ماسك ضد لك

مقالات رسمي لوازم آرايش

دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

ماسك ضد لك

بهترين كرم ضد لك
شيوه تهيه و تنظيم چند ماسك ضد لكماسكي ضدلك بسازيدشيرخشك:2 قاشق غذاخوريآبليمو:2 قاشق غذاخوريعسل:4 قاشق غذاخوريتمامي اين مواد را با هم ادغام نمائيد تا ماده موقعيت خميري پيدا نمايد، آن را به طور بماليد و اذن دهيد حدود 20 دقيقه روي پوست بماند، آن‌گاه رخ را بشوييد و روي رخ يه خرده ماست معمولي بماليد، حدود 10 دقيقه حوصله نماييد و آنگاه فيس را بشوييد. 


ماسك ضد لك با عسل


ماسك سيب براي از دربين بردن لك هاسيب:يكيشير:پاره اي، ليموترش:2عددشكر:3 قاشق غذاخوري 


ماسك سيب و خواصيت ضد لك
يك سيب كوچك را با مقدار مقداري شير در ادغام كن بريزيد و آن گاه به آن آب دو تا ليموترش را طولاني تر فرماييد و درنهايت 3 قاشق شكر در آن بريزيد. خوب تركيب فرماييد آن‌گاه تركيب را مقداري بجوشانيد، اذن دهيد تا خنك شود و حدود 45 دقيقه روي پوست بگذاريد، هفته اي سه توشه اين ماسك را به كار گيري نمائيد، بهتر ميباشد شب ها روي رخ بگذاريد كه ديگر خارج نرويد.
ماسك خيار و جعفري بسازيديك خيار له نمائيد و 5 قاشق غذاخوري از آن را با 5 قاشق غذاخوري جعفري له گرديده ادغام نماييد و 5 قاشق روغن كنجد به آن بيفزاييد. اين تركيب را در بطري شير درداري بريزيد و در آن را سفت ببنديد و آن‌گاه اين شيشه را يك سري روز در محلي بدون‌نور مراقبت نمائيد و تعدادي روز از آن را روي جوش ها بماليد تا 20 دقيقه بماند و آن گاه بشوييد. 


ماسكي تمامي كاره با فرمول پايين
هم لايه بردار، هم مرطوب كننده و هم تونرگوجه خارجي:2عددليموترش:يكيآرد جو دوسرجوش شيرين:2 قاشق غذاخوريعسل:يك قاشق غذاخوري
آب 2 گوجه خارجي نو را بگيريد و آن را صاف فرماييد ولي پالپ هاي آن را نگه داريد، آنگاه آب يك ليموي نو را هم با آب گوجه خارجي تركيب فرماييد. يه خرده آردجو دوسر با آب تركيب فرمائيد تا موقعيت خميري صورت پيدا نمايد تا ماده لايه بردار صحيح شود، حال فيس تان را با اين ماده خميري بشوييد و روي بخش هاي لك يا اين كه دانه هاي سرسياه طولاني تر تمركز فرماييد، آن‌گاه فيس را بي نقص آب بكشيد و با يك حوله منزه كم آب نمائيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.