ماسك عسل و ليمو

مقالات رسمي لوازم آرايش

جمعه ۲۱ اردیبهشت ۰۳

ماسك عسل و ليمو


نحوه سوم: ماسك‌هاي لايه‌بردار براي پر‌نور كردن پوست چهرهبراي پر‌نور كردن پوست چهره ميتوانيد از ماسك‌هاي ذيل استعمال نماييد:
۱. ماسك عسل و ليمو
بهترين كرم ضد لك
وقتي‌ كه يك پر‌نور كننده پوست طبيعي و يك لايه‌بردار را با هم ادغام نماييد، ماسكي براي پوست‌تان صحيح كرده‌ايد كه هم سلول‌هاي تيره‌ي روي پوست را برمي‌دارااست و هم پوست نو‌ي زيرين را پر‌نور‌خيس مي نمايد. مطلقا با خاصيت عسل آشنا مي باشيد. يك ماسك ليمو و عسل صحيح فرمائيد. عسل يك قابل انعطاف‌كننده‌ي طبيعي ميباشد كه قادر است بي آبي پوست پس از به كارگيري از آب‌ليمو را كمتر نمايد، ۱ قاشق چاي‌خوري بلغور جودوسر بدين ادغام بيش تر نمائيد و روي تمام نواحي پوست را كه ميخواهيد پر‌نور‌خيس شود بپوشانيد. بعداز ۲۰ دقيقه پوست‌تان را بشوييد.
هنگام شستشو، به آرامي پوست چهره‌تان را به حالتي دوراني مالش دهيد. ذرات بلغور جوي بار دوسر منجر برداشتن لايه‌هاي بالايي پوست ميشوند و لايه‌ي زيرين خودش را نشان ميدهد.چنانچه پوست‌تان كم آب ميباشد، بهتر ميباشد به جاي ليمو از خيار به كارگيري فرماييد. خيار را رنده نماييد و مقدار هم اندازه از آب خيار و عسل را با هم ادغام فرمائيد و روي پوست‌تان بگذاريد بعداز ۱۵ دقيقه پوست را آبكشي فرمائيد.مسلما بخوانيد: ۸ بهره‌ نوشيدن آبليمو و عسل پيشين از ناشتايي۲. ماسك زردچوبه و بلغور جوي بار دوسردر‌حالتي كه پوست چرب داريد سفارش اينجانب به شما براي تميز‌كردن و پر‌نور كردن پوست رخ ماسك زردچوبه ميباشد. ۲ قاشق چاي‌خوري پودر بلغور جويبار دوسر و پاره اي زردچوبه را با هم تركيب نمائيد، چندين قطره آب‌ليمو به تركيب‌تان بيش تر فرمائيد، حواس‌تان باشد نبايد خميرمان خيلي شل و ول شود. يك لايه از خمير روي پوست بگذاريد و طاقت نمائيد تا كم آب شود آنگاه با آب بشوييد، يادتان باشد حين شستشو، با حركات دوراني پوست را ماساژ دهيد تا سلول‌هاي مرده‌ي پوست پاك شوند.
۳. ماسك پاپايا

هرچند كه ميوه‌ي پاپايا به‌ندرت در بازار كشور ايران موجود است، ولي زيرا يك كدام از لايه‌بردارهاي موءثر ميباشد، در رابطه‌اش سخن مي كنيم. پاپايا كه در كشور‌ايران خربزه‌ي درختي هم گفته ميگردد آنزيمي به اسم پاپين (papain) دارااست كه به لايه‌برداري پوست ياري كرده و منش را براي نمايان شدن پوست نو، پر‌نور و واضحِ زيري گشوده ميكند. پاپايا ويتامين C هم داراست كه قبلا درباره ي تأثير آن بر پر‌نور شدن پوست چهره توضيح داديم. بهتر ميباشد از پاپاياي سبز استعمال نماييد زيرا ترازو پاپين آن بيش تر ميباشد.
پوست پاپايا را بكنيد و آن را برش بدهيد.پاپايا‌هاي خرد گرديده را در تركيب‌كن بريزيد و يك خمير صاف و يك پارچه صحيح فرماييد.روي هر قسمتي از پوست كه مي خواهيد بگذاريد و ۲۰ دقيقه حوصله نماييد.با آب‌ گرم پوست‌تان را بشوييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.