالات رسمي لوازم آرايش

جمعه ۲۱ اردیبهشت ۰۳

10 ماسك وايتكس پوست با آرد برنج و شير


10 ماسك وايتكس پوست با آرد برنج و شير:نصف فنجان برنج ناپخته و 3 الي 4 قاشق طعام خوري سير را تهيه و تنظيم فرمائيد.

بهترين كرم ضد لك
برنج ها را آسياب نماييد تا يك پودر خوب به دست آيد آن گاه با شير مخلوط فرماييد تا يك خمير به دست آيد آن گاه روئ پوست خويش اعمال نمائيد و پس از 20 الي 30 دقيقه با آب گرم بشوييد.اين عمل را 2 الي 3 توشه در هفته تكرار فرمائيد . اين ماسك براي اشكال پوست مطلوب مي باشد.
احتياط:
در‌صورتي‌كه به شير آلرژي داريد مي توانيد آب يا اين كه گلاب را جايگزين نماييد.


ماسك وايتكس چهره فوري11. ماسك زغال اخته يك آبژاور پوست خانگي :يك مشت زغال اخته نو و نصف فنجان ماست تهيه و تنظيم فرماييد. زغال اخته را داخل يك ادغام كن با ماست ادغام فرماييد و به خير هم بزنيد و روي پوست خويش اعمال فرمائيد و پس از 15 دقيقه با آب گرم بشوييد . اين معالجه را 2 توشه در هفته قبلي از خواب تكرار نمائيد . اين ماسك براي گونه هاي پوست مطلوب ميباشد.
12. اسكراب آلوئه ورا و آرد برنج يك كرم آبژاور طبيعي :يكي برگ آلوئه ورا و 2 قاشق طعام خوري آرد برنج را تهيه و تنظيم فرمائيد.
در آغاز برگ را برش دهيد و ژل داخل آن را استخراج نمائيد و آن‌گاه آرد برمج را به آن طولاني تر نمائيد و به آرامي به طور دوراني روي پوست اعمال نماييد و پس از يك سري دقيقه ، در آغاز با آب گرم و سپس با آب سرد شستشو دهيد و بعد از آن با يك پد كم آب فرمائيد و از يك مرطوب كننده به كارگيري فرماييد.اين ماسك براي گونه هاي پوست مطلوب ميباشد.
احتياط:
از اين مخلوط به آرامي به كار گيري نماييد چون فشار بيش تر از حد موجب زخم به پوستتان ميگردد.


ماسك وايتكس فيس با آلوئه ورا13. اسكراب آب ژاور پوست با جوش شيرين :1 تا 2 قاشق خوراك خوري جوش شيرين و كمي آب تهيه و تنظيم نماييد و با هم ادغام نمائيد تا يك خمير به دست آيد. آنگاه آن را روي بخش ها تيره خيس اعمال نماييد و به بازه 5 دقيقه بماليد و بعد از آن با آب بشوييد و از يك مرطوب كننده به كار گيري نمائيد. اين معالجه را هر روز تكرار نماييد و پس از يك هفته شاهد تغيير تحول رنگ پوستتان باشيد.
اين ماسك براي گونه هاي پوست مطلوب ميباشد.
احتياط:
در شرايطي‌كه پوست حساسي داريد، از اين ماسك به كار گيري نكنيد.
14.ماسك شير يك كرم وايتكس بينظير براي پوست:2 تا 3 قاشق طعام خوري شير تنظيم نماييد. در آغاز به مقطع يك‌سري دقيقه از بالا به ذيل ، شير را روي صورتتان ماساژ دهيدو آن گاه با آب بشوييد. اين معالجه را 2 تا 3 توشه در هفته تكرار فرمائيد .
اين ماسك براي گونه هاي پوست مطلوب است.


ماسك هاي خانگي و سفيدكننده هاي طبيعي پوست15. روغن هاي ضروري براي پر‌نور كردن پوست:در اولِ فعاليت بدانيد كه روغن هاي ضروري دارنده آلرژي هاي بالاي مي باشند از اين رو پيشين از استعمال از هر اسانس يك آزمايش پچ انجام دهيد.
1.روغن اسانس گل رز:
اين روغن علاوه بر خواص پر‌نور كنندگي منجر نرمي پوست نيز مي گردد.و آكنه و جراحت و چين و چروك را كاهش مي دهد.
1 فنجان شير و 10 قطره روغن اسانس گل رز را با هم ادغام فرماييد ،آن گاه آن را روي تن خويش اعمال فرمائيد و بعداز يكسري دقيقه با آب بشوييد .
اين معالجه را 1 روز دربين تكرار فرماييد.
اين روغن براي اشكال پوست مطلوب ميباشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.